TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Boozywoozy - Jumpin` Around
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by mantisnl on May-30-2002 14:43:

Evil1 DJ Boozywoozy - Jumpin` Around

aaaaaaaargh

wat haat ik die gore kutkop van een boozywoozy

khoorde de plaat net op TMF.. precies utzelfde als die andere kutplaat van hem

Posted by Eye-Riz on May-30-2002 15:00:

wat denk je van die andere kutplaat die erna kwam... sugar babe ofzoiets met freak like me? Stelletje vuile jatters... kunnen ze tegenwoordig nou echt alleen maar hitjes van vroeger remixen? Kunnen ze niet zelf met iets nieuw komen?

Posted by Subsonik on May-30-2002 15:12:

Ik dacht dat het na party affair niet meer triester kon , maar het isze toch weer gelukt (Y) BRAVO JONGENS VAN DE KLUBBHEADS , ODE AAN BOOZYWOOZY

hier kannik me de volgende maanden weer aan gaan ergeren

Posted by Biohazard on May-30-2002 15:49:

dit nummer leek wel heel veel op party affair, en die clip ook

Ze hebben het gabber piet status bereikt

Posted by Opti on May-30-2002 16:02:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
wat denk je van die andere kutplaat die erna kwam... sugar babe ofzoiets met freak like me? Stelletje vuile jatters... kunnen ze tegenwoordig nou echt alleen maar hitjes van vroeger remixen? Kunnen ze niet zelf met iets nieuw komen?

kijk jij tmf?

Posted by Siesta on May-30-2002 18:16:

WTF, tis tog gen trance? ik ga me ook niet dood ergeren aan britney spears.

ghaggagaagagahahaha

boesiewoesie is gewoon een Commerciele Dance Producer

Posted by Subsonik on May-30-2002 18:23:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
WTF, tis tog gen trance? ik ga me ook niet dood ergeren aan britney spears.

ghaggagaagagahahaha

boesiewoesie is gewoon een Commerciele Dance Producer

maar door die tmf kinders denken dat het trance is...dat is eigelijk waar ik me aan erger

Posted by Eye-Riz on May-30-2002 18:49:

ach joh, die gaanm echt niet denken dat dat trance is

en ja, ik heb ook drie minuten TMF gekeken (da's dan meteen mijn gemiddelde per twee jaar ofzo?)

Posted by MaGiK54 on May-30-2002 19:14:

Ik zag vandaag deze clip en dacht gelijk laten we maar eens een thread beginnen over de klubheads/boozywoozy. Is mantisnl me voor

Elk nummer en/of mix van de klubheads/boozywoozy is hetzelfde en maar hits scooren . Zo zie je maar weer hoe treurig een hoop mensen zijn. Smaken verschillen gelukkig, maar als je elke keer dezelfde plaat koopt, maar dan met een andere naam, dan ben je gewoon dom.

Heb de hele dag 538 aanstaan op me werk en daar hoor de "nieuwe plaat" van Madhouse voorbij komen. Een rip-off van Holiday van Madonna met weer de House of Godtune ondergezet en er zit nog een andere sample van een clubplaat in (naam ben ik ff kwijt). Conclusie ze verneuken op deze manier 3 nummer in ��n klap. Let op dat het op nummer ��n van de top40 komt. Er lopen in deze wereld een hoop zielige figuren rond, die dit soort shit koopt.

Maar wat hebben wij van Mad'house en de Klubheads geleerd. We nemen een paar oude nummers, we verneuken ze door deze nummers in elkaar te mixen en voila we hebben een hit en ze zijn voorlopig binnen qua geld. Slimmer je geld verdienen in de muziekbizz kan haast niet.

Posted by Dr. Kuipers on May-30-2002 19:28:

Dit nummer is echt wel triest. Die Party Affair was nog wel geinig, weer eens iets vernieuwends
Maar dit is echt een brak nummer.
En iedereen gaat dit dan trance noemen.
Een kameraad van mij dacht ook altijd dat ik al die trancetreop uit de top40 goed vond. Hij kent alleen die "trance".
Heb ik hem laatst eens een setje van Dana laten horen, gast helemaal verslaafd aan Dana gelijk
Maar naar feesten gaan wil ie nog niet, maar ik moet hem wel eens mee zien te krijgen

Posted by Opti on May-30-2002 19:42:

quote:
Originally posted by MaGiK54
en er zit nog een andere sample van een clubplaat in (naam ben ik ff kwijt).

Stardust - Music Sounds Better With You

(met dat jochie die een vliegtuig heeft)

Posted by New Wave on May-30-2002 19:52:

WOW DIKKE FETTE PLAAT MAN!!!!!ECHT MEGA BRUUT!

Ik vind hem echt goed, jullie kunnen wel zeuren maar dit is gewoon echt kunst!!!!

Posted by TranceFool on May-30-2002 20:18:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Die Party Affair was nog wel geinig, weer eens iets vernieuwends

whahaha.....mag ik hier ff een flinke bout op laten?!?!?!!?

Posted by Opti on May-30-2002 20:19:

quote:
Originally posted by New Wave
WOW DIKKE FETTE PLAAT MAN!!!!!ECHT MEGA BRUUT!

Ik vind hem echt goed, jullie kunnen wel zeuren maar dit is gewoon echt kunst!!!!

waarom heb je m danniet op plaat gekocht?

Posted by New Wave on May-30-2002 20:23:

quote:
Originally posted by Optimus

waarom heb je m danniet op plaat gekocht?

man ik draai hem elke dag op plaat!!!

Posted by mantisnl on May-30-2002 20:36:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik zag vandaag deze clip en dacht gelijk laten we maar eens een thread beginnen over de klubheads/boozywoozy. Is mantisnl me voor

ik heb me direct ingelogd om dit zielige geval te posten

idd.. die "nieuwe" plaat van madhouse hebk ook gehoord.. toch nog net niet zo zielig als die van boeziej.. maar ook idd errug triest..

ik kan d`r nix aan doen.. maar dit maakt mij gewoon pissed..
als je ziet hoe erg sommigen op dit forum hun best doen om goeie platen te maken.. en dan zie je zo`n zielig figuur (zijn d`r meerdere overigens) die een fluthitje maakt wat zelfs m`n kleine broertje kan.. en die is gewoon getekend door een label..

IMO een beetjuh errug oneerlijk.. maja..

grtz,

DJ Mantis

Posted by Opti on May-30-2002 21:06:

quote:
Originally posted by New Wave

man ik draai hem elke dag op plaat!!!

nietes! je draait altijd die maffe techno van je!

Posted by Pjotr G on May-30-2002 21:08:

ik hoef dit vast niemand te vertellen maar for the record, jullie weten toch wie de producer achter mad house is he? juiiiiiist boozywoozy

Ik weet wel dat het geen trance is. Maar als mensen die electronische muziek verafschuwen dit horen dan krijgen ze van de klubbheads gewoon kanonskogels aangereikt om ff lekker onze lievelingsmuziek af te zeiken. Waar luister je heen? ohhh ja ik ken wel dat plaatje van boozywoozy zoiets dus? simpele onzinmuziek hoor dat electronisch gedoe

*snik* en melancholisch kijk ik uit het raam terugverlangend naar de tijd dat de klubbheads vet waren (nou ja terugverlangend.....ze zijn langs de point of no return)

Posted by eieregooie on May-31-2002 01:08:

Er is slechts 1 nummer van de Klubbheads dat ik altijd wel geinig vond, en dat is hun remix van Boys 'r' Us - Singin' In My Mind Toen deden ze nog echt een beetje hun eigen ding...

En die remix van Department 1 - Together ken er ook nog wel mee door... Die heb ik ook, maarja die heb ik gekocht voor 't origineel wat natuurlijk meesterlijk is, en daarbij vergeleken is die klubbheads mix ronduit ZAAD!

Verder heb ik geen goed woord over voor die lui...

Posted by New Wave on May-31-2002 18:21:

quote:
Originally posted by Optimus

nietes! je draait altijd die maffe techno van je!

/me kijkt in zijn platenkoffer...........

STIK..hoer, je hebt gelijk ik dach toch echt dat ik die plaat had...

Posted by Siesta on May-31-2002 18:50:

jah, ik weetet zeker

ik ben tog meer van de TMF Techno

Posted by //j o o s t on May-31-2002 21:09:

Tering, sorry dat ik het zeg hoor, maar als je mijn neefje van 4 ofzo vraagt van welke muziek hij houdt....TRANCE. Iedereen vind het mooi, en ze vinden het stoer om leuk te vinden, terwijl ze niet eens weten dat er wat moois in moet zitten. Een vette build-up of mooie/geile vocals.....WAT ZIJN DAT zeggen ze dan

Trance is voor hun hetzelfde als Captain Jack ofzo, en @Unlimited, van dat schijt gejengen met een boom erdoor i.p.v. een vette drooge beat die tot ver in je maag te voelen is.

Posted by Opti on May-31-2002 21:12:

quote:
Originally posted by //j o o s t
Captain Jack

ha! aangezien gekhous er nooit meer is, neem ik de honneurs voor hem waar

EYO CAPTAIN GEK
THERES A MONKEY ON UR BACK
IF THAT MONKEY GOES AWAY
U WILL BE ALONE ALL DAY

ghehehe

Posted by MaGiK54 on May-31-2002 21:22:

quote:
Originally posted by //j o o s t
Tering, sorry dat ik het zeg hoor, maar als je mijn neefje van 4 ofzo vraagt van welke muziek hij houdt....TRANCE. Iedereen vind het mooi, en ze vinden het stoer om leuk te vinden, terwijl ze niet eens weten dat er wat moois in moet zitten. Een vette build-up of mooie/geile vocals.....WAT ZIJN DAT zeggen ze dan

Trance is voor hun hetzelfde als Captain Jack ofzo, en @Unlimited, van dat schijt gejengen met een boom erdoor i.p.v. een vette drooge beat die tot ver in je maag te voelen is.

Don't fuck with Ray en Anita van 2 Unlimited. Dit was vroeger dope man. Twilight zone oa, was toen echt een bizare plaat man. Toen was niet echt met de situatie van nu te vergelijken. Hooguit als je gaat kijken hoe gabber is doodgebloed. Eerst underground, toen werd het echt populair en toen kwam de kindergabber dat de messteek was voor deze muziekstroming.

Denk zelf niet dat dit doom-scenario gaat plaatsvinden bij trance. Zoals jullie allemaal opmerken komt er nu ook kindertrance, waaraan wij ons aan doodergeren, maar daardoor zullen wij niet minder gaan genieten van de kwaliteittrance die gelukkig nog gemaakt wordt.

Verder geef je duidelijk weer wat de trance-wanabees denken wat trance is

Posted by //j o o s t on May-31-2002 21:22:

hehe, hij kent hem ook nog.

Maar vinden jullie dat er tegenwoordig ook niet een beetje wordt gespot met trance?

Pages (3): [1] 2 3 »