TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2009
Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by FredNova on Oct-13-2008 19:10:

Tomorrowland 2009

Allee, geef eens wat goeie namen (alle genres!) en geen overdreven lijsten of gezever aub...

Posted by Real on Oct-13-2008 19:15:

Zabiela, Ti�sto, Solar Stone, Dr. Motte, Matthew Dekay, Dave Clarke, Steve Helstrip, Andrew Bennett.

Dat is het voorlopig voor mij. En Armin hoeft voor mij ook niet meer.

Posted by Jasperovitsj on Oct-13-2008 19:43:

Cocoon tent bitte

En een echte progtent, eventueel gehost door Renaissance ofzo: Pole Folder, James Zabiela, Lemon8, Eelke Kleijn, Danny Howells, X-Ian, Matthew Dekay, 16 Bit Lolita's, Patch Park, King Unique, Jody Wisternoff, Vega
Zolang de mannen maar tijd krijgen om een deftig setje op te bouwen (minimum 2 uur, wat is een progdj nu met een schamel uurtje?) en ze niet op de main moeten spelen voor een publiek dat na al die uren Guetta nog meer platte kak verwacht. Dat spaart de organisatie kosten uit, en het kan de muzikale kwaliteit alleen maar ten goede komen.

Posted by MikeVee on Oct-13-2008 20:08:

Hardcore: D-Passion

Judge Jules
Talla2XLC
Tillman Uhrmacher (classics setje)
ATB

het is een festival, dus mensen die wat beweging in de tent kunnen krijgen.

Regi & Wout op de mainstage, ondertussen Jon o'Bir in een trancetent zodat daar geen verkeerd volk zit.

Posted by Xilver on Oct-13-2008 20:21:

Jody Wisternoff
Greg Benz

Posted by BZRK on Oct-13-2008 20:35:

James Grant
Jaytech
Sied van Riel
Marcus Sch�ssow
Leon Bolier
The Thrillseekers

hardcore:
Art Of Fighters
Korsakoff

Posted by Config on Oct-13-2008 21:10:

Sasha, James Zabiela (!), 16 Bit Lolita's (!), Jay Lumen, John 00 Fleming, Jody Wisternoff, Eric Prydz, Guy Gerber, Joris Voorn, John Digweed, Jonas Steur, Matthew Dekay

Posted by Push2005 on Oct-13-2008 21:36:

Max Graham
First State
The Thrillseekers
Ti�sto

Posted by Config on Oct-13-2008 21:43:

oja, Ti�sto ook ja.

en geen Armin aub

Posted by FCB_Fanatic on Oct-14-2008 06:26:

- John 00 Fleming
- Thrillseekers / Steve Helstrip
- Ti�sto

Ik zal het lijstje wel aanvullen als er mij nog iets te binnen schiet

Posted by Devilex on Oct-14-2008 07:47:

Voor mij ook geen Armin, Menno en steeds weer tegenvallende Bonzai stage meer (al lag dit laatste aan de omvang en het slechte geluid). Er is gewoon quasi geen publiek meer voor dit soort muziek wat dan ook nefast is voor de sfeer.

Ik opteer dit jaar echt wel eens voor een classics stage, desnoods op zaterdag. Op Mysterieland en Nature One doen ze dit al jaren. Deze stage kan perfect gevuld worden met zowel Belgische als buitenlandse grootheden.

Posted by Real on Oct-14-2008 09:05:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik opteer dit jaar echt wel eens voor een classics stage, desnoods op zaterdag. Op Mysterieland en Nature One doen ze dit al jaren. Deze stage kan perfect gevuld worden met zowel Belgische als buitenlandse grootheden.

Akkoord!

quote:
Originally posted by MikeVee
Regi & Wout op de mainstage, ondertussen Jon o'Bir in een trancetent zodat daar geen verkeerd volk zit.

Posted by Gladius on Oct-14-2008 11:40:

quote:
Originally posted by Real
Solarstone

+1

Posted by Magistrate on Oct-14-2008 13:47:

Ti�sto
The Thrillseekers
Lange
Mr. Sam
Josh Gabriel
Eric Prydz

Posted by Xilver on Oct-14-2008 14:46:

Voeg Ti�sto en Eric Prydz er voor mij ook maar bij.

Dat maakt dan:

Jody Wisternoff
Greg Benz
Ti�sto
Eric Prydz

Posted by Progrez on Oct-14-2008 16:15:

Ik zeg al jaren dat er een classics-ruimte moet komen, maar dat zal niet hip en trendy genoeg zijn voor ID&T.

Tip van de dag: Steek ons gewoon ergens ver weg van de grijze massa. Die oudbakken veranda die vorige editie naast de psytrance-stage stond, leent zich daar perfect toe. Werk het interieur af met een peertje van voor de Eerste Wereldoorlog, en de aanwezigen hebben net genoeg licht om een tablet xtc te onderscheiden van een drank-jeton. Gooi daarbij 12 uur lang muziek van voor 2000 en de mensen hebben de tijd van hun leven. So get up!

Posted by FenixStyle on Oct-14-2008 18:00:

Jonas Steur, Boys Noize, J00F, First State,...
En als headliner lijkt Daft Punk �cht wel zalig Mss niet echt realistisch, maar zo'n naam kan het festival imo tenminste �cht volwaardig afsluiten, terwijl de voorbije edities bleek dat een set van Armin niet de ideale afsluiter is..

Posted by Zjokke1977 on Oct-14-2008 18:14:

PvD was 2 jaar gelede best ok als afsluiter,alhoewel ik zou em liever eens een indoor/club setje willen zien draaien.

Ronski Speed en Galen Behr: denk niet dat deze al in ons belgenlandje zijn geweest

Weet er toevallig iemand of Darren Tate nog lifesetjes draait? k Heb er al een aatal jaren niets meer van gehoord.

Posted by FCB_Fanatic on Oct-14-2008 18:29:

quote:
Originally posted by FenixStyle
Jonas Steur, Boys Noize, J00F, First State,...
En als headliner lijkt Daft Punk �cht wel zalig Mss niet echt realistisch, maar zo'n naam kan het festival imo tenminste �cht volwaardig afsluiten, terwijl de voorbije edities bleek dat een set van Armin niet de ideale afsluiter is..

Daft Punk zou idd wel eens geweldig zijn om mee te maken

Posted by FUSyke on Oct-14-2008 18:56:

Terug een BPitch Control tent mee Ellen Allien, Paul Kalkbrenner, Sascha Funke, Chaim, ... Leuk sfeerte en veel ambiance!

Of een Supplement Fatcs tent mag ook mee Guy Gerber, Varoslav, Reboot, Chaim, ...

Posted by Devilex on Oct-14-2008 20:01:

Of een Carr� Area met DiMaro, Laurent W�ry, Maxim Lany en Yves V.
Met een vip gedeelte waar Miss Belgie dan vertoeft

Posted by Devilex on Oct-15-2008 07:59:

Voor die classics stage zouden de volgende buitenlandse namen niet misstaan; Taucher, Mike Koglin, Oliver Lieb, Judge Jules

Posted by Real on Oct-15-2008 08:17:

+ RMB, DJ Toyax, YdR, CJ Bolland (� Nature One)

EDIT: oh en Kevin Jee en Phi-Phi!

Posted by De Geert on Oct-15-2008 18:02:

First State (!!!)
Sied van Riel (!!!)
Airbase (!!!)
Leon Bolier
Ti�sto
Lange
The Thrillseekers
Jonas Steur
Galen Behr
Rank 1
Cosmic Gate

Posted by christina on Oct-16-2008 18:56:

geen ti�sto

mike foyle
jos� amnesia
MIKE, altijd welkom
armin (vaste waarde op tomorrowland, trekt veel volk)
orjan nilsen (heel populair tegenwoordig, trekt veel volk)

Pages (18): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »