TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FRA 0-1 SEN Wat is dit man!?!?!

Posted by Vnatic on May-31-2002 13:27:

HappyHappy FRA 0-1 SEN Wat is dit man!?!?!

Persoonlijk vinnik het wel lache, maar zoiets moet toch niet kunnen, Frankrijk is toch Europees en Wereld-kampioen?
En dan verliezen van Senegal, lachuuuuuhh...

Maximum Respect 2 Senegal!

Posted by Blik on May-31-2002 13:33:

Senegal is gewoon best goed en al die toppers van Frankrijk zijn uitgeblust na het lange seizoen wat ze hebben gehad, en Frankrijk is niks waard als Zidane er niet is

Posted by Siesta on May-31-2002 13:37:

3l33t, moete ze maar niet zo eigewijsjes doen

hahaha

Posted by Cosmic on May-31-2002 13:59:

Wisten julle dat 10 van de 12 spelers van Senegal in de Franse competitie spelen? Ze kennen die fransen dus uit hun broekzak.

Posted by AFA on May-31-2002 14:55:

Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk..

Posted by Little Theseus on May-31-2002 15:02:

geweldig, ik zat pas nog met een klasgenoot in discussie, hij d8 dat Frankrijk wel wereldkampioen zou worden, ik vond dat hij absoluut ongelijk had. Kben benieuwd wat ie nu zegt!

Posted by TimeportE on May-31-2002 15:09:

quote:
Originally posted by AFA
Is toch prachtig om te zien hoe die Fransen vedettes verliezen. Die afrikanen spelen gewoon voor hun land met 200 % inzet, iets wat je van ons niet kan zeggen. En kijk eens hoe ze dat doelpunt en de overwinning vierde. Dit maakt het WK zonder NL tenminste nog een beetje leuk..

helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!!

Posted by TranceFool on May-31-2002 15:12:

quote:
Originally posted by TimeportE

helemaal mee eens.. super stoer: shirtje neerleggen en dansen maar, dat zag er erg cool uit.. inzet is heel belangrijk en steeds meer grote landen kwa voetbal vergeten dat.. kijk maar naar NL. die hebben 0 inzet.. stelletje overbetaalde zandzakken zijn het!!

IDD, motivatie bij die boeren hierzo is ver te zoeken

Posted by Bellie on May-31-2002 15:58:

Beter hoor!!
Fok die kut fransen.Ik mag ze niet.Van mij mogen ze gelijk weer pleite na ronde 1.

GREETZ!!

Posted by New Wave on May-31-2002 16:06:

Mjha, fette zooi dit :-) echt chill.
Ik heb die wedstridj gezien tijdens mijn stagem, wa sniets te doen gheghe, ik juichen hey

Posted by ahp2002 on May-31-2002 16:22:

jammer dat dat schot op de lat van senegal niet tegen de kop van barthezz aankwam. had ie zn tandjes kunnen gaan zoeken.

nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde

Posted by Blik on May-31-2002 16:24:

quote:
Originally posted by ahp2002
nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse! hulde

hahahaha die gast is zo'n kneus joh

Posted by Dj Lex on May-31-2002 16:29:

Haha echt lachen dit. Vind dat ze het goed gespeeld hebben Senegal.Die Diouf is gewoon een topper. Hoop dat die Fransen nog een paar keer op hun bek gaan.

Posted by ahp2002 on May-31-2002 16:30:

Ik koester wel sympathie voor Aad.
als je als trainer al 50x bent ontslagen in elk denkbaar werelddeel van de wereld vind ik van karakter tonen om gewoon nog steeds met je hoofd op tv te durven voor een analyse

Posted by Ruben_Dubbink on May-31-2002 16:32:

verdorie he, daar gaat m'n poule......niet dat ik er verstand van heb ofzo.....maar dit had ik toch niet verwacht

GreetZ RubDub

Posted by Subsonik on May-31-2002 16:45:

Hoerezooi...khad frankrijk 2-0 laten winnen met mn wk schema....heb zelfs ingevuld datze kampioen worde....hmmm ik ga dus mn geld verliezen....ach toch maar 7.5 euro

Posted by Vnatic on May-31-2002 17:26:

quote:
Originally posted by ahp2002
nog een primeur vandaag, aad de mos gaf een goede analyse

Werd ook wel tijd, heeft niet echt dat je zegt weinig ervaring ofzo he....

Posted by Donna on May-31-2002 17:35:

quote:
Originally posted by AFA

Het gebeurt niet vaak,maar ik had t echt niet beter kunnen zeggen,hier ben ik t 200 % mee eens