TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by tijs08 on May-31-2002 17:18:

Voor alle Newbie's - Part 2

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.

Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.



Posted by MaGiK54 on May-31-2002 17:41:

Heb volgens mij verleden keer ook al gepost maar het kan nooit kwaad om nog eens te posten.

Naam is Victor en woon al 23(tevens leeftijd) jaar in Den Haag. Ik kwam al een jaar of wat op tranceaddict maar nooit aandacht besteed aan het forum. Dacht op een dag laten we het forum maar eens checken. Nu dus al 1.5 maand enigszins forumaddict.

Loop al heel wat jaartjes mee in de housewereld. Vanaf mijn vijftiende in een Aussie en nikes (niet kaal, was niet zo'n meeloper) gabbere (donkerpagina in mijn leven). Toen ik 18 was ondekte ik trance muziek, me leven veranderde toen helemaal. Ergens eind 1998 en begin 1999 kwam ik ��n van de Magik cd's tegen en ziensdien ben ik Tiesto-addict.

Favo trance dj's: Tiesto, Armin, Ferry en PvD. En mijn technohero is Carl Cox.

Mijn levensmoto is ook wel een dag geen trance is een dag niet geleefd.


Posted by ahp2002 on May-31-2002 17:55:

ik ben afterhourpower, ik werk voor trance.nu als party reporter, en als content editor. hierdoor kom ik de laatste tijd vrij vaak in Kremlin als VIP, komende zaterdag weer bij ITWT 7 releaseparty
Check 2 party reports van mij hier:
Armin van Buuren release party:

http://trance.nu/v3/article_ArminReleaseAVB.php

2 Days of Kaos met tiesto, fijneman en ferry:

http://trance.nu/v3/article_2daysofkaos.php

ik ben 20 jaar, woon in Utrecht en studeer communicatiesystemen. ik was altijd een fan van matt darey maar die heeft al tijden niets meer uitgebracht. voor de rest een groot van van laurent veronnez die ik ooit nog geinterviewd heb op trance.nu
Daarvoor ben ik nog betrokken geweest bij de mp3 site Royalclub, waar ik samen met Mentall (tegenwoordig D-Factive) de trance sectie een tijd lang heb onderhouden. Helaas ging de site ten onder aan gebrek aan servers

Ben in 1999 begonnen met magik 2, en heb veels te veel cd's gekocht voor mijn beperkte budget toentertijd. Tegenwoordig maak ik zelf wat mixjes op de computer die worden binnenkort uitgezonden op een piratenzender hiero in Utrecht. Bezoek tranceaddict al jaren, maar keek zelden op het forum.
Kom regelmatig naar tranceaddict forums tegenwoordig om me eens even lekker uit te leven op illegaal gebied, aangezien we op trance.nu stricte regels hebben qua geouwehoer over mp3s enzo.

ik vind het hier erg gezellig altijd
cheers
Tim aka afterhourpower


Posted by tijs08 on May-31-2002 18:03:

kijk kijk!!

dat bedoel ik! nou heb ik gelijk een heel duidelijk beeld van jullie! ik zou zeggen welkom... voor zover jullie nog niet binnen waren hier


Posted by TranceFool on May-31-2002 18:03:

quote:
Originally posted by ahp2002
voor de rest een groot van van laurent veronnez die ik ooit nog geinterviewd heb op trance.nu

Jou mag ik wel
Die gast vinnik ook echt helemaal geweldig.....vooral die nieuwe remix kickt echt heel hard

Ennuh verder groet ik alvast iedereen die hier nieuw is


Posted by Donna on May-31-2002 18:12:

Tijs,ik vind dat jij dit allemaal weer keurig doet,en daarom vind ik dat jij maar tot gastheer van de newbee's thread moet worden benoemd
Als we toch bezig zijn met t uitroepen van titles voor de TA's,we hebben nieuwe mods,jij de gastheer van de newbees thread,owja en ik doe de *Problemen met intimiteit kun je bij Donna kwijt* thread


Posted by tijs08 on May-31-2002 18:25:

hahahaha!!!

dank u, dank u !!!

jij bent ook hoor Donna!!

maar een goede gast heer is er 1 die ook altijd zijn gasten kan verwelkomen... en zo vaak (regelmatig) zit ik hier niet..

ik vind het wel een eer hoor!!

dus bij deze.. NEWBIES!!!


Posted by Opti on May-31-2002 21:10:

Ik ben Optimus, 20 jaar en ik hou erg veel van trance
Ik heb nog nooit aan drugs gedaan, maar misschien wil ik wel een keer een pilletje gebruiken
Ik hoop nog veel plezier op dit forum te beleven en veel te leren over muziek


Posted by New Wave on May-31-2002 21:39:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik ben Optimus, 20 jaar en ik hou erg veel van trance
Ik heb nog nooit aan drugs gedaan, maar misschien wil ik wel een keer een pilletje gebruiken
Ik hoop nog veel plezier op dit forum te beleven en veel te leren over muziek


Hoer, is maar goed dat er geen vrouwlijke nieuwe members zijn want dan ben je hier niet weg te slaan!!!jij geilt wel een beetje op de nieuwe meuk hier vieze mensen die sjinezen....lekkolniewl, stlakstlak, niewl, llllllllllllekkkollll.


Posted by Opti on May-31-2002 21:46:

ow ja, ik wilde nog wat kwijt, ik heb echt een hekel aan techno muzie, dat dome gebeuk bah!


Posted by Ruben_Dubbink on May-31-2002 22:35:

quote:
Originally posted by Donna
owja en ik doe de *Problemen met intimiteit kun je bij Donna kwijt* thread


wij hebben (of ik bedoel ik) heb al gereageerd.......wanneer heb je weer spreekuur?

GreetZ RubDub


Posted by eXos on Jun-09-2002 19:46:

OK, komt u maar weer!


Posted by AlFerox on Jun-09-2002 20:04:

Hello!

hallo allemaal,

ik zit al een paar weekjes op dit forum maar ben nog vrij nieuw. ik zul dus even wat meer over mezelf vertellen:

mijn echte naam is Harry en ik ben 15 jaar oud (bijna 16!).
ik luister veel naar trance muziek. mijn favoriete djs zijn Johan Gielen en Tom Harding.
in mijn vrije tijd zit ik veel op de scouting-club (zeeverkenner!) en daar hebben we erg veel lol.
verder spaar ik postzegels en speel panfluit.
ik ben nog nooit naar een trance-party geweest maar hoop dat daar snel verandering in zal komen.

ik vind het erg tof om op dit forum te posten en hoop dat ik hier nog veel zal leren!

groetjes,

Harry



Posted by Opti on Jun-09-2002 20:15:

welkom Harry!


Posted by DjSuez on Jun-09-2002 20:17:

Heej

Mijn naam is Stephan, aka Steeph, of DjSuez

Ik ben pas lid geworden van TA de dag na Qontact 2002, waar ik een meeting mee had gemaakt, en toen vind ik t wel cool, dus toen ben k lid geworden, ook al weer een tijdje dus. daarvoor kwam ik hier wel ns muziek downloaden enzo.

Ik word woensdag 18, studeer Biologie in Wageningen, waar ik ook een kamer heb. Ik woon eigenlijk in Rotterdam, maar 2 huizen bevalt me zeer goed!

ik ben inmiddels naar 9 grote dancefeesten geweest, en heb me kaartjes voor de volgende 2 (Impulz en Lowlands) al liggen, en ben uiteraard met de FFWD parade ook weer van de partij!

Greetz


Posted by eXos on Jun-09-2002 20:20:

quote:
Originally posted by DjSuez

Ik word woensdag 18, studeer Biologie in Wageningen, waar ik ook een kamer heb.


Heb je een 100mbit in de aanbieding?


Posted by DjSuez on Jun-10-2002 12:01:

quote:
Heb je een 100mbit in de aanbieding?


een WAT??

is dat een server ofzo? in dat geval..nee

maar ik heb echt nul verstand van al die dingen die met programmeren te maken heben enzo, en ftp dat soort dingen...ja lach maar even, k wacht wel ff...

maar ik denk dat k je niet kan helpen, maar als je wat specifieker bent kan k misschien wat regelen..

greetz Steeph


Posted by eXos on Jun-10-2002 12:58:

quote:
Originally posted by DjSuez


een WAT??

is dat een server ofzo? in dat geval..nee

maar ik heb echt nul verstand van al die dingen die met programmeren te maken heben enzo, en ftp dat soort dingen...ja lach maar even, k wacht wel ff...

maar ik denk dat k je niet kan helpen, maar als je wat specifieker bent kan k misschien wat regelen..

greetz Steeph


100mbit is een netwerk snelheid. Staat voor 12,5 mb/s Download. Dit vind je op Universiteiten e.d.

Met andere woorden: Rete snel Internet!


Posted by DjSuez on Jun-10-2002 16:01:

owwwwwwww, zeg dat dan, ja...

Ik heb T1, dus max 1MB per seconde, al haal tie dat bijna nooit, omdat het bestand nooit groot genoeg is, en me pc een btje sloom, maar gemiddeld 30-100kb voor een Kazaa-tje, is toch ook best netjes...


Posted by eXos on Jun-10-2002 23:03:

quote:
Originally posted by DjSuez
owwwwwwww, zeg dat dan, ja...

Ik heb T1, dus max 1MB per seconde, al haal tie dat bijna nooit, omdat het bestand nooit groot genoeg is, en me pc een btje sloom, maar gemiddeld 30-100kb voor een Kazaa-tje, is toch ook best netjes...


Laat dan maar


Posted by pivot on Jun-11-2002 15:14:

zooooo00000oo nog een newbie hier....

k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie)
dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken
maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post

maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten

mzzzzzzlsssss


Posted by tijs08 on Jun-11-2002 16:31:

he man!!!

Welcome!!

ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!!


Posted by TranceFool on Jun-11-2002 16:32:

quote:
Originally posted by tijs08
he man!!!

Welcome!!

ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!!

Wies jouw broer dan???


Posted by Opti on Jun-11-2002 16:39:

total w00t


Posted by Yarnie on Jun-11-2002 17:48:

quote:
Originally posted by tijs08
he man!!!

Welcome!!

ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!!


neu..je hebt remy-d en mido hier ook al


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.