TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- problemen met mijn brander, pleaz help
problemen met mijn brander, pleaz help
ik heb een dvd speler en een brander in mijn pc zitten,
toen ik vanmiddag cdtje wilde branden zei mijn brand programma dat er geen cd brander aanwezig was. en toen ik bij deze computer ging keken was idd het icoontje van de schijf weg. ook na opnieuw opstarten vond windows de brander niet. toen heb ik de pc opengeschroevd en stekers van brander eruitgehaald en opnieuw in gedaan, ook beetje contact spray erbij. maar de pc vind helemaal niks het rare is wel dat als de pc opstart de lampjes van de dvd en brander gaan branden en dat het cd laatje ook gewoon open gaat.
weet iemand toevallig een oplossing voor dit probleem zodat ik weer cd tjes kan bakken
mzl bas
Probeer iig ff opnieuw dirvers te installeren voor je brander, opnieuw te flashen ed. , dan zou ie het gewoon weer moeten doen. Ik weet iig dat als het een Plextor brander is dat d'r op hun site alle drivers staan.
Succes.
Kontakt spray zou ik een beetje mee oppassen.
Ennuh probeer eerst eens voordat je gaat flashen enzo Windows in veilige modus op te starten en dan direkt afsluiten en weer gewoon opstarten. Dan gaat hij namelijk je registry enzo repareren.
Ik weet niet wel OS je heb maar als je Win95 of 98 heb. Dan moet je tijdens "Windows wordt gestart" (voor het grafische opstart scherm) even op F8 rammen!