TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zaalvoetbaltornooi
Zaalvoetbaltornooi
Zijn er Beta's die zin hebben om een ploegske te vormen op een zaalvoetbaltornooi dat ik mee organiseer op dinsdag 11 november?
Wie? Een ploeg of 6 van vooral niet voetballers
Wanneer? Van 10u tot 18u of iets later
Waar? Sporthal Oudegem (waar de eerste beta party plaatsvond)
Eventueel wel ja 
[/lurk mode]
Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ?
Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal
).
[lurk mode]
bwa ja...
| quote: |
| Originally posted by RadiantB [/lurk mode] Is het mogelijk om nog een extra ploeg in te schrijven ? Ik zou het dan eventueel voorstellen aan mijn collega-minivoetballers (een bende sukkelaars trouwens, vandaar ons doelsaldo van -30 na 6 matchen in een kerncompetitie aka cafevoetbal ).[lurk mode] |
Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken.
Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen.
| Originally posted by Jasperovitsj Hebde nog ploegen nodig Gert? Want ik kan altijd eens horen bij mijn ploeggenoten of ze zin hebben om mee te doen. |
| Originally posted by djcresto Geen probleem. Als ge maar genoeg verzet in het caf� tussen de matchen Bedoeling is dat we aan een ploeg of 6 geraken. Iedereen kan dan een wedstrijd van een half uur tegen elkaar spelen. We beginnen om 10u 's ochtends en we gaan door tot een uur of 6 's avonds. Gn ook wel een kleine bijdrage vragen om de kosten van de zaal te dekken. |
Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal 
| Originally posted by TOR keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) |
| Originally posted by TOR Crap, wilde mijn keeperhandschoenen (lees: tuinwerktuigen) met plezier nog 's bovenhalen maar zit met een voetblessure van het volleybal |
Nope, mag nog zeker tot eind november niet sporten (ligamenten zwaar verrokken).
Re: Zaalvoetbaltornooi
als ik die dag nog vrij had zou ik eventueel als keeper (of desnoods als veldspeler) kunnen fungeren, maar ik heb dan al andere plannen
Jasper, Radiant, wanneer zouden jullie weten of jullie aan een ploegske geraken?
Ik moet vanavond spelen, kzal het dan eens vragen

Tot mijn grote verbazing is het niet gelukt om 5 man bijeen te krijgen.
3 man, die zeker en vast zouden gewild hebben, kunnen niet. (respectievelijk een volleybalmatch om 18uur, een week bij zijn lief in Polen, een job in de verzorgingssector en dus geen verlof)
Uiteindelijk kwamen we aan 4 man, die het zagen zitten en 2 twijfelaars.
Maar aangezien we de vrijdag en maandag ervoor al een match hebben ( http://dhost.info/mvc/Images/Speelkalender.jpg ) zijn de welwillenden de twijfelaars gevolgd.
Hopelijk volgende keer meer geluk.
Bij ons was er helaas ook te weinig interesse.