TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
Korea & Japan

Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.
Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
=====================================================================
Duitsland heeft zojuist Saudie Arabie vernederd door met maar liefst 8-0 te winnen. Dit is volgens mij de grootste overwining ooit behaald op een WK?
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!
Re: Duitsland - Saoudi Arabie: 8-0!
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd! |
misschien ideetje om alle voetbal uitslagen gewoon in de wk pool (is het niet poule) thread te zetten, ook al doe je nie mee.. want anders word het zo onoverzichtelijk! 
als een mod met me eens is misschien kan deze geclosed/gemerged worden ofzo 
Volgens mij waren die saoudi's gewend om op zand te spelen, het was werkelijk helemaal niets nee.
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is.... |

Man die moffen halen eerste ronde nieteens..........maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread", hoeven we niet voor lke wedstrijd eenieuwe aan te maken.
mzll
| quote: |
| maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread |
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...
Korea & Japan

Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.
Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
laat ik dan maar de 1e post doen...
CHINA WERELDKAMPIOEN!!!!
Hi all,
Come on England!!! 


Greetings,
Blighty
heb net voetbal op de belg gekeken.. was wel leuk.. top3 van mooiste acties en goals
..
ik ben trouwens nigeria en zweden aanhanger!! 
DEUTSCHLAND WELTMEISTER!!!
Met vriendelijke groet.
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen... |
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!
likje voor iedereen
| quote: |
| Originally posted by New Wave DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!! likje voor iedereen |
. Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen.
| quote: |
| Originally posted by Optimus CHINA WERELDKAMPIOEN!!!! |
)
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sommige zullen het ook nooit snappen Tim . Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen. |

huh ??�� doet Nederlandniet mee ??

Hoop dat Zuid-Korea gaat stunten.....
GUUS FOR PRESIDENT!!!
brazilie gewonnen wat ook wel enigsinds terecht was.. maar best wel geinige wedstrijd om naar te kijken.. aantal mooie acties w000tttt.. die spits van turkije deed wat moois en ronaldo liet af en toe weer wat heftigs zien.. en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal..
maar de grote vraag, was het een penalty..
ps. mooie comedie van rivaldo! 
word geraakt op je been grijp je naar je hoofd!
ja die spits (ben ff naam vergeten (niet hakan sukur)) maakte een vet mooie actie, dikke straatvoetbal actie.
was trouwens geen penalty, de overtreding werd al 5 meter buiten het strafschopgebied begaan, beetje jammer, vond de scheids zoiezo beetje knullig fluiten. En die bal in de laatste minuut was gewoon stom van hakan unsal, moet die die bal maar niet richting rivaldo poeieren. Ik zou dan ook zo gaan liggen....
| quote: |
| Originally posted by TimeportE en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal.. |
Het blijft natuurlijk wel heeerlijk om naar te kijken, beetje turkjes poorten enz
Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht???
| quote: |
| Originally posted by Tall21 Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht??? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.