TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »


Posted by Cosmic on Jun-01-2002 13:37:

Korea & Japan




Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.


Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup
=====================================================================



Duitsland heeft zojuist Saudie Arabie vernederd door met maar liefst 8-0 te winnen. Dit is volgens mij de grootste overwining ooit behaald op een WK?

In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!


Posted by LowRider on Jun-01-2002 13:48:

Re: Duitsland - Saoudi Arabie: 8-0!

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
In ieder geval: Duitsland, Gefeliciteerd!

Dit vinnik dan net weer wat overdreven he

die saudies boden ook wel eerruuuug weinig weerstand...
niet de grootste overwinning btw

(/me is jaloers op duitsland)


Posted by TimeportE on Jun-01-2002 14:03:

misschien ideetje om alle voetbal uitslagen gewoon in de wk pool (is het niet poule) thread te zetten, ook al doe je nie mee.. want anders word het zo onoverzichtelijk!
als een mod met me eens is misschien kan deze geclosed/gemerged worden ofzo


Posted by Cosmic on Jun-01-2002 14:03:

Volgens mij waren die saoudi's gewend om op zand te spelen, het was werkelijk helemaal niets nee.

En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....


Posted by LowRider on Jun-01-2002 14:06:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
En dan te bedenken dat Nederland er niet bij is....


bek houwe sl3t
dat weten we nou wellis




Posted by New Wave on Jun-01-2002 14:18:

Man die moffen halen eerste ronde nieteens..........maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread", hoeven we niet voor lke wedstrijd eenieuwe aan te maken.

mzll


Posted by Cosmic on Jun-01-2002 14:21:

quote:
maak effe een sticky van dees en vetrander hem in "WK2002 thread


Ja, doe maar. Wordt anders een zooitje


Posted by Opti on Jun-01-2002 14:59:

ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...


Posted by eXos on Jun-02-2002 13:04:

Korea & Japan




Post hier alles betreffende het WK Voetbal 2002 in Korea & Japan.


Tip: Official Site of The 2002 FIFA World Cup


Posted by Opti on Jun-02-2002 16:22:

laat ik dan maar de 1e post doen...

CHINA WERELDKAMPIOEN!!!!


Posted by blighty on Jun-02-2002 16:36:

Hi all,

Come on England!!!

Greetings,
Blighty


Posted by TimeportE on Jun-02-2002 17:29:

heb net voetbal op de belg gekeken.. was wel leuk.. top3 van mooiste acties en goals ..
ik ben trouwens nigeria en zweden aanhanger!!


Posted by mr.marcello on Jun-02-2002 17:45:

DEUTSCHLAND WELTMEISTER!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by mr.marcello on Jun-02-2002 17:56:

quote:
Originally posted by Optimus
ik denk dat DUitsland bij de laatste 4 komen...


En dat niet alleen......ze worden wereldkampioen!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by New Wave on Jun-02-2002 18:01:

DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!


likje voor iedereen


Posted by eXos on Jun-02-2002 18:09:

quote:
Originally posted by New Wave
DER IS EEN STICKY GEMAAKT VOOR WK, OPROTTEN UIT DEZE THREAD DUS!!


likje voor iedereen


Sommige zullen het ook nooit snappen Tim . Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen.


Posted by Jappio on Jun-02-2002 19:08:

quote:
Originally posted by Optimus
CHINA WERELDKAMPIOEN!!!!


FORZA ITALIA!


Alleen al omdat ze op het EK onterecht de finale verloren (na natuurlijk onterecht in de finale te zijn gekomen, maar je moet toch een favoriet hebben eej )


Posted by New Wave on Jun-02-2002 20:50:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Sommige zullen het ook nooit snappen Tim . Ik vraag me wel eens af of ze wel lezen.



Mwah, iedereen kijkt niet verder dan zijn neus lang is.
Maar het begint te komen, der moet gewoon eens flink geschreeuwt worden

Morgen brazilie, dat wordt hopelijk weer dik veel samba samba!!


Posted by Smirnoff on Jun-02-2002 21:08:

huh ??�� doet Nederlandniet mee ??


Posted by Tall21 on Jun-03-2002 10:32:

Hoop dat Zuid-Korea gaat stunten.....

GUUS FOR PRESIDENT!!!


Posted by TimeportE on Jun-03-2002 11:06:

brazilie gewonnen wat ook wel enigsinds terecht was.. maar best wel geinige wedstrijd om naar te kijken.. aantal mooie acties w000tttt.. die spits van turkije deed wat moois en ronaldo liet af en toe weer wat heftigs zien.. en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal..
maar de grote vraag, was het een penalty..
ps. mooie comedie van rivaldo! word geraakt op je been grijp je naar je hoofd!


Posted by Blik on Jun-03-2002 11:18:

ja die spits (ben ff naam vergeten (niet hakan sukur)) maakte een vet mooie actie, dikke straatvoetbal actie.

was trouwens geen penalty, de overtreding werd al 5 meter buiten het strafschopgebied begaan, beetje jammer, vond de scheids zoiezo beetje knullig fluiten. En die bal in de laatste minuut was gewoon stom van hakan unsal, moet die die bal maar niet richting rivaldo poeieren. Ik zou dan ook zo gaan liggen....


Posted by Ding Chavez on Jun-03-2002 13:24:

quote:
Originally posted by TimeportE
en denilson, OMG die gast kan dribbelen niet meer normaal..


Idd ja, maar d'r is uit geen ene dribbel iets goeds gekomen Het blijft natuurlijk wel heeerlijk om naar te kijken, beetje turkjes poorten enz


Posted by Tall21 on Jun-03-2002 15:07:

Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht???


Posted by Opti on Jun-03-2002 15:12:

quote:
Originally posted by Tall21
Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht???


NEE


Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.