TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- A.s. Vrij. 7Juni @ "De Lichtfabriek": Cat's & Chicks!
A.s. Vrij. 7Juni @ "De Lichtfabriek": Cat's & Chicks!
Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen
.
Kom zeker langs!
DIFFERENT presents CATS 'N' CHICKS PARTY FACTS:
Date: vrijdag 7 juni 2002
Time: 21.30 - 04.00
Entrance Fee: deur - 12,50 �
Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba
Lineup lounge : Stephanie X (excl. 6 hour set)
Vj: Animotions
Acts: Acteurs/actrices
Lyrics: Macatar
Theme: CATS 'N' CHICKS

Meer informatie over de Lichtfabriek en een routebeschrijving kun je de site van de lichtfabriek effe bekijken.
GREETZ!!
Re: A.s. Vrij. 7Juni @ "De Lichtfabriek": Cat's & Chicks!
| quote: |
| Originally posted by Bellie Hey mensen.Vrijdag a.s. moet ik draaien in de lichtfabriek.Zijn er mensen die niks te doen hebben en effe zin hebben om te stampen .Kom zeker langs! [i]Lineup mainhall: San, C-Jay, Bellie, Secret Simba ] effe bekijken. GREETZ!! |
Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum 
| Originally posted by Miss Proximus Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum |
khad het al gelezen bij de axe nightguide gisteravond (zondags was dat dus)... stond ineens bellie, ik echt WTF==>> hijs aan het doorbreken
suc6 met draaien btw (kom uiteraard niet, datum is al dubbel bezet)
| Originally posted by Miss Proximus Scot Project, Schwarzepuppen en Sakin @ Sans Souci Berlikum |

| Originally posted by Bellie Dat was de vraag niet meissie.Waar je naartoe gaat?? ![]() Ennuh FOK die zwarte poppen en sakin met zn vriendjes ![]() De lichtfabriek wordt knallen! GREETZ!! |
NIET IN MIJN TOPIC DAN JAAA!!!
GREETZ!!
SORRY!!!
ik zal t niet weer doen
Hey draaize....ennu....laat die vloer trillen!!! Het dak t'raf!!