TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Cosmic on Jun-02-2002 15:56:

Drunk Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee?

Khoop dat niemand dit ooit hoeft mee te maken, maar stel:
wat neem je als eerste mee?

Ik denk mn stereo en PC (al zijn ze wel een beetje zwaar). Anders mn schoenendoos met allemaal mp3-tjes of mn MD's

Posted by Dr. Kuipers on Jun-02-2002 15:58:

Uh mezelf

Posted by MaGiK54 on Jun-02-2002 16:00:

Hooguit probeer ik mijn portemonee te reden, waar mijn papieren, zoals mijn rijbewijs, paspoort en pinpas. De rest mag af fikken als ik veilig buiten sta. Mijn leven is iets belangrijker als alles wat er in mijn huis staat.

Posted by SnuggLe on Jun-02-2002 16:01:

Al mijn mp3cd's, Fotolijstje met fotocollage van mijn pa, de kaartjes voor Impulz, digitale camera. Meer kan ik nie dragen denk ik

Greetz,
SnuggLe

Posted by TimeportE on Jun-02-2002 16:14:

carmen electra die nog aan het bijkomen is in mijn bed!

Posted by Opti on Jun-02-2002 16:20:

mijn pillen en mijn bril

Posted by New Wave on Jun-02-2002 17:11:

eerst me Portemoneeetje + papieren, dan me TT's en als er echt nog tijd is dan neem ik al me platen mee....

Posted by Lemming on Jun-02-2002 17:11:

Sja er is zo veel wat ik mee zou willen nemen, mn kleren, de pc met al mn mp3's, mn portemonnee, foto-albums, andere foto's van vrienden, mn familie maar ik denk niet dat ik dat allemaal haal als het huis in de fik staat
Nee als het echt zo ver zou zijn, dan zou ik mn portemonnee willen meenemen en wat foto's van familie en van vrienden, want dat zijn toch wel mooie herinneringen. Als ik dan nog tijd zou hebben zou ik de pc meenemen al past dat allemaal niet in mn handen.
*zucht* naja waarschijnlijk ren ik zo snel mogelijk naar buiten en denk ik later pas van: ohh toch zonde dat ik niet iets mee heb genomen.
Laten we maar gewoon hopen dat we er nooit mee te maken zullen krijgen, dan is dit allemaal niet nodig..

Posted by TimeportE on Jun-02-2002 17:27:

quote:
Originally posted by New Wave
eerst me Portemoneeetje + papieren, dan me TT's en als er echt nog tijd is dan neem ik al me platen mee....

eff opmerking voor als het echt zou gebeuren, ik zou mijn planten (in jou geval) meenemen want die tt's die krijg je vast wel verzekerd.. die platen ook wel maar die moet je dan weer helemaal gaan kopen en sommige kun je nie meer krijgen duzzz....

Posted by New Wave on Jun-02-2002 17:39:

quote:
Originally posted by TimeportE

eff opmerking voor als het echt zou gebeuren, ik zou mijn planten (in jou geval) meenemen want die tt's die krijg je vast wel verzekerd.. die platen ook wel maar die moet je dan weer helemaal gaan kopen en sommige kun je nie meer krijgen duzzz....

Damn jij hebt gelijk, me the same

Posted by DjSuez on Jun-02-2002 19:07:

ik zou de dingen mee willen nemen waar ik herinneringen aan heb, maar das nogal veel bij mij... maar ik denk dat ik zou pakken wat ik pakken kan, je schrikt je volgens mij helemaal de touwtering als je dat merkt, dus ik denk niet dat je er aan toe kom...

Posted by Jappio on Jun-02-2002 19:16:

ik zou eerst ff mn ouders en zusje wakker maken denk ik Als er dan nog tijd over is pak ik mn hamster uit zn kooitje, en ja,, ik denk nie dat ik eigenlijk iets heel erg zal missen uit mn huis.. alles is wel vervangbaar denk ik.. Maar als ik dan toch wat zou moeten pakken zijn het de foto's van mn opa & oma.. Dat soort dingen denk ik

lat0r!

Posted by Kamaya on Jun-02-2002 19:26:

Ik zou eerst de rest van mijn familie redden (zusje, broertje pa, ma)dan zou ik m'n papieren pakken, dan de familie-fotoalbums en dan dingen als ehh, autosleutels, en daarna stereo, pc, speakers ed. Maar ik denk dat ik tot de foto's kom en verder niet.

Posted by DJ Bazz on Jun-02-2002 19:28:

m'n platen, m'n stereo, m'n comp en mezelf
damn dat wordt sjouwen

Posted by basvh on Jun-02-2002 20:32:

ik zou me al me fotos + albums meenemen, platentas zou ik meenmen, pakketje mp3 backups op cdr, en me impulz en dancevalley kaartjes. de rest is toch verzekerd en is vervangbaar

Posted by Smirnoff on Jun-02-2002 20:58:

Ik neem mee : M,n telefoon, pinpas, Fles wodka, fles cola, m,n katten en als laatste m,n vriendin dan maar.
Lijkt me trouwens niet zo,n prettig idee....

Posted by Smirnoff on Jun-02-2002 20:59:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Lijkt me trouwens niet zo,n prettig idee....

daar bedoel ik mee dat alles in de fik staat en heeft niks met m,n vriendin te maken hoor *lol*

Posted by raoel on Jun-02-2002 21:05:

Naast mun moeder en de hond en kat zou ik als eerste mun geld pakken.
dat heb ik in een kistje zitten.
In dat kistje zitten ook alle kaartjes van alle wedstrijden van PSV waar ik ben geweest. Die kaartjes zou ik dan ook perse mee willen nemen, die zijn me erg dierbaar.

Als ik nog een beetje tijd had zou ik snel mun speakers op het gras bij ons in de tuin gooien.

Eenmaal beneden aangekomen pak ik snel alle foto's uit de la.

Posted by Little Theseus on Jun-02-2002 21:18:

m'n tube gel.

Als je haar maar goed zit.

Posted by Smirnoff on Jun-02-2002 21:26:

Party Hat

quote:
Originally posted by Little Theseus
m'n tube gel.

Als je haar maar goed zit.

Dat heb je zeker nodig met dat "punt"hoofd van je lol

Posted by Miss Proximus on Jun-02-2002 21:26:

m'n vibrator

Posted by eXos on Jun-02-2002 21:35:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
m'n vibrator

(a womens best friend)

Boefje!

Posted by serialkillah on Jun-02-2002 21:43:

me portemonne + impulz kaartjes in me linkerkontzak, me telefoon in de rechter kontzak, me vriendin onder me linkerarm en me hond onder de rechterarm.... (en ik gooi me platen bakken naar buiten)

Posted by kolkiewolkie on Jun-03-2002 06:46:

..hangt er eigenlijk vanaf waar de brand is..

ik bedoel, ik kan wel zeggen: (na iedereen gecheckt te hebben, pa + ma dus, maar zij moeten mij wakker maken, ik ronk namelijk overal doorheen - scary eigenlijk -) portomonnee en pak mp3 backups, maar nou wil het feit dat die meuk allemaal beneden ligt en de kans best wel groot is dat je daar niet eens bijkan!

in dat geval zou ik snel wat kleertjes naar buiten knikkeren, dan mijn stapel cd's (ik verwacht dat dit in 15 seconden kan) en dan mijn eigen maar voorzichtig naar buiten laten glijden. vervolgens kom ik er dan beneden achter dat mijn verzameling modelauto's nog boven staat waarvan sommige niet makkelijk meer te vinden zijn, waardoor ik weer naar boven klauter om die ook voorzichtig uit het raam naar buiten te knikkeren.
Eenmaal beneden (buiten dus) gekomen zou ik zekers nog proberen een raampie in te tikken (kan het een keer legaal) en mee te pakken wat maar mogelijk is....

ik hoop dat ik het zo zou doen, oft ook werkelijk gebeurt... kweenie .. ik hoop het echt NOOOOIT mee te maken want het me

Posted by franzelare on Jun-03-2002 10:19:

Mijn portomone en mijn HDD als ik die nog kan redden!

verder snel 1 set kleren aan doen als ik in bed lag en als ik wakker ben dus gewoon alleen ff mijn hdd redden

Pages (3): [1] 2 3 »