TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- G-Spott remixed Picotto...

Posted by -TAIS- on Jun-03-2002 14:29:

G-Spott remixed Picotto...

Kweet niet of dit hier mag, maar dat zien we wel

van Dancelinx.com:

quote:

G-Spott heeft een remix gemaakt voor de nieuwe track van Mauro Picotto, Back to Cali. Het nummer zal begin juli in Engeland en Nederland uitkomen.

Beetje jammer...

Posted by Siesta on Jun-03-2002 14:30:

hoezo jammer?

g-spott ken best leuke muziek maken, als je hem Live ziet issie wel cool, enne dj jose vs. g-spott- house of justice, die was cool, enne wrong = wright, dat ware tog toppie nummers

Posted by Chicane on Jun-03-2002 14:31:

Nee man, G-Spott roelt phatt.. heerschende meuk zoals iemand dat zo mooi noemt

Posted by Biohazard on Jun-03-2002 14:43:

House of Justice en Wrong=Right goed??

Die nummers zijn leuk voor de 'beginnende' trance fans, maar als je zo een plaat naast die van Armin of Ferry legt, zal je zien dat de synths, beats en samples nogal simpel en vooral 'cheesy' overkomen

Ik vond NRG wel een grappig spring nummer, had een lekkere bass kick maar de melodie was saai

Nee, ik ben niet blij dat G-Spot dit doet, mauro deserves better!

Posted by Opti on Jun-03-2002 16:12:

ben benieuwd... ik verwacht er niet veel van trouwens...

Posted by hamburgerboefje on Jun-03-2002 17:16:

Over G-Spott gesproken......wat een knakerige naam is dat zeg...lekker origineel ook

Posted by WTB on Jun-03-2002 17:42:

Die remix van G-spott zal wel de radio-edit worden lijkt me. De versie van Back to Cali die op het album staat is trouwens super vind ik. Mooi nummer om een set mee te beginnen omdat het opent met melodie ipv de standaard dj vriendelijke kick.

WTB.

Posted by Nook on Jun-03-2002 20:50:

ik denk dat ik het een beetje jammer gaat vinden, maar het kan goed/leuk zijn/worden.

Posted by New Wave on Jun-04-2002 07:16:

Ik heb die kneus een paar keer live zien klooien...echt super triest...altijd dezelfde toontjes, super super super triest......als ik er over mag beginnen is dit HET TOPPUNT van commercialiteit....BAGGER SLECHT!!!