TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carribean bier
Carribean bier
geef die meningen maar voor de degene die het gehad hebben.
mijne: ik vind het niet zo..., geef mij maar het 'echte' bier
Ben niet zo'n biermens, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor een tappie heineken en als we de grens over moeten een palmpje.
bedoel je amstel bright? andreas is er weg van
ik drink liever een woody's of een passoa diablo 
Het smaakt niet echt slecht hoor, maar ik hou het op een duveltje, soms iets te veel. dat wel. anders heineken.
Best goed te zuipen dat bier alleen doe mij maar Warfsteiner of Brand...dat is voor de schte bikkels
. Die reclame van dat amstel bier is trouwens schitterend. echt HET voorbeeld van hoe het zou gaan als ik hier met een paar vrienden zou zijn geweest..
das perfect bier voor op het terras bij 25+ graden
(als de desperados opzijn dan)
Ik hou er niet zo van hoor. Vind het gewoon een beetje waterig biertje. Evenementenbier!!!! Doe mij maar een gewoon heineken tapje of La Chouffe (kabouterbier). Klink vaag (net als kindercola ofzo) maar is een heeeeerlijk belgisch biertje!! (te verkrijgen bij de betere drankspeciaalzaken
)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus passoa diablo |

Bright=Right!
Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren!
Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook....
Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken.
Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij!
Grz,
TomaskE-V
| bedoel je amstel bright? |
Tsjaaaah, sorrie, konnut niet laten hier even op te reageren! Kheb zelluf 5,5 maand op Curacao stage gelopen, en alle macamba's (blanken) deden daar niets anders dan Amstel-Bright drinken. Ondergetekende dus ook.... Mijn mening over bright.....het is zeker goed te drinken, alleen in Nederland niet, tenminste met het gebruikelijke weer. De eerste bright na mijn stage op Curacao smaakte ontiegelijk slecht! Je moet zeop de warmere dagen hier in ons kikkerlandje drinken. Mocht het kwik boven de 20 graden komen, isust een kwestie van bright halen, het super koud laten worden, citroentje erbij, en BAM! Dan issie goed, dan pas drink en waardeer je bright volgens mij! Grz, TomaskE-V |
Kopparberg
Rekorderlig
Heerlijk (zoet) spul!

| Originally posted by Opti Kopparberg Rekorderlig Heerlijk (zoet) spul! |
Lekker joh

Heb trouwens ook weleens Afrikaans (bananen)bier geproefd, dat is ook wel ok