TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- så här fint kan det gå...
så här fint kan det gå...
om man särskriver
http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml

hmm.... Toys'R'Us...
dom har iaf. bra leksaker!
frågan är ju vad dom söker 
även om jag skulle vara intreserad av jobbet så känns det förnedrande att söka det (Nu ska jag iofs inte påstå att jag inte särskriver, det gör jag nog rätt ofta utan att tänka på det)
Re: så här fint kan det gå...
| quote: |
| Originally posted by reveal om man särskriver http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml |
Antar att det stod "sökar kassa medarbetare" eller? Nu har dom iaf ändrat så då ryker juh själva poängen
Kul iofs!
Re: så här fint kan det gå...
| Originally posted by reveal om man särskriver http://platsbanken.ams.se/direkt/31...12,220731.shtml |
Hej Reveal !
Jag tror att du gillar sånt här:
Detta hamnade i min brevlåda idag. Suck...
Sten ugn & vitlöks bröd
Dessutom verkar pizzorna vara lagade (är dom trasiga från början?).
Skall en Carbonara innehålla köttfärs?
Jag tror inte jag vågar beställa något av dem!
Greetz
NordLight

| Originally posted by NordLight Hej Reveal ! Jag tror att du gillar sånt här: |

| Originally posted by reveal heheheh ![]() trots allt en ok pizzameny, jag tycker att dom brukar ha så SJUKT många fel, har fanns ju bara några stycken ![]() är det bara vi två som ogillar särskrivningar? för er andra: sug på denna: vad föredrar ni en brun hårig sjuk sköterska eller en brunhårig sjuksköterska? klassisk, men ack så fin |
JAg var inne på en kinakrog för ett tag sen och skulle äta...fick det riktigt roligt...för det första stod det "Rök fritt" överallt. Så då undrade var man skulle sätta sig för att slippa röken.
Sen fanns det ingen sötsursås heller... eftersom dom inte visste hur det skulle stavas hade dom testat allt utom det rätta.
Söt sursås fanns till en maträtt
Söt sur sås till en annan
Sötsur sås till den tredje.
Sedan kom el grande finale i slutet på menyn vid efterrätterna.
Detta hade dom t.om strukit över för att dom upptäckt att något var fel.
"Bananer båt" <
Man undrar vafan det ska vara för ätbart?
nånting jag har jävligt kul åt är varje gång jag går till korvmojjen i kärrtorp från skolan. Där har dom satt upp en stor handskriven lapp vid menyn där det står med stora bokstäver
"INTE BRÖD INTE" haha, ingen särksrivning men oerhört underlig formulering.
INTE BRÖD INTE
snyggt 
däremot skulle jag hävda att det verkligen heter "sötsur sås" (alternativ 3 ovan), sötsur är ett adjektiv som beskriver hur såsen är
hahahhaha
näää nu måste ja lägga mig i lite va 
sötsur sås... va tusan e de för nåt eg.. sötsur e ett mycket konstigt ord som blivit påkommet inom kinarestaurangernas bransch
Inget kan väl va sött å surt på samma gång? allvarligt? kan det? själv tycker ja den utlovade såsen e mycket mer söt än sur... å det kan ja säga även fastän ja inte käkar kinamat å sånt skräp..(har ju testat flera ggr såklart)Bläää..ogillar skarpt.
speciellt alla dessa myskosåser
hoho
gillar inte asiatisk mat så mycke.. det kanske märks? 
... kan inte släppa "inte bröd inte"...
vad menar dom egentligen? 
| Originally posted by reveal INTE BRÖD INTE snyggt ![]() däremot skulle jag hävda att det verkligen heter "sötsur sås" (alternativ 3 ovan), sötsur är ett adjektiv som beskriver hur såsen är |
Karlshamn
Tjo!
Det värsta/roligaste jag sett hittils var i karlshamn på en restaurang.
Menyn: Jägarebiffen med klyftarepotis.
Uttala ordet KLYFTAREPOTIS och känn hur det ligger i munnen :-)))
/Martin E
2002: pvd, cosmic gate, ferry corsten, judge jules o guy ordanel
2003: Mmmmmmmm :-)