TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat doen jullie met Oudejaar?
Wat doen jullie met Oudejaar?
Vorig jaar New Year in Style gedaan maar dat was maar plattekes. Dus zijn we voor dit jaar iets anders aan het zoeken:
Go For Happy met Johannes Heil, Alter Ego, ...
Beats Of Love @ Vooruit - Gent > Pete Howl, Fred Nasen, Tomas Andersson live, ...
Ida Engberg (3u) @ Industria
Lokale fuifkes en caf�'s
Keuze te over. Nog ff beraadslagen met de vrienden wat het gaat worden.
Wat doen jullie?
Eerst thuis met mijn ouders iets eten. Rond een uur of 10 richting Lier om daar wat pinten / champagne te drinken met men maten op het Zimmerplein. En na 12u naar Antwerpen voor Heaven, al goede commentaren over gehoord, hopelijk wordt het de moeite. En als ik er nog toe in staat ben, een afterke doen in Illusion!
Zo zal het er ongeveer uitzien, denk ik. Ofwel al voor 12u naar Antwerpen, we'll see.
eerst even vermelden dat die hele eindejaarsfeesten mij grotendeels gestolen kunnen worden, voor mij zijn dat dagen zoals een ander. Ik ga in die periode dan ook zoveel mogelijk gewoon werken (oa ook omwille van het makkelijke verkeer naar Brussel in die periode). Enige vrije dagen die ik heb zijn de 25ste en de 1ste en nog ��n op te nemen verlofdag (zoniet verlies ik die). Ik ga het in die periode dan ook vrij rustig houden gezien de weinige verlofdagen.
T is voor mij van de eindejaarsperiode 2004-2005 geleden dat ik nieuwjaar nog gevierd heb, maar dit jaar gaat het er WEL nog eens van komen
. T zal een rustig avondje worden waarschijnlijk, samen met vrienden gewoon wat eten (gourmet) bij iemand thuis. We zullen daar zeker tot na 24u blijven en ons bezighouden met gezelschapspelletjes, WII, playstation 3, filmpje ... (staat nog niet volledig vast), om dan later op de avond eventueel nog in Bocholt zelf op caf� te gaan (omstreeks 3 � 4u). Ik ben er nu eenmaal niet echt voor te vinden om extra veel geld uit te geven aan ��n of andere fuif of party die hoogstwaarschijnlijk toch gaat tegenvallen door een teveel aan volk, matige muziek en te dure prijzen.
Gewoon een rustig gezellig avondje voor mij dus 
Cherry Moon 

Geen zware feesten meer voor mij dit jaar.. We gaan met een groep maten ons verschansen in een klj-lokaal en daar onze hele avond doorbrengen. Eerst gourmet, daarna wat muziek. En aangezien er daar 30 bakken staan een ideale uitvalsbasis. Dus wellicht toch een zwaar feest 
De voorbije twee jaren telkens naar Heaven geweest, maar dit jaar gaan we het wat rustiger houden. 's Avonds wsl gewoon op het gemak fondue ofzo doen, en dan Hasselt in. Wsl wordt het gewoon wat caf�ekes doen, evt naar de Atmoz (aangezien dat een van de weinige clubs is met normale inkom ipv dure ticketprijzen die ge dan ook nog eens in vvk moet halen..). Gewoon er een gezellig avondje van maken dus, en niet te zwaar en duur feesten.. (om zwaar te feesten zijn er nog 51 andere weekends in 2009
)
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle De voorbije twee jaren telkens naar Heaven geweest, maar dit jaar gaan we het wat rustiger houden. 's Avonds wsl gewoon op het gemak fondue ofzo doen, en dan Hasselt in. Wsl wordt het gewoon wat caf�ekes doen, evt naar de Atmoz (aangezien dat een van de weinige clubs is met normale inkom ipv dure ticketprijzen die ge dan ook nog eens in vvk moet halen..). Gewoon er een gezellig avondje van maken dus, en niet te zwaar en duur feesten.. (om zwaar te feesten zijn er nog 51 andere weekends in 2009 ) |
| Originally posted by FCB_Fanatic als ge Hasselt ingaat zou ik op voorhand wel fatsoenlijk plannen WAAR ge naartoe gaat. T is bijna overal noodzakelijk om op voorhand te reserveren om ergens binnen te kunnen. Ge betaald dan ne serieuze prijs voor uwe inkom en afhankelijk van de plaats waar ge gaat is er oor eten/hapjes/drank inbegrepen. Gewoon Hasselt intrekken zou dus wel ns kunnen tegenvallen! Pas vanaf een uur of 3 - 4 gaat ge vrije toegang hebben tot die caf�'s. Ik ben samen met vrienden Hasselt in gegaan in 2004-2005. We konden toen op bitter weinig plaatsen terecht maar ondanks dit heb ik mij wel nog geamuseerd op de weinige plaatsen waar we w�l binnen konden. Mogelijk is dat nu wel niet meer want ik praat dus over 4 jaar geleden |
| Originally posted by FenixStyle Geldt dit ook voor de zaken op het Dusartplein (Van Gogh, De Wijzen, Plas D'Arm,..)? Heb zelf paar jaar geleden ook in Hasselt doorgebracht, en de Ambi was toen alvast open. En moesten we nergens binnen kunnen, dan is er nog altijd de Atmoz |
Ver van de drukte blijven tot een uur of 3, dan naar de oude markt in Leuven.
Nieuwjaar zuigt, snap de hele heisa niet, een dag zoals een andere voor mij 
Originally posted by Devilex |
| Originally posted by FUSyke Welke muziek draaien ze in de verschillende zalen? Welke dj's komen er? De nachten in Gent waren meestal wel goed. |
| Originally posted by FUSyke Welke muziek draaien ze in de verschillende zalen? Welke dj's komen er? De nachten in Gent waren meestal wel goed. |
Trance : Reyez ( Eden Ibiza ) Joerie ( La Rocca ) en Bremzy ( La Gomera )
80-90�s : Piet S ( resident ) La Place ( 54 ) Pascal Matot ( winnaar dj @aalst 2008 )
| Originally posted by FUSyke Trance : Reyez ( Eden Ibiza ) Joerie ( La Rocca ) en Bremzy ( La Gomera ) 80-90�s : Piet S ( resident ) La Place ( 54 ) Pascal Matot ( winnaar dj @aalst 2008 ) |
Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Opdat het beste van 2008, het slechtste van 2009 mag worden..
Onze oudejaar was alvast geslaagd. Eerst lekker gourmet gegeten, en daarna het nieuwe jaar ingezet in de Atmoz waar een heel deel tranceklassiekers de revue passeerden.
In Cherry Moon werden er ook weer nagels met koppen geslagen. Vanaf 23.00u zaal 2 binnengedoken om er pas ergens tussen 8 en 8.30u weer uit te komen. En dankzij de nog levende legendes Kevin Jee en Mike Thompson was er opnieuw geen seconde te veel aan.
In de grote zaal een teveel aan bekende hitjes deze keer, vooral omdat er nogal veel snotapen waren die geen zak van goeie muziek kenden. Een reden te meer om nieuwjaar af te schaffen. Enkel Franky Jones, die zowaar begon met Aurora Borealis - Milky Way, was het vermelden waard.
De foyer was dus weeral de plaats voor de elite, waar Mike en Kevin in de vroege uren zelfs nog een 'back-to-back'-set (of hoe heet dat trendy woord) uit hun brein toverden; een ware lust voor oor en oog. De hallucinerende nummers die Kevin de laatste minuten oplegde vormden de spreekwoordelijke kers op de taart.
21 februari kondigt zich aan als een veelbelovend vervolg. Gelukkig is het dan geen nieuwjaarsnacht.