TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hans Teeuwen's nieuwe CD!
Dat dan weer wel.....
Tis dan wel geen trance...ook geen hardtrance of hardhouse..maar ik kan echt iedereen aanraden om s ff op KaZaA (of iets dergelijks) te zoeken naar de cd van het nieuwe programma van Hans Teeuwen - Dat dan weer wel!!!
ECHT SUPERRRRR!!!!
(cd komt officieel 7 juni uit d8 ik)
teeuwen is leuk ja, ik wist niet dat hij een nieuwe show had, d8 dat hij in een psychiatrische inrichting zat.
ik ga em ook even opzoeken, tx
| quote: |
| Originally posted by T.H.C. ik ga em ook even opzoeken, tx |

hans teeuwen is echt vet lachen altijd,
de nieuwe cd is dat een opname van zijn nieuwe show???? maar benieuwd hoe die is
Hmmm vond hem tegenvallen, had die show gezien in mijn plaatselijke schouwburg en vond hem niet echt denderend, zitten wel een aantal grove grappen tussen, maar ze oude werk vond ik toch beter en dan vooral de typetjes als Fons en Rupert enso en dat miste ik toch wel in die laatste show
Ik had em een tijdje geleden ook een keertje live gezien. Echt een lachuh show maar toch vond ik de mp3tjes van hem die ik daarvoor luisterde beter. Wel cool hoe hij mensen uit het publiek voor lul zet.(met grove grappen trouwens)...
| Originally posted by Dj Lex vooral de typetjes als Fons en Rupert enso en dat miste ik toch wel in die laatste show |
| Originally posted by Tall21 Fons en Rupert in "De ondankbare plant"....dat is echt meesterlijk!!!!...haha |