TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 07.03.09 : Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht
07.03.09 : Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht
Ook al is de lineup voor de meesten wat teleurstellend...

Mainstage
Armin van Buuren
Fausto
John O'Callaghan
Marcel Woods
Paul van Dyk
tyDi
MC: Mighty Mike
Classics
Bas & Ram
Johan Gielen
Scot Project
Spider Willem
Talla 2xlc
Yves Deruyter
MC: Francois
High Contrast
Artento Divini
Danjo
Jochen Miller
Joop!
Judge Jules
Rank 1
Wippenberg
Future
Ali Wilson
Aly & Fila
Cliff Coenraad
First State
Marcus Sch�ssow
Re-Ward
Simon Patterson
MC: Gunner
Re: 07.03.09 : Trance Energy @ Jaarbeurs, Utrecht
| quote: |
Mainstage Armin van Buuren Paul van Dyk Classics Johan Gielen Scot Project Talla 2xlc Yves Deruyter High Contrast Joop! Judge Jules Rank 1 Wippenberg Future Ali Wilson Aly & Fila First State Simon Patterson |
, en deze plan ik te horen
Dat wordt een erg fijn weekend, dabei!!
Denk dat ik deze echt niet over kan slaan! 
Still going strong ja Loesie? 
| Originally posted by The_G0dfather Still going strong ja Loesie? |
Nog eens bumpen...
Nog mensen die eventueel zouden gaan?
| Originally posted by Devilex Nog eens bumpen... Nog mensen die eventueel zouden gaan? |
Meneer Remy pakt altijd nen hoop handjeszwaaiers mee.
Wij hebben onze kaartjes hier ook al eventjes liggen! Gaat een superavond worden, weet ik nu al... 
Hey guys,
Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) 
Anyways would appreciate if someone could give some info on this!
Cheers
| Originally posted by Dr.Pepper Hey guys, Been a long time since I've been around here, but here's a quick question for y'all: Is there going to be a bus organized this year like the previous editions? I've been going on them in 2006 and 2007, maybe some of you remember me (or not) ![]() Anyways would appreciate if someone could give some info on this! Cheers |
Waar kan ik dus de TE-bus vast leggen? Wat zijn de opstapplaatsen.
Greetz
Opstapplaatsen zijn Aalst, Gent en Antwerpen.
Je kan me hiervoor altijd mailen op [email protected]
http://www.trance-energy.nl/te2009/timetable/
Is TE2009 al uitverkocht? staat op site maar via Ticketsonline.nl staat nog "beschikbaar"... 
Is er al nen tracklist van de cd, en meer specifiek met de 2de van YDR?
Ik heb misschien nog 1 ticket op overschot, maar weet pas zaterdag dat het beschikbaar gaat zijn.
Ge�nteresseerden laten maar iets weten.
Ik vond het na de mindere editie van verleden jaar weer geweldig, goede sfeer van begin tot einde en goede muziek gehoord.
| Originally posted by Progrez Nen bak Duvel als YDR niet begint met Born Slippy. |
Ik heb een filmpje als bewijs.
Juist wakker ze.
Alhoewel ik al meer dan twee jaar geen enkel trancenummer meer gevolgd heb vond ik het toch ook een goeie editie. Van de classics stage had ik wel meer verwacht ipv 5 keer op een avond "Superstring" te horen, maar langs een kant hadden we dit wel kunnen denken.
Eigenlijk een hele avond over en weer gelopen tussen de 4 stages omdat ik toch zoveel mogelijk namen wou meepikken, kon dus bijgevolg bijna niet meer op mijn benen staan 's ochtends.
PVD vond ik persoonlijk beetje ontgoochelen, maar Armin die voor hem speelde vond ik dan weer sterker dan de vorige keer dat ik hem hoorde op Tomorrowland.
YDR begon inderdaad niet met "Born Slippy", denk zelfs dat hij die plaat totaal niet gedraaid heeft, in tegenstelling tot "RMB - Love Is An Ocean".
Verder was organisatorisch alles weer zo goed als perfect, al was dat bier echt niet te zuipen.
Ook net wakker 
Inrichting, lasers en beliching allemaal super. De kleinere stages waren ook mooi aangekleed.
Muzikaal vond ik het persoonlijk een dikke min.
Wel pas na 01u toegekomen dus misschien nog redelijk wat moois in't begin moeten missen, maar vond het toch echt wat teleurstellend.
PvD trok op niks, zeker zijn begin en zijn einde, middenstuk overgeslaan. Gelukkig nog wat kunnen meepikken van Armin die wel wat beter draaide. Het begin van Judge Jules gezien en dat was ook minder dan verwacht. Marcel Woods was ook maar zo-zo.
Verder niet specifiek bij 1 DJ lang blijven staan, nog wat verkrachte versies gehoord van As The Rush Comes, Vera Cocha, etc. die de originele platen totaal een oneer aandoen.
Was ook minder telkens die zelfde doorgedraaide tracks a la Born Slippy, Kernkraft, Superstring, etc. keer op keer te moeten horen.
Enfin, toch nog tot het einde gebleven en dan rap richting Belgie met de hoop dat ik niet geflitst ben geweest 
De sfeer was wel goed zoals gewoonlijk op een Hollands evenement. Al bij al blij dat ik ben geweest, alleen enorm veel cheese dat er overal werd gedraaid. Daarintegen was TE enkele jaren terug toch een pak beter 
| Originally posted by MikeVee Ik vond het na de mindere editie van verleden jaar weer geweldig, goede sfeer van begin tot einde en goede muziek gehoord. Hoi, YDR begon met Universal Nation, waar moet ik me aanmelden voor een duvel? Ik heb een filmpje als bewijs.garantie dat het antwoord retroparty @ cherrymoon of een of andere reunion party gaat zijn |
Net terug van de zaalvoetbal, dus eindelijk eens tijd voor een verslagje.
We hadden een bus in Weert hier vlak over de grens. Op het laatste moment werd het vertrekuur nog gewijzigd waardoor we er pas vertrokken om 8u. Eerst nog twee tussenstops (Helmond en Eindhoven) alvorens in Utrecht aan te komen om iets voor 11 (na in mijn ogen ook wat geklungel van die buschauffeur). De eerste twee uur hebben we dus gemist. Organisatorisch kan ik wel enkele kleine minpunten opnoemen maar over het algemeen liep alles vrij vlot.
Eerst hebben we een uur in de classix area meegepikt waar Yves Deruyter met Universal Nation van start ging. Daarnaast speelde hij onder andere ook nog:
Airwave - Above The Sky
Mr Sam - Lyteo
Marco V - C:\del *.mp3 (klonk �norm vet op dat systeem
)
Jones & Stphenson - The First Rebirth
Svenson & Gielen - Twister
dacht ook dat hij Born Slippy had gespeeld maar ben niet meer zeker 
We hebben zijn set het eerste uur gevolg en daarna zijn we rustig naar de Main gegaan. We hebben nog een aantal tracks meegepikt van John 0'Callaghan waarna Rank1 van start ging om het Anthem er te brengen. Daarna ging Armin van start en ik moet zeggen dat hij een goede set heeft gespeeld. Een goeie mix tussen nieuwere tracks en meer gekende (en verwachte) nummers zoals bv "In & Out Of Connection" en "This is Silence". Ook "LSG - Netherworld (Oliver Prime Remix)" was ��n van de hoogtepunten uit zn set ... volledig uit de bol gaan
. Daarna het begin meegepikt van PvD zn set. Tussendoor even een korte (lunch) break genomen om dan het laatste uur mee te pikken. Ik moet zeggen dat ik zijn set op zich niet zo slecht vond, maar het was VOLLEDIG ongepast na hetgeen Armin had gebracht. Het contrast was te groot waardoor hij het publiek ook totaaaaal niet meekreeg. Dit kan hij gewoon niet door hebben gehad maar toch bleef hij doorbeuken zoals hij bezig was. Eigenlijk was deze set meer gepast geweest voor I Love Techno (dan leren ze daar ook eens wat echte techno is en dat er iets anders bestaat als dat plat, saai wanna-be-techno gedoe wat ze er nu draaien). Na PvD zn set hebben we Marcel Woods volledig gevolgd, en ik kon zn set wel apprecieren. Een aantal leuke tracks met een aantal mindere nummers, maar al bij al wel leuk. Die "Art of Trance - Madagascar (Richard Durand remix)" blijf ik wel een stronttrack vinden, maar ze werk wel
. Jammer dat hij Cherry Blossom op het einde niet meer kon uitspelen, toch ��n van zijn betere tracks.
Daarna zijn we richting Classix stage getrokken om er af te sluiten met Scot Project. Zoals verwacht werd daar hard spul gedraaid natuurlijk. Onder andere herwerkte versies gehoord van:
- Tiesto - Flight 643
- Marcel Woord - Advanced (Scot Project Remix denk ik?)
- Verracocha - Carte Blanche
- Rank 1 - Airwave
- ...
Het was daar gedaan om half 7 en we zijn dan rustig richting uitgang gegaan, we vonden het niet meer de moeite om richting main te gaan. En toen begon de miserie pas
. De bus had ons op de grote parking afgezet aan hall 7 en zou ons ook aan Hall 6 en 7 oppikken. We konden vanaf 6u30 daar terecht en de bus zou om 7u45 vertrekken. Heel die parking meermaals afgelopen, info aan meerdere personen gevraagd maar geen bus te zien. Uiteindelijk verwees iemand ons om 7u40 door naar parking P2, om daar eens een kijkje te gaan nemen. Daar hebben we onze bus uiteindelijk teruggevonden. Bleek dat op de oorsrponkelijke parking geen plaats meer was en hij dus op P2 moest staan. Deze info zou worden doorgegeven aan de ordediensten, verantwoordelijken ... zodat iedereen die er achter vroeg kon geinformeerd worden (wat dus niet gebeurde bij ons).
Aangezien ik al keelpijn had op voorhand, heeft dat uur in de koude staan en dat lopen in de regen naar die parking mij niet goed gedaan. De hele dag was ik mijn stem kwijt, nu komt er toch al terug iets van geluid uit
... maar volgend jaar rij ik toch zelf. Dan ben ik op een dik uur in Utrecht en heb ik al die miserie niet 
En wat video'kes, camera niet vaak uitgehaald deze keer:
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
of allemaal in 1 .rar:
[[ LINK REMOVED ]]
enjoy