TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ISOS3 Release party line-up
Pages (4): [1] 2 3 4 »
ISOS3 Release party line-up
van de Frshdjs.com pagina:
| quote: |
Line Up bekend release feest ISOS3 in Now & Wow door Da Huge - 06-06-2002 In Search Of Sunrise 3 (Panama) zal officieel gereleased worden in Now & Wow op 12-7 en naast Dj Tiesto zijn een aantal super dj's te zien. Als opwarmer voor Dj Tiesto zal Dj Funkerman te zien zijn. Hij warmde ook al op tijdens Beachbop en dit is zo goed bevallen dat Tiesto Funkerman ook vroeg voor zijn releasefeest. In de andere zaal van Now & Wow zullen 3 techno dj's staan; Montana, Le Blanc en Chris Liebling. De techno zaal is er dus ook 1 om in te lijsten. Het releasefeest zal dus de gehele avond van supergoede dancemuziek voorzien zijn en je mag dit zeker niet missen!!! |
wordt idd een lekker feessie... ik denk maar dat ik er naartoe ga
Voorverkoop al begonnen en waar ?? Ik heb de verantwoording gekregen om voor ons al de kaarten te kopen, maar kan nog nergens info over vv vinden. Hoe werkt het normaal in de Now & Wow als er iets bijzonders is. voorverkoop of geen voorverkoop ? Ticketservice of gewoon alleen bij bv speciale platenzaken ?
lijkt mij dat je gewoon naar Midtown of Rhythm Import kan gaan..
Sinds wanneer is LeBlance techno??????????? Naar mijn weten draait die vent clubmuziek!
Greetz,
SnuggLe
Magik Store net gebeld en die zeiden dat binnenkort vv van start gaat en dat zij ieder geval kaarten gaan verkopen. Beter volgende week al, want voor volgende week had ik al een trip naar Breda gepland staan om mijn trancecollectie uit te breiden.
yeeeeh, hoelang draait tiesto dan? als er maar 1 gast voor hem draait...zal die wel een lange set draaien.
ik MOET gewoon zorgen dat ik op de gastenlijst kom... lijkt me toppertje
| Originally posted by MaGiK54 Voorverkoop al begonnen en waar ?? Ik heb de verantwoording gekregen om voor ons al de kaarten te kopen, maar kan nog nergens info over vv vinden. Hoe werkt het normaal in de Now & Wow als er iets bijzonders is. voorverkoop of geen voorverkoop ? Ticketservice of gewoon alleen bij bv speciale platenzaken ? |
ik zal morgen ff Midtown en Rhythm Import voor je bellen
| Originally posted by Optimus ik zal morgen ff Midtown en Rhythm Import voor je bellen |
KUT! vewrgeten. Morgen ECHT ff bellen.
| Originally posted by Optimus KUT! vewrgeten. Morgen ECHT ff bellen. |
Rhythm Import heef ze!
Ik ga ze morgen (vrijdag) halen, hij had er nog wel zat zei ie
btrz, hee jappio, als je een kaartje gaat halen, laat t ff weten, kan je der voor mij ook gelijk een meenemen...
| Originally posted by Optimus Rhythm Import heef ze! Ik ga ze morgen (vrijdag) halen, hij had er nog wel zat zei ie |
kaartje is binnen
| Originally posted by DjSuez btrz, hee jappio, als je een kaartje gaat halen, laat t ff weten, kan je der voor mij ook gelijk een meenemen... |
Ik gaat deze week ook ff kaartjes halen!! word echt een top feestje, net als die solo in december!! Beter dat er nu ook wat bekendere namen in die andere zaal staan, dan is het nog te doen in de WoW, anders stampt iedereen zich in 1 zaal.
Kheb er zin in!!!!!!!!!!!
hoe duur zijn de kaarten eigenlijk?
| Originally posted by tijs08 Ik gaat deze week ook ff kaartjes halen!! word echt een top feestje, net als die solo in december!! Beter dat er nu ook wat bekendere namen in die andere zaal staan, dan is het nog te doen in de WoW, anders stampt iedereen zich in 1 zaal. Kheb er zin in!!!!!!!!!!! hoe duur zijn de kaarten eigenlijk? |
ik heb net me kaartje erbij gepakt, hij was �20 ex fee.
ok thanxx again! best prijzig.. maar dan heb je ook wel waar voor je geld! En dan heb ik waarschijnlijk ook net mijn vakantiegeld binnen. Duzzz dat word een vette party.
hoeveel TA gaan er nu?
ik ga dus zowieso.. samen met Three 'O Three.. post hier nooit meer maar wel op meerdere meeting geweest. Eindelijk weer eens lekker uit mijn bolletje!
Ik ga ook! Samen met djsuez die je er dan ook wel bij kan zetten 
Morgen of overmorgen ff kaartje halen 
| Originally posted by Optimus Rhythm Import heef ze! |
ik naar de RI in rotterdam, weinig kaartjes hoor
gelukkig was de mid-town nie echt ver lopen
DjSuez en ik gaan dus ook definitief!
klinkt leuk... word fantastich!!
nou kga ze morgen maar ff halen dan.. en goed dat je het zegt Jappio, dat het niet de RI in R'dam is.. anders was ik echt VEEEEELs te ver door gelopen en moest ik weer he-le-maal terug lopen naar Mid-Town 
timetable ziet er ook erg goed uit.. en ga er maar vanuit dat hij er nog wel een Extra uurtje aan vast plakt.. handig dan rijd de metro ook weer 

Joo, Jappio, bedankt he, we zijn weer verzekerd van een mooi avondje zo...!!