TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Du gamla du fria......
Du gamla du fria......
Det �r ju Svenska flaggans dag idag ju...
Sveriges national dag... ville bara hylla v�rt vackra land med denna vackra Svenska flagga...

Dessutom s� h�ller vi p� Svenska fotbollslaget i morgon 8.30... inte missa...
Vad tror ni.. sp�ar vi Nigeria ?
Ha D / Steve
SSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
[COLOR=yellow]SSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSS
S
�h de g�r inte......skulle g�ra flaggan med bokst�ver.
Happy national dag!

O
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|SSSSSSSSSSSSSSSSS
|
|
|
|
|
Faan vad kul med matchen imorrn!! Men om dom startar med n�n f�rdr�mmad bolltjongare som central offensiv mitf�ltare (igen) s� har jag s�nder n�t..
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Faan vad kul med matchen imorrn!! Men om dom startar med n�n f�rdr�mmad bolltjongare som central offensiv mitf�ltare (igen) s� har jag s�nder n�t.. |
S� UNDERBART...... 2 - 1 TILL SVERIGE...
*sjunger* vi ���lskar sveeerige 

sveeeeeeeeeeeerigeeeeeeeeeee
hoppas nu bara att argentina s�tter dit england
ujuj! go Sverige! tror ni att dom kommer in i "top 3" listan detta VM? 
Fy fan va sk�nt !!!
<<--- seger gest
....
....
Alla p� jobbet satt vid TV projektorn � kolla, fan va tur vi hade i mellan�t ocks�, n�ra p� sj�lvm�l... tex.
Argentina p� Tisdag... Vad tror ni...
England sp�a dom idag, vi spela 1-1 mot England...
Riktigt sk�nt med tre po�ng, men det �r l�ngt ifr�n klart.
Man ska egentligen inte klaga en s�n h�r dag, men var �r Zlatan??? Han tillf�r l�tt mer �n vad Andreas Andersson g�r...
| Originally posted by King of Clubs Riktigt sk�nt med tre po�ng, men det �r l�ngt ifr�n klart. Man ska egentligen inte klaga en s�n h�r dag, men var �r Zlatan??? Han tillf�r l�tt mer �n vad Andreas Andersson g�r... |
S� vad tror ni ? Sverige vs. Argentina ?
Ser det ut s� h�r g�r det nog bra 

Jag tror p� 1 - 1 
| Originally posted by SteveTranz4ever S� vad tror ni ? Sverige vs. Argentina ? Ser det ut s� h�r g�r det nog bra ![]() ![]() Jag tror p� 1 - 1 |
HAHAHAHH den var fin 
har dock en k�nsla av att det kommer att bjudas p� rej�lt motst�nd, f�rlorar argentina �r de ju ute... och det tror jag inte att dom "g�r med p�"
jag tror att argentina har s� pass mycke press p� sig att de blir nerv�sa....de e ju trots allt f�rahndsfavoriter tillsammans med italien till guldet...
det �r den pressen som jag hoppas sverige kan utnyttja f�r klarar vi det s� kommer vi kanske tom. vinna...
jag e optimist iaf � tror p� vinst 
tror dom hade sett bilden s� dom inte lyckades med muren p� svenssons frispark 
JAAAAAAA !!!!!
Ha ha ha ha... fan va sk�nt.... det har kallatsd�dens grupp och nu gick vi � vann den !!! 
Sverige - Argentina 1 - 1
Anders Svensson kunde knappt tro det sj�lv men fan idag e han kung !

On�dig straff d�r men iaf..
Ha D alle... / Steve
han r�ddade ju fan straffen, sen att argentina fuskade och sprang in i straffomr�det innan han fick g�ra det �r ju en annan sak 
Jag e en av dom som �r uppe tidigt � kollar matchen mot Senegal....
Fan va nerv�s man kan va d� 
Sk�nt med f�rsta 1 - 0 m�let men fan efter Alexsandersson skada sig tappa vi hela spelet... kontring av Senegal med ett m�l Fan d�....!!!
�hh fy fan va de e sp�nnande.....
1 - 1 efter full tid.... Nu v�ntar f�l�ngning... Det lag med mest tur vinner nu... Fan Senegal har f�rt mathcen mest... vi spelar ju inte som i grund spelet precis...
*e nerv�s*
| Originally posted by SteveTranz4ever �hh fy fan va de e sp�nnande..... 1 - 1 efter full tid.... Nu v�ntar f�l�ngning... Det lag med mest tur vinner nu... Fan Senegal har f�rt mathcen mest... vi spelar ju inte som i grund spelet precis... *e nerv�s* |
svenssons cirkusnummer och skott var inte att leka med
jag blir sjukt nerv�s varje g�ng senegal f�r bollen
FAAAAAANNNNNNN !!!!!!!!!
Hur ska man klara av att leva resten av denna dag ???