TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat Een Flob Forum Jesus !!
Wat Een Flob Forum Jesus !!
wat een vette grap is dt dan hee !!! post ik een thread met ftp links --->> dus trance music wordt ie geijk geclosed en waarom.... teveel moraalridders hiero.
kijk ik ff later naar nieuwe thread krijgen we dit :
lalalolol mooie vrouwen 36.
Voor de pietjes die naar kreta gaan.
ja ja echt leuk een trance forum wat een grap ^^
kweenie wat jullie nu gaan repleyen of closen maar dit is bijna onmiskenbaar waar niet dan??
Grz Trunks.. 
dan ga je toch naar een ander forum
Is dit ook allemaal al nie een keer eerder besproke geweest in een thread genaamd nieuwe releases.....
als jij nou begint met een eige ftp te openen en gaat sharen met anderen misschien dat er dan ook wat positievere reacties kome kweenie hoor, ik zeg ook maar wat
Nouh,k vind dat ie zeer zeker wel gelijk heeft,iedereen loopt de held uit te hangen met ze xs op ftp-tjes,deze gozert wil ervoor zorgen dat andere onder ons die bv geen xs hebben op wat dan ook ook wat kunnen downen,k vind t een beetje allmighty powerranger gedrag dat zoiets weer geclosed wordt,sorry mods maar thats my opinion....
Wel, als je een ftp'tje hebt kunnen wel gewoon sharen
Tsja, sommige mensen zitten hier in de scene en zijn er niet zo blij mee als er vanalles zomaar geshared wordt. Dat kan ik begrijpen...
Ook kan ik begrijpen dat wegens het feit dat tranceaddict.com in principe een mp3site is, er juist mensen willen sharen en komen 'vragen' naar mp3z.
Check de thread die ik over dit onderwerp heb gemaakt.
Verder close ik nu deze thread WEL, omdat ik hier geen flamewar wil. Meningen over deze kwestie kunnen in de andere thread terecht.
Greetz,
SnuggLe