TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 11:14:

Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

Er is nu nogal wat gedoe over 'sharing' op het forum. Wat is jullie mening hierover? Binnen de moderators is er ook deels onenigheid, en eigenlijk zijn hiervoor ook geen duidelijk richtlijnen. Dus bij deze vraag ik het jullie, om gedoe te voorkomen.

Mag er hier 'geshared' worden?
Mogen hier ftp's gepost worden met scene-releases?
Etc etc..

Greetz,
SnuggLe

Posted by Donna on Jun-07-2002 11:17:

Nee de scene kun je niet open en bloot gooien,wat wel kan is wat die dude deed,gewoon wat onbeduidende ftp-meuk neerpleuren,en andere gasten die dus duidelijk niet de xs hebben die wij hebben daar happy mee maken.
Daar hoeft de scene niet onder te lijden hoor....

Toen TA gastjes nog niet echt op irc enzo bezig waren wisten ze ook geen meuk van de scene af en waren ze ook blij met links die geplaatst werden etc.
En alleen omdat er nu een aantal hun pik ertussen hebben gefroemelt mogen de *noobs* niks meer sharen??

Lekkah arrogant......

Posted by aphex on Jun-07-2002 11:21:

Ik vind dat dat soort praktijken buiten het nl forum, eigenlijk buiten het hele forum, tis immer niet bedoelt om elkaar af te troefen met nieuwe nummers.

Posted by Siesta on Jun-07-2002 11:21:

Een TA member die DJ is en hier al geregeld komt, mag voormij wel een set van hem zelf posten zoals rv en bellie doen.

maar als je hier net new bent en direct een mix van je zelf gaat posten, vind ik dat een beetje ongepast, dan lijkt het net als je hier alleen komt om een setje te plaatsen.

scene releases --> NEE, gewoon niet, waarom? moeten ze zelf ook maar in de scene gaan, als ze zo graag alles snel willen hebben

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 11:22:

quote:
Originally posted by Donna
Nee de scene kun je niet open en bloot gooien,wat wel kan is wat die dude deed,gewoon wat onbeduidende ftp-meuk neerpleuren,en andere gasten die dus duidelijk niet de xs hebben die wij hebben daar happy mee maken.
Daar hoeft de scene niet onder te lijden hoor....

Ja, maar daar verschillen de meningen dus over. De scene lijdt daar wel aardig onder, doro al die lui die met releases lopen te strooien.
Persoonlijk vindt ik www-links niet erg, en ftp's die al bestaan, maar hier met zijn allen publiekelijk op het forum mp3z uitwisselen en ftp's gaan vullen om te sharen, dat vind ik wel minder. Doe dat via PM. DJ-sets van DJ's op het forum vind ik dan weer wel kunnen.

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on Jun-07-2002 11:26:

Als er een aantal mensen samen een ftp opstarten via een thread en de gegevens verspreiden via pm's wat is daar mis mee???? Toch alleen maar goed . Moet iemand wel een server hebben en moeten de mensen die willen downloaden ook mensen helpen met tracks dus niet alleen nemen. Ik vind het geen slecht idee hor. Ik doe wel mee als iemand een ftp-server heeft

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 11:27:

quote:
Originally posted by Trunks in een PM

Knip Knip, veel niet aardige woorden

Dit kan ook een mening zijn van iemand, die ik via PM binnenkreeg. Beetje jammer, maarja, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet gewoon discussi�ren.

Greetz,
SnuggLe

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 11:29:

quote:
Originally posted by aphex
Ik vind dat dat soort praktijken buiten het nl forum, eigenlijk buiten het hele forum, tis immer niet bedoelt om elkaar af te troefen met nieuwe nummers.

= dus ook niet 'nieuwe vette releases'-thread etc? Dat bedoel je?

quote:
Originally posted by TranceFool
Als er een aantal mensen samen een ftp opstarten via een thread en de gegevens verspreiden via pm's wat is daar mis mee???? Toch alleen maar goed . Moet iemand wel een server hebben en moeten de mensen die willen downloaden ook mensen helpen met tracks dus niet alleen nemen. Ik vind het geen slecht idee hor. Ik doe wel mee als iemand een ftp-server heeft

Maar dat is toch niet de essentie van dit forum? Althans, dat denk ik niet. Voor muziek is er Audiogalaxy & zat van andere dingen op het WWW. Zo Holland forum = geen sharing forum...dan worden we een RMF....en dat wil ik nie Ik weet hoeveel probs we daar hadden.

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on Jun-07-2002 11:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe

= dus ook niet 'nieuwe vette releases'-thread etc? Dat bedoel je?

Maar dat is toch niet de essentie van dit forum? Althans, dat denk ik niet. Voor muziek is er Audiogalaxy & zat van andere dingen op het WWW. Zo ook het filesharing forum op TranceAddict, ga DAAR sharen enzo. Holland forum = geen sharing forum...

Greetz,
SnuggLe

Nou dit is weleens anders geweest hor .
Wrom niet???? 1 thread waarin het wordt besproken verder alles via pm....

Posted by eXos on Jun-07-2002 11:30:

Ik vind ook dat sharen van mp3 niet toegestaan is in dit gedeelte van het forum. Vooral FTP's die getagged zijn (dus die worden gebruikt zonder dat de eigenaar er van weet) wil ik hier niet zien. Meestal zijn ze maar 1 dag up en vind ik t sowiezo een naaistreek. T zou je zelf maar overkomen

T Holland forum blijft een onderdeel van t geheel .

Wat betreft die releases zoals in de 'Nieuwe Vette Releases'-thread vind ik wel kunnen. Zolang er maar geen namen van rel groepen en/of info meer bij komt.

Posted by aphex on Jun-07-2002 11:32:

precies, je hoeft niet te laten zien hoe stoer je bent doordat je een nummer net 1 seconde eerder hebt of omdat je hem zo graag wil delen, want het gaat die gene niet om de muziek maar gewoon om zichzelf te bewijzen tegenover de rest.

Zoals die "Vette release" thread, daar heb je toch totaal nix aan?
Ik bedoel wat kan jou het een ruk schelen wat pietje op zijn hardeschijf heeft staan qua muziek, desnoods luistert ie naar Limp Bizkit of Laura Pausini. Daar wordt ik niet warm en koud van, tis gewoon weer een manier om te laten zien hoe "leet" cq stoer je bent.

Degene die juist stoer zijn, door hun leven/hachje/carriere te wagen door promo's uit te brengen voor jullie habberige handjes/oortjes (Degenen weten wel wie ik bedoel) DAT zijn de helden dus aub. stop met dat gepats met je nieuwe "promo's".

ALs je iets niet hebt ga je er niet dood aan, en die muziek hoor/krijg je vanzelf wel.

Posted by DjRV on Jun-07-2002 11:34:

eigen setjes en producties moeten altijd kunnen vind ik...
scene liever niet,maar tegenwoordig stelt de scene qua "underground" gevoel toch niet veel meer voor..

Posted by AlFerox on Jun-07-2002 11:36:

quote:
Originally posted by Donna

Toen TA gastjes nog niet echt op irc enzo bezig waren wisten ze ook geen meuk van de scene af en waren ze ook blij met links die geplaatst werden etc.
En alleen omdat er nu een aantal hun pik ertussen hebben gefroemelt mogen de *noobs* niks meer sharen??

Lekkah arrogant......

helemaal mee eens!
bepaalde mensen hier die lopen maar te pronken en te koop te lopen met al die nieuwste releases en indrukwekkende .nfo files die ze weer binnen no-time bemachtigd hebben maar als iemand ze dan iets vraagt om te sharen, of iets dergelijks, dan worden ze voor gek verklaard. "ja, je moet zelf maar in de scene zien te komen en blabla".
als alles zo om die "scene" draait en die scene zo beschermd moet worden waarom dan wel op een forum als dit zo lopen patsen met al die releases uit "de scene" ???

Posted by DjRV on Jun-07-2002 11:37:

quote:
precies, je hoeft niet te laten zien hoe stoer je bent doordat je een nummer net 1 seconde eerder hebt of omdat je hem zo graag wil delen, want het gaat die gene niet om de muziek maar gewoon om zichzelf te bewijzen tegenover de rest.

Ik bedoel wat kan jou het een ruk schelen wat pietje op zijn hardeschijf heeft staan qua muziek, desnoods luistert ie naar Limp Bizkit of Laura Pausini. Daar wordt ik niet warm en koud van, tis gewoon weer een manier om te laten zien hoe "leet" cq stoer je bent.

Degene die juist stoer zijn, door hun leven/hachje/carriere te wagen door promo's uit te brengen voor jullie habberige handjes/oortjes (Degenen weten wel wie ik bedoel) DAT zijn de helden dus aub. stop met dat gepats met je nieuwe "promo's".

ALs je iets niet hebt ga je er niet dood aan, en die muziek hoor/krijg je vanzelf wel.

Voornaamste reden dat ik lately niet zomaar iets meer release is omdat het teveel gespread word.

Posted by AlFerox on Jun-07-2002 11:39:

quote:

you go girl!!

"3l33t!"

Posted by eXos on Jun-07-2002 11:41:

OK, het onderwerp word nu al verschoven.

Moeten we hier mp3 sharen JA/NEE

Posted by aphex on Jun-07-2002 11:43:

NEE

(Als je een mix hebt, zet die dan in de file sharing of amateur DJ thread en plak avt hier een post met de link naar die post)

Posted by eXos on Jun-07-2002 11:47:

quote:
NEE

(Als je een mix hebt, zet die dan in de file sharing of amateur DJ thread en plak avt hier een post met de link naar die post)

Das duidelijk!

Zoals ik al zei: Kijk is verder dan je neus lang is. Er is meer op TA dan het Holland forum!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 11:51:

Eh...AlFerox, zeg het me als ik het verkeerd begrijp, maar spreek jij nu jezelf niet verschrikkelijk tegen?
Eerst op die post van Donna iets reply-en, en dan op die post van Aphexx precies het tegenovergestelde....

Maareh..verder dus:
Dus die "nieuwe vette releases" zou ook gedelete moeten worden, als ik het zo zie? Geen mp3 sharing hier dus, en dus ook geen 'vette releases' posten. Dat vind ik op zich wel een goede, want het is idd wel een beetje patsen.

Maar geven jullie eens concrete aanbevelingen. Wat voor een richtlijnen zouden er nu moeten komen dan? Hoe moeten we dat modden?
Zeg het eens..

Greetz,
SnuggLe

Posted by TranceFool on Jun-07-2002 11:56:

JA WEL SHAREN

Wat mag er dan nog wel op dit forum ?!?!?!?
Straks kan je niet eens meer zeggen dat je de nieuwe armin van buuren vet vindt want dan blijkt dat jij em al hebt en dan ben je een patser.....dan wordt er alleen nog maar gepraat over feestjes en komt er uiteraard weer veel onzin in dit forum. Gewoon lekker sharen....laat het zn gang gaan

Posted by TimeportE on Jun-07-2002 11:57:

nu moet ik wel eff zeggen dat ik die vette release thread wel fijn vind.. nie om te patsen wat vaak word gesuggereerd maar om zo een beetje op te hoogte blijven wat uit is.. zie ik iets leuks dan ga ik daar naar op zoek, via AG, FTP etc..
en ik doe hetzelfde zie ik een leuke release dan laat ik dat andere weten. patsen, rot toch op!

*edit, sharen hoeft van mij niet..

Posted by eXos on Jun-07-2002 12:08:

Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by TranceFool
JA WEL SHAREN

Wat mag er dan nog wel op dit forum ?!?!?!?
Straks kan je niet eens meer zeggen dat je de nieuwe armin van buuren vet vindt want dan blijkt dat jij em al hebt en dan ben je een patser.....dan wordt er alleen nog maar gepraat over feestjes en komt er uiteraard weer veel onzin in dit forum. Gewoon lekker sharen....laat het zn gang gaan

Sharen werd al bijna niet gedaan op dit gedeelte van het forum dus zie nou ook niet zo het probleem dat t nie mag.

Die Nieuwe releases thread blijft gewoon bestaan, want die is niet bedoeld om te patseren maar om te laten zien welke rete vette platen er op de markt zijn.

En alles mag hier bijna dus . Er zijn forums waar t erger is (ik noem geen namen maar we zitte er allebei op )

Posted by AlFerox on Jun-07-2002 12:09:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...AlFerox, zeg het me als ik het verkeerd begrijp, maar spreek jij nu jezelf niet verschrikkelijk tegen?
Eerst op die post van Donna iets reply-en, en dan op die post van Aphexx precies het tegenovergestelde....

over 1 ding zijn we het allen eens en dat is dat dat gepronk met releases nergens op slaat.

ik zeg dat vanuit de gedachte dat het nutteloos is om op dit forum tegenover allemaal "n00bjes" te koop te lopen met al die prachtige releases als je toch niet bereid bent te sharen.. omwille van "de scene".

en aphex beredeneert zijn opvatting dat dat gepronk nergens op slaat weer vanuit een andere gedachte.

en als ik het goed begrepen heb is donna die mening ook gedeeltelijk toebedeeld.

dus ik zie niet in waar ik mezelf tegenspreek?

Posted by Miss Proximus on Jun-07-2002 12:11:

pfffffff!!!!!!!

Ik weet t niet hoor......ik ben t er wel mee eens dat er zo'n AAIR over bepaalde mensen zit van "ik heb die mix..jij krijgt m lekker niet" en dat deze personen dus oo willen voorkomen dat er geshared wordt e.d.

Ach...wat maakt t mij ook uit...

1) Promo's e.d.....hebbik niet nodig En Andreas draait toch neit jullie muziek

2) livesets......ik bene r meestal bij, en als dat neit zo is dan intereseert t me niet

Dusse......mja

ik ben voor t sharen van TA sets

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 12:13:

quote:
Originally posted by AlFerox

over 1 ding zijn we het allen eens en dat is dat dat gepronk met releases nergens op slaat.

ik zeg dat vanuit de gedachte dat het nutteloos is om op dit forum tegenover allemaal "n00bjes" te koop te lopen met al die prachtige releases als je toch niet bereid bent te sharen.. omwille van "de scene".

en aphex beredeneert zijn opvatting dat dat gepronk nergens op slaat weer vanuit een andere gedachte.

en als ik het goed begrepen heb is donna die mening ook gedeeltelijk toebedeeld.

dus ik zie niet in waar ik mezelf tegenspreek?

Ja foutje van mij. Ik wist niet op welke punten precies. Donna / Aphexx zijn het op sommige punten nl. ook niet eens, en op dat punt dus wel, dus hier is het mijn fout. Excuses!

Greetz,
SnuggLe

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »