TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gigi D'agostino...
Pages (2): [1] 2 »
Gigi D'agostino...
Ik zag net een reclame op TV van een of andere stomme trance CD met exclusief de nieuwe GIGI D'AGOSTINO. En natuurlijk moet dat weer een nummer zijn dat 3 jaar geleden al in Duitsland is uitgebracht en ook al eerder in Nederland is gereleased, namelijk BLA BLA BLA
In plaats dat ze nou iets nieuws uitbrengen van TECHNO FES 2 ofzo *zucht* 
Worden er serieus nu al threads geopend voor gigi d'agoustino???
waar gaat het heen, waar gaat het heen.....
ROT OP MET DIE TERINGLIJER!
(hierbij wil ik mijn waardig excuses aanbieden voor de keuze van mijn woorden)
ik denk: ik zeg het subtiel, maareeeh
| quote: |
| ROT OP MET DIE TERINGLIJER! |

Naja eerder : Rot op met dit soort useless threads
En dan een thread closuh van iemand die wat gasten probeert te helpen hey,ik zie t verband niet zo erg meer......
Ik mag hem ook absoluut niet!!!
Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld....
Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!!
Greeeeets
JUNIS
Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!! Greeeeets |
*zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren
| Originally posted by Cosmic Guy Heb je die toevallig ook mp3?? |
| Originally posted by junis Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens! Greeets JUNIS |
Cosmic, dit gaat nog ong. 2 weken duren... Dan pas zie ik die jongens weer.
Nog ff wachten, maar ik zal hem ZEKER posten!
Greeets
JUNIS

| Originally posted by Kamaya Lijkt me lachuh man!!!! |
| Originally posted by DJ Bazz *zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren |

| Originally posted by TimeportE nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt ![]() ![]() ![]() en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. |
Echt lache dit weer haha.
/me heeft schrik!!!
ProFeeTruS says: -={ Gigi m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-
LOL, je hebt helemaal gelijk TimeportE. Laten we t nou maar gewoon over TRANCe houden en niet telkens dat gezeik hebben (ofzo)
Heel ff btw maar Techno Fes 2 is al uit!!!
Maar dis wel een heel errug useless Thread over Gigi D'agostino...:S Waar gaat et heen met deze wereld
(lijkt me ook wel lachuuh om die akoustische versie te horen!!)
| Originally posted by TimeportE nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt ![]() ![]() ![]() en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee.. |
| Originally posted by DJ Bazz ten tweede: ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven. |

| Originally posted by TimeportE het was ook maar een grapje (zie smileys) ![]() |
Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie
| Originally posted by Donna Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie |
| Originally posted by DJ Bazz ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat als je 500+ posts hebt ineens geen n00b meer bent. zolang je dat nog niet bereikt hebt ben je misschien wel n00b op dit forum (volgens sommigen), maar dat zegt nog niets over je n00b-status in de 'trancewereld'. |
)
ik ben ook een no0o0o0o0ob

| Originally posted by Optimus ik ben ook een no0o0o0o0ob ![]() ![]() |
Dunno bout de rest but ik am a l33tp33rk3ch1ck