TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gigi D'agostino...
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Energy on Jun-07-2002 12:28:

Unhappy Gigi D'agostino...

Ik zag net een reclame op TV van een of andere stomme trance CD met exclusief de nieuwe GIGI D'AGOSTINO. En natuurlijk moet dat weer een nummer zijn dat 3 jaar geleden al in Duitsland is uitgebracht en ook al eerder in Nederland is gereleased, namelijk BLA BLA BLA In plaats dat ze nou iets nieuws uitbrengen van TECHNO FES 2 ofzo *zucht*

Posted by total woot on Jun-07-2002 12:38:

Worden er serieus nu al threads geopend voor gigi d'agoustino???

waar gaat het heen, waar gaat het heen.....

Posted by New Wave on Jun-07-2002 12:40:

ROT OP MET DIE TERINGLIJER!

(hierbij wil ik mijn waardig excuses aanbieden voor de keuze van mijn woorden)

Posted by total woot on Jun-07-2002 12:48:

ik denk: ik zeg het subtiel, maareeeh
quote:
ROT OP MET DIE TERINGLIJER!

t komt op hetzelfde neer

Posted by Donna on Jun-07-2002 13:10:

Naja eerder : Rot op met dit soort useless threads

En dan een thread closuh van iemand die wat gasten probeert te helpen hey,ik zie t verband niet zo erg meer......

Posted by junis on Jun-07-2002 16:59:

Ik mag hem ook absoluut niet!!!

Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!!

Greeeeets

JUNIS

Posted by Cosmic on Jun-07-2002 17:51:

quote:

Een paar vrienden van me hadden een akoustische versie van L'amour Toujours op hun gitaar gespeeld.... Als je dat hoort kom je totaal niet meer bij!!! HAHAHAHAHA!!

Greeeeets

Heb je die toevallig ook mp3??

Posted by DJ Bazz on Jun-07-2002 20:32:

*zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren

Posted by junis on Jun-07-2002 20:45:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy

Heb je die toevallig ook mp3??

Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!

Greeets

JUNIS

Posted by Kamaya on Jun-07-2002 20:52:

quote:
Originally posted by junis

Zal 1 dezer dagen een thread openen met de orginele opnamens!

Greeets

JUNIS

Lijkt me lachuh man!!!!

Posted by junis on Jun-07-2002 20:57:

Cosmic, dit gaat nog ong. 2 weken duren... Dan pas zie ik die jongens weer.

Nog ff wachten, maar ik zal hem ZEKER posten!

Greeets

JUNIS

Posted by junis on Jun-07-2002 20:58:

quote:
Originally posted by Kamaya

Lijkt me lachuh man!!!!

Dit gaat *DE* thread worden van 2002!!

Posted by TimeportE on Jun-07-2002 21:54:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
*zucht*, ach ja n00bs, ze zullen het hopelijk vanzelf wel afleren

nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee..

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:06:

quote:
Originally posted by TimeportE

nu je toch bezig bent mensen in hokjes te stoppen, zorg eerst maar eens dat je eigen naam mag bepalen voordat je mensen n00b noemt
en over het onderwerp.. ja je kan wel door blijven gaan met zeuren over commercieele meuk.. als je der over blijft zeuren (en dan niet iemand perse aangekeken) dan maak je niemand der blijer mee..

HEHE the master has spoken,goeie reply Time,niks meer aan toe te voegen *case closed*

Posted by eXos on Jun-08-2002 10:48:

Behold, my arse.

Echt lache dit weer haha.

/me heeft schrik!!!

ProFeeTruS says: -={ Gigi m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-

LOL, je hebt helemaal gelijk TimeportE. Laten we t nou maar gewoon over TRANCe houden en niet telkens dat gezeik hebben (ofzo)

Posted by Tha Force on Jun-08-2002 13:49:

Heel ff btw maar Techno Fes 2 is al uit!!!
Maar dis wel een heel errug useless Thread over Gigi D'agostino...:S Waar gaat et heen met deze wereld
(lijkt me ook wel lachuuh om die akoustische versie te horen!!)

Posted by DJ Bazz on Jun-08-2002 20:23:

quote:

ff uitleggen wat ik precies bedoel:

ten eerste:
ik weet niet hoe jij dit trancewereldje bent ingerold, maar toen ik nog klein was luisterde ik eerst nog naar de commerci�le meuk, maar omdat ik trance wat interessanter begon te vinden, ging ik op zoek naar 'het echte werk'. Dus meer richting de muziek die de meeste mensen op dit forum leuk vinden. toen ik dat wat meer ontdekte begon ik de commerci�le shit steeds minder te vinden en nu dus dikke bagger. vandaar dat ik de desbetreffende(n) n00bs noem.

ten tweede:
ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven.

je had verder wel gelijk dat ik hen misschien te snel in hokjes had geplaatst, maar ik wilde dit ff kwijt. ik hoop dat dit nu wat duidelijer is enneh verder zand erover. ik heb genoeg erover gezegd enneh als je er niet mee eens bent, PM me maar. ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze thread.

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 20:30:

quote:
ten tweede:
ik post hier misschien weinig of veel, dat moet je zelf maar uitmaken, maar dan slaat het natuurlijk nergens op dat je, als je je naam mag bepalen, ineens geen n00b bent of minder n00b bent, puur omdat dit gebaseerd is op je post count. ik noem hen dan ook vooral n00bs zoals ik het hierboven had beschreven.

het was ook maar een grapje (zie smileys)

Posted by DJ Bazz on Jun-08-2002 20:36:

quote:

het was ook maar een grapje (zie smileys)

wheheheheh, ik zo'n vet lulverhaal bedenken, had die smiles niet gezien en die replies van donna en petrus neigden wel naar waarheid, dus ik dacht...

Posted by Donna on Jun-08-2002 21:17:

Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie

Posted by DJ Bazz on Jun-09-2002 18:42:

quote:
Originally posted by Donna
Mja maar ik meen altijd wat ik zeg,en als jij idd ppl noobjes wilt noemen terwijl je zelf nog nat achter je oren bent gaan mijn nekharen wel ff overeind staan jah,en nee geen smilie

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat als je 500+ posts hebt ineens geen n00b meer bent. zolang je dat nog niet bereikt hebt ben je misschien wel n00b op dit forum (volgens sommigen), maar dat zegt nog niets over je n00b-status in de 'trancewereld'.

ja mensen ik weet dat dit misschien gezeur is voor sommigen, maar ik wil dit toch ff hebben uitgepraat.

Posted by AlFerox on Jun-09-2002 18:53:

quote:

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik vind niet dat als je 500+ posts hebt ineens geen n00b meer bent. zolang je dat nog niet bereikt hebt ben je misschien wel n00b op dit forum (volgens sommigen), maar dat zegt nog niets over je n00b-status in de 'trancewereld'.

gast, lees anders ff je eigen sig!
of je nou naar Gigi luistert of naar Johan Gielen (ahum) je bent allemaal even l33t! (of n00b )

dusseh.. RIESPEKT!

Posted by Opti on Jun-09-2002 19:01:

ik ben ook een no0o0o0o0ob

Posted by rellivisit on Jun-10-2002 09:16:

quote:
Originally posted by Optimus
ik ben ook een no0o0o0o0ob

En wat is de rest dan???

Posted by Donna on Jun-10-2002 09:22:

Dunno bout de rest but ik am a l33tp33rk3ch1ck

Pages (2): [1] 2 »