TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaan er eigenlijk nog mensen naar Dutch Dimension of niet???


Posted by michiel on Mar-27-2001 09:38:

Smoking ..umm..something

Gaan er nog mensen hierheen??????
Ik wel in ieder geval

later

michiel


Posted by Mysteric on Mar-27-2001 14:38:

Kan helaas niet (verjaardag...)

Maar laat je ff weten hoe de HMH was? Ik hoor vreselijk goede verhalen over het geluid daar. Ik ken iemand die naar Texas was geweest daar en die zei dat het heel mooi was en vet geluid. Nou moet dat met een dance-feest wel helemaal goed komen daar...

muchos fun there


Posted by Rudy on Mar-27-2001 15:01:

Drunk

Michiel ik ga naar Dutch Dimension! Misschien zie ik je daar nog wel!

MZZL!


Posted by Henkie_henk on Mar-27-2001 15:26:

Moi gaat er niet heen....

Waar ist eigenlijk??
Is er nog een site van ofzow?? Of is alles alweer uitverkocht (as usual)


Posted by Rudy on Mar-27-2001 16:28:

www.dutchdimension.nl Heineken Music Hall

Er zijn nog kaarten!


Posted by Akira on Mar-27-2001 20:36:

Cool

Ik ben oook helaas niet van de partij...line up vond ik toch niet alles....Om alleen voor Tiesto te gaan vond ik ook iets te prijzig


Posted by Nastra Azzurro on Mar-28-2001 00:10:

IK ga niet dus rudy en mich ik zie jullie NIET. Veel plezier met z'n tweeen in de hal. HAHA LOL not


Posted by Rudy on Mar-28-2001 15:38:

Smile

Ja zeker veel plezier!!!!!!!!!!


Posted by michiel on Mar-29-2001 19:03:

he rud dan zijn we de enigen. Zullen we een meeting afspreken? misschien zie ik ja dan
lekker veel partyruimte lol

later

michiel


Posted by Rudy on Mar-29-2001 19:20:

quote:
Originally posted by michiel
he rud dan zijn we de enigen. Zullen we een meeting afspreken? misschien zie ik ja dan
lekker veel partyruimte lol

later

michiel


Ja bij die ene lamp huhuhuhuhu!


Posted by Nastra Azzurro on Mar-29-2001 19:54:

o jaaaaaaa joh. ik ga ook ernaar toe kzie je bij die lamp dan


Posted by Bellie on Mar-29-2001 22:13:

Yep ik ga ook.
kaartje ligt al te glunderen van blijdschap om afgegeven te worden.

volgens mij wordt het echt wel vet!!

- Tiesto om rustig mee te beginnen.
- Jean om effe naar andere zaal te gaan .(hoop maar niet dat ie weer gaat scratchen (zal haas wel)of nog ERGER zingen als op TE)
- Michel de hey om lekker los te gaan (techno)
- en remy als afsluiter (die man is zeker goed.Op innercity helemaal uit mn bolletje bij REMY)

Kortom DUTCH DIMENSION wordt PHATT!!!!

GREETZ!!


Posted by Nastra Azzurro on Mar-29-2001 22:19:

nee grapje ik ben er ni. Ik ga me geld besteden aan vettere parties zoals shockers, 4-elements en sensation. En veel harde parties daar tussen in als het kan



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.