TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaan er eigenlijk nog mensen naar Dutch Dimension of niet???
Gaan er nog mensen hierheen??????
Ik wel in ieder geval
later
michiel
Kan helaas niet (verjaardag...)
Maar laat je ff weten hoe de HMH was? Ik hoor vreselijk goede verhalen over het geluid daar. Ik ken iemand die naar Texas was geweest daar en die zei dat het heel mooi was en vet geluid. Nou moet dat met een dance-feest wel helemaal goed komen daar...
muchos fun there
Michiel ik ga naar Dutch Dimension! Misschien zie ik je daar nog wel!
MZZL!
Moi gaat er niet heen....
Waar ist eigenlijk??
Is er nog een site van ofzow?? Of is alles alweer uitverkocht (as usual)
www.dutchdimension.nl Heineken Music Hall
Er zijn nog kaarten!
Ik ben oook helaas niet van de partij...line up vond ik toch niet alles....Om alleen voor Tiesto te gaan vond ik ook iets te prijzig 
IK ga niet dus rudy en mich ik zie jullie NIET. Veel plezier met z'n tweeen in de hal. HAHA LOL not
Ja zeker veel plezier!!!!!!!!!! 
he rud dan zijn we de enigen. Zullen we een meeting afspreken? misschien zie ik ja dan
lekker veel partyruimte lol
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by michiel he rud dan zijn we de enigen. Zullen we een meeting afspreken? misschien zie ik ja dan lekker veel partyruimte lol later michiel |
o jaaaaaaa joh. ik ga ook ernaar toe kzie je bij die lamp dan
Yep ik ga ook.
kaartje ligt al te glunderen van blijdschap om afgegeven te worden.
volgens mij wordt het echt wel vet!!
- Tiesto om rustig mee te beginnen.
- Jean om effe naar andere zaal te gaan
.(hoop maar niet dat ie weer gaat scratchen (zal haas wel)of nog ERGER zingen als op TE)
- Michel de hey om lekker los te gaan (techno)
- en remy als afsluiter (die man is zeker goed.Op innercity helemaal uit mn bolletje bij REMY)
Kortom DUTCH DIMENSION wordt PHATT!!!!
GREETZ!!
nee grapje ik ben er ni. Ik ga me geld besteden aan vettere parties zoals shockers, 4-elements en sensation. En veel harde parties daar tussen in als het kan