TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Kamaya on Jun-07-2002 21:38:

Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!

Hey, ik ben 'naarstig'op zoek naar werk, maar kan nergens iets relaxt vinden. Wat doen jullie voor de kost. Ik heb nl. echt geen geld voor al die feesten (hoogstens 3 p/jr) en moet ook nog op vakantie en studeren (starterskapitaal opbouwen).

Ik zoek iets wat goed betaald, gezellig is, leuk, en waar je uren kan maken

(ben jij diegene die ik zoek, bel dan........)

Nou ja,

De groeten!

Posted by TimeportE on Jun-07-2002 21:49:

ik heb het hele jaar nie gewerkt en had dus ook weinig geld om naar feessies te gaan (das dus altijd mijn excuus )..
maar ik ben vorige week vrijdag langs de waalkade gegaan (kade langs de waal duhhh..) waar veel caf�s zijn en me overal eff aangemeld.. kreeg de volgende dag meteen een telefoontje voor een gesprek en ben dinsdag aangenomen..
moe dus aankomende woensdag beginnen, en verdien +/- 10 piek (fuck de euro) per uur)

Posted by ahp2002 on Jun-07-2002 23:11:

ik zit op 19 piek per uur bij Direct Dial telemarketing in Utrecht. gaat lekker, maar je moet wel je afspraken blijven maken

en tevens werk ik nog bij de appie, waar ik nog behoorlijk wat geld van mede door extra vakantietoeslagen en weet ik wat nog meer. appie verdient beter dan meeste mensen denken.

Posted by Cosmic on Jun-07-2002 23:14:

Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.

Posted by ScuL on Jun-08-2002 00:16:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.

lijkt me geen hol aan
saai werk gaat me snel irriteren.

ik werk overigens als assistent-systeembeheerder bij een assurantiekantoor.. houdt dus in dat ik mensen moet helpen als ze hun PC weer in de soep hebben laten lopen. dat ik regelmatig nieuwe PC's moet installeren of PC's verplaatsen als er nieuwe werknemers/stagi�res komen of er iemand weggaat.

oja en als taak heb ik dan ook nog applicatiebeheerder. maw als mijn chef zegt, kijk eens ik heb hier een brief met nieuwe wettelijke verplichtingen betreffende polis van de jagersverzekering dan moet ik die fijn inkloppen in onze systeemsoftware en dat is meestal wel relaxed..

mijn werk bestaat dus uit, veel rondlopen, mensen helpen en aan PC's sleutelen, en de gaten in mijn schema vul ik op met het bouwen van formulieren. that's it [en dat alles betaalt 8.50� pu niet slecht voor een 20 jarige d8 ik zo]

Posted by Ding Chavez on Jun-08-2002 08:12:

quote:
[i][b]appie verdient beter dan meeste mensen denken.

Helemaal mee eens En dat zeg ik nie omdat ik er zelf ook een bijbaantje heb, maar met winstuitkering, vakantietoeslag, paas/pinkster/kerst/nieuwjaars/(weetikveelwatvoordagennogmeer) bonnen valt je uurloon toch een stukkie hoger uit dan je zou denken.

GreetZ, DC

Posted by Chicane on Jun-08-2002 08:13:

Love Poundin' Sensation Eye-Riz :)

Ik werk op de ING Bank als kassier op dit moment. Houdt in dat ik geld mag ontvangen en geld mag weggeven. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor het geld in de kluis. Vanwege het personeels tekort heb ik ook een balie functie en mag ik al die boeren gaan uitleggen hoe een spaarrekening en een geldautomaat werkt
Aan het eind van de dag een stukje boekhouden en balanzen, want uitendelijk moet er aan het eind van de dag evenveel geld in de kluis zitten als dat de computer aangeeft. Ik zit dus letterlijk honderduizende euro's te tellen en op een slechte dag hebben we zo'n gruwelijke klant die komt meer dan 10.000 euro KLEINGELD brengen... maar goed, dan tikt het overurenmachine ook lekker aan

Dit ga ik uiteraard niet doen tot ik grijs bejaard en dementerend ben. Ik ga in September naar of de Marechaussee of het leger in...
[droom lekker fijn mode]Lekker afgaantjes afknallen en volgend jaar Irak bestormen.. ghehehe... uberl33t is dat... ratatatattataa en weer 10 stomme holbewoners neergemaait... [/droom lekker fijn mode]

Posted by Menno on Jun-08-2002 08:20:

quote:
Originally posted by Ding Chavez

Helemaal mee eens En dat zeg ik nie omdat ik er zelf ook een bijbaantje heb, maar met winstuitkering, vakantietoeslag, paas/pinkster/kerst/nieuwjaars/(weetikveelwatvoordagennogmeer) bonnen valt je uurloon toch een stukkie hoger uit dan je zou denken.

GreetZ, DC

IDD, 1542 rulez

Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei

Advies: ga bij appie werken en het geld stroomt binnen

Posted by magrec on Jun-08-2002 08:57:

2 baantjes beide verdien ik ongeveer 10/11 piek per uur.

1e baantje is mijn zaterdagbaantje zeg maar dan werk ik achter de bar van het spoortcentrum/zwembad hier in mijn dorp.Daarnaast als oproepkracht voor een groot logistiek bedrijf waar ik op de financi�le administratie factuurtjes maak en verstuur.....(als ze het niet aankunnen bellen ze me en dan rag ik weer voor een paar honderduizend �� aan factuurtjes in de computer en deze zomer ga ik ook een paar weken de urenregistratie van de chauffeurs doen netg zoals vorig jaar )

Posted by Yarnie on Jun-08-2002 09:19:

quote:
Originally posted by Menno

IDD, 1542 rulez

Maar ik heb bij appie niets te klagen. Verdien iets van 15 piek daar per uur daar en het werk wat je hoeft te doen is niet al te moeilijk. (beetje bierkratten in het vak gooien)En appie is ook erg flexibel, je kan bij ons bijna altijd werken als je wilt. Vakantietoeslag is helemaal beter,gewoon 1000 piek extra begin mei

mwah k heb ook bij de ah gewerkt en toen verdiende k egt bijna geen flikker. En volgens mij krijg je bij elke baan gewoon vakantietoeslag want dat heb k bij andere banen iig wel gehad. Het enige relaxe is dat het een beetje flexibel is en dat je redelijk veel kan werken.

Zelf werk ik in het ziekenhuis in leiden (LUMC) Werk bij de afdeling logistiek.
Meestal doe k patientenvervoer dus een patient van de ene afdeling naar de andere afdeling brengen. Soms moet je ook dode wegbrengen naar de koelcel maar dat heb k pas een keer gehad
Soms zit ik in de beddencentrale en dan moet je schone bedden naar afdelingen brengen en vieze bedden naar beneden brengen zodat je kunnen worden schoongemaakt.
En dan doe k soms nog groot transport dan mag je de hele dag op zo'n autotje rondrijden en moet je etenskarren omhoog en omlaag brengen en vloeistoffen en infuusen naar afdelingen brengen.
Maar bij allemaal heb je het meestal niet zo druk en kan je lekker rustig aandoen. Ik verdien nu 9,73 euro bruto per uur maar krijg over een weekkkie een loonsverhoging en verdien dan 10,30 euro per uur

Posted by Donna on Jun-08-2002 09:31:

Ah dus jij doet t werk waar ik nooit zin in heb
Hmnee hoor yarn,we zijn altijd reuzeblij dat er ppl zoals jullie rondlopen in onze ziekenhuisjes,zo komen wij ook weer s aan onze pauzes toe,en lopen niet altijd zonder doorbetaald te worden als een kip zonder kop rond te rennen

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 09:59:

ow ja.. ik geef ook regelmatig computer les bij mijn oude burrvrouwtjes.. die zijn zo dement dat ze iedere keer weer gezelfde vragen: hoe moet ik inbellen, hoe moet ik scannen, hoe moet ik mailen .. en dan ben ik na een uurtje klaar verdien ik meestal 5 a 10 euro..

Posted by Dj Alpha on Jun-08-2002 10:01:

Draaien.

Bij Cafe Railroad in Ede op de vrijdag of zaterdag avond en bij Cheers in Ede op de dinsdag en donderdag. K heb nix te klagen

Posted by SnuggLe on Jun-08-2002 10:17:

Ik werk voor de Enschedeploeg (www.enschedeploeg-ut.nl).
Daar ben ik een evenementen-medewerker, om het zo te zeggen. De Enschedeploeg bestaat uit zo'n 150 studenten, en we werken op vele evenementen zoals Houseparties (alles voor ID&T), concerten (oa. alles voor Mojo), grote bedrijfsfeesten (in bv. Arena/Gelredome), en congressen. Het betaald supergoed; je hebt een standaard dagvergoeding van 100 euro ongeveer. Dit krijg je altijd, ook al werk je 3 uur, of 12 uur per dag. Dat is wel relax.

De werkzaamheden die we doen zijn meestal het opbouwen/afbreken van licht en geluid, en alles wat er rondom komt kijken (podium etc).

Klussen waar ik o.a gewerkt heb (om een indicatie te geven):
- Guus Meeuwis in Ahoy
- Lowlands
- Zeeman bedrijfsfeest in het Gelredome
- Innercity / Sensation
- Konmar bedrijfsfeest in de Arena
- Cap Gemini bedrijfsfeest in de Jaarbeurs
- In de Winterefteling
- Bekerfinale PSV-Twente in de Kuip
- In een hangar op schiphol, bedrijfsfeest van de SFB groep...

Maandag moet ik toevallig weer werken in de Heineken Music Hall, een of ander evenement van Samsung afbreken.
Tis niet zo dat ik vaak wat van de show / het feest zie, dat is op zich wel jammer, maarja...het verdient goed. Toch maak je steeds weer leuke dingen mee, en je komt op vele verschillende plaatsen in NL. Zo heb ik na die show van Guus Meeuwis in Ahoy toen we klaar waren wat bier gedronken met een kutjelamme Guus Meeuwis, en heb ik in de Arena 50 meter boven het veld moeten werken net onder het dak op zo'n loopbrug enzo. Wel apart...
Het mooie is ook gewoon dat er alleen maar studenten werken, dus het is altijd wel gezellig

Greetz,
SnuggLe

Posted by LowRider on Jun-08-2002 10:25:

quote:
Originally posted by Menno
IDD, 1542 rulez

zestien nul twee... zestien nul twee... zestien nul twee olee olee!!

nouja tverdient idd een stuk beter als het lijkt en uren maken gaat ook lekker simpel... best zo

Posted by Miss Proximus on Jun-08-2002 10:40:

iemand pillen kopen? grammetje coke misschien?

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:52:

Mja en tijdens t spacen iemand nog interesse in een massage??? 15 eurootjes per half uur

Posted by Little Theseus on Jun-08-2002 13:28:

POST POWURRRRR!!!!!!!!!!

Vandaag echt weer lekker gewerkt met dit weertje.

Als 2e baan werk ik op Schiphol in een boekhandel; ik krijg binnenkort m'n schipholpas, dan kun je altijd achter de douane komen en daar shoppen plus bij heel veel winkels extra korting (ook de burger king )
Ze zoeken daar nog mensen dus Kamaya..

Ik draai de laatste tijd ook steeds meer op kleine feesten, geeft soms ook een leuk zakcentje.

Posted by Kamaya on Jun-08-2002 18:16:

Schiphol he, hoe kom je daar terecht?
Woon jij daar vlakbij? Verdient het goed?

Posted by Joost008 on Jun-08-2002 18:51:

Ik werk bij de Karwei het werk is echt wel relaxed beetje rondlope een keer wat klante helpe...beter
Alleen als ik de bedragen hierzo zie verdien ik dus wel een beetje ruk...maarja je kan nie alles hebbe zeg ik altijd maar

Posted by Gurian on Jun-08-2002 19:04:

Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan )
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas . Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT

Posted by Opti on Jun-08-2002 19:17:

werk bij Ben

en niet bij de klantenservice, hou die klachten voor je
gewoon 'savonds 5 uurtjes werken, lekker mensen bellen, zit nu nog relaxter op een zakelijk project, noooooog luier zijn

verdien er �8 per uur mee, na 19 uur (werk 5 uurtjes per shift, van 17-22) 135%, op zaterdag 150% (werktijd: 10-15)

Werk nu via Randstad, moet 520 uur draaien, dan kom ik in aanmerking voor contract, contract = ziekenfonds wordt voor je betaald, 13e maand, heel voordelig abonnement + foon en nog veel meer voordeel.

En dat alleen al voor een student die 15 uurtjes per week werkt... hopelijk een contract dus over een paar maanden

Posted by Dr. Kuipers on Jun-08-2002 19:26:

quote:
Originally posted by Gurian
Ik werk in de supermarkt DEKAMARKT TWELLO (we hebben ook een eigen
website of euhh mag je hier nie spammen o nie waddan )
Ma verdiend nie zo heel veel ongeveer 10 gulden in het uur en ik ben 18. en dit is dan wel met alle toeslagen erbij gerekend. Ma wel toffe
collega's.
Donderdag na het werk altijd zuipe (2 kratjes halve liters) en een zooitje chips erbij op de kosten van de baas . Zijn we om half 10 klaar en zitten we er om kwart voor 11 nog lang leven de DEKAMARKT

DEKAMARKT Rulez!!!

Ik werk bij DEKAMARKT LOCHEM

Best wel sfeervol, veel mooie dames achter de kassa.

Af en toe speel ik zelf voor kassamiep

Verdien als 19jarige iets van 5 euro per uur. Nie echt verkeerd, maar kan altijd beter natuurlijk.

Posted by DJ Bazz on Jun-08-2002 20:03:

ik werk bij c1000, beetje vullen, af en toe wat bestellingen klaarmaken, heel soms voor miep spelen en dat soort dingen.

onze baas is een dikke eikel, niemand van het personeel in onze supermarkt mag hem geloof ik. maar verder is het wel lachen met de rest van m'n collega's, meestal al ranzige praatjes om 8 uur 's ochtends vroeg. tja dat geeft het niveau bij ons wel weer aan, maar anders kun je het hier nooit volhouden de hele zaterdag.

verder verdien ik 4 euro per uur + nog allerlei toeslagen enz, maar dat houd ik eigenlijk niet meer bij. Er staat altijd wel geld op m'n rekening, dus dat is wel rielekst voor mij als 17-jarige

Posted by Donna on Jun-08-2002 21:31:

Damn wat een veilige leventjes toch allemaal,ben op mn 16e na mn eindexamen fulltime gaan werken waar er maar geld te halen viel,heb op mn 18e een huis gekocht,ben op mn 19e maar s voor verpleegstertje gaan studeren,en werk nu een paar nachies per week om zo voldoende muntjes binnen te trekken.

Als ik hier dan lees dat je op je 19e nog loop te vakken vullen,mja dan kom je ook niet aan feesten toe huh?

Ik zeg niet dat jullie t verkeerd doen hoor,mijn snelle levenstijl is ook niet echt politiek correct en verantwoord,maar ik leef wel,en kon stappen wat ik wilde vanaf jonge leeftijd,zijn jullie nu nooit bang dat wanneer je straks *eindelijk* s wat geld verdien je al vast gaat zitten aan een vriendin die voor der 30ste 2 kindertjes wil??

Wanneer is voor jullie de tijd om je wilde haartjes kwijt te raken eigenlijk????

Bijna iedereen leeft tegenwoordig zo *geplanned* en *safe*,dunno of dat allemaal wel zo vetjes is,afgezien dat een aantal natuurlijk zeer ervaren in t gebruik van drugs is,maja is dat niet alleen maar een escape uit t geplande leven dat je leidt??

Mja tis weer laat op de avond,ik lul weer s zwaar maar jesus hey,gooi je fuckin haar s los orso?!!

Pages (4): [1] 2 3 4 »