TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tyson grillad

Posted by reveal on Jun-09-2002 04:05:

King Tyson grillad

sjukt n�jd med att Tyson grillades killen �r en j�*la idiot, och jag ser enbart positiva grejor med att han tas ned p� jorden

vad s�ger ni?

Posted by SteveTranz4ever on Jun-09-2002 07:33:

Jag h�ller faktiskt med dig �ven om en del av pressen s�ger att han beh�vs f�r hela boxnings cirkusen.... att den lever upp mer.

Han verkar inte ha en frisk hj�rn cell och �r itne �dmjuk p� ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...

Vet inte hur matchen s�g ut �n eller vilken rond eller n�t, f�r ta och l�sa det p� aftonbladet p� n�tet...

Posted by ExOn on Jun-09-2002 13:12:

G�tt!!! Hahaha! M�ste fa tag p� den matchen p� n�t s�tt?

Posted by robstar on Jun-09-2002 13:51:

Fan d�!!!
Ville att Tyson skulle knocka honom.....

Fan!!!!!!!!

Posted by MiB on Jun-09-2002 18:24:

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA bl��������������d!!! =)

Posted by RebeL9 on Jun-09-2002 21:10:

skitkul (not)

Posted by SWE_TRANCE on Jun-09-2002 21:20:

jag �r ocks� heln�jd med at Tyson blev nockad!

Posted by MiB on Jun-09-2002 22:40:

quote:
Originally posted by RebeL9
skitkul (not)

???

m�ste ju h�lla med om att han inte �r direkt beg�vad... n�r dom till och med efter matchen "ber�mde" han f�r att inte gjort n�gra dumheter... vilken sportsman...

enda raka o g�ra narr av han...

Posted by RebeL9 on Jun-10-2002 13:55:

g�ra narr av en boxare som varit en av de st�rsta inom sin sport n�gonsin. och som fick 300 miljoner kronor f�r g�rdagens match?
det �r ingen jag g�rna g�r narr av som de d�r bilderna.

Posted by Virus on Jun-10-2002 14:28:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Han verkar inte ha en frisk hj�rn cell och �r itne �dmjuk p� ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...

..som var en hustrumisshandlare och dessutom slog ner sin far, men s�nt n�mns inte idag.

Det verkar som om boxare m�ste vara rena psykfall f�r att lyckas bli riktigt stora.

Posted by reveal on Jun-10-2002 15:33:

quote:
Originally posted by RebeL9
g�ra narr av en boxare som varit en av de st�rsta inom sin sport n�gonsin. och som fick 300 miljoner kronor f�r g�rdagens match?
det �r ingen jag g�rna g�r narr av som de d�r bilderna.

faktum kvarst�r ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, v�ltagit flertalet kvinnor etc etc ... en s�n kille f�r inte min respekt iaf...

Posted by MiB on Jun-10-2002 15:39:

quote:
Originally posted by reveal

faktum kvarst�r ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, v�ltagit flertalet kvinnor etc etc ... en s�n kille f�r inte min respekt iaf...

inst�mmer till 100% sen e bilderna inte n�got narr... utan mer det jag skrev till kanske...

Posted by Amnezia on Jun-11-2002 21:54:

h�ller me er allihop...viss har hanv arit en av de st�rsta....men har han n�nsin varit frisk i huvet????

han �r ju rena cirkusen � han e den enda som inte fattar hur st�rtl�jlig han e med sina utalanden innan matcherna osv..

typ som i en 14iz fajt.."jag ska �ta din barn" huuhuuu killen e ju kvar i 14�rs stadiet fortf...