TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tyson grillad
Tyson grillad
sjukt n�jd med att Tyson grillades
killen �r en j�*la idiot, och jag ser enbart positiva grejor med att han tas ned p� jorden
vad s�ger ni?
Jag h�ller faktiskt med dig �ven om en del av pressen s�ger att han beh�vs f�r hela boxnings cirkusen.... att den lever upp mer.
Han verkar inte ha en frisk hj�rn cell och �r itne �dmjuk p� ett enda vis...
Tacka vet jag Mohamed Ali...
Vet inte hur matchen s�g ut �n eller vilken rond eller n�t, f�r ta och l�sa det p� aftonbladet p� n�tet...
G�tt!!! Hahaha! M�ste fa tag p� den matchen p� n�t s�tt?
Fan d�!!!
Ville att Tyson skulle knocka honom.....
Fan!!!!!!!!

MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA bl��������������d!!! =)

skitkul (not)
jag �r ocks� heln�jd med at Tyson blev nockad! 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 skitkul (not) |
g�ra narr av en boxare som varit en av de st�rsta inom sin sport n�gonsin. och som fick 300 miljoner kronor f�r g�rdagens match?
det �r ingen jag g�rna g�r narr av som de d�r bilderna.
| Originally posted by SteveTranz4ever Han verkar inte ha en frisk hj�rn cell och �r itne �dmjuk p� ett enda vis... Tacka vet jag Mohamed Ali... |
| Originally posted by RebeL9 g�ra narr av en boxare som varit en av de st�rsta inom sin sport n�gonsin. och som fick 300 miljoner kronor f�r g�rdagens match? det �r ingen jag g�rna g�r narr av som de d�r bilderna. |
| Originally posted by reveal faktum kvarst�r ju dock att han tex har beskjutit journalister, hotat folk till livet, v�ltagit flertalet kvinnor etc etc ... en s�n kille f�r inte min respekt iaf... |
h�ller me er allihop...viss har hanv arit en av de st�rsta....men har han n�nsin varit frisk i huvet????
han �r ju rena cirkusen � han e den enda som inte fattar hur st�rtl�jlig han e med sina utalanden innan matcherna osv..
typ som i en 14iz fajt.."jag ska �ta din barn" huuhuuu
killen e ju kvar i 14�rs stadiet fortf...