TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je wat van computers weet
Ik zit met een probleempje... nou niet echt maar ik stel hem toch
Ik zit op dit moment met een celeron 500 processor en nog wat leuk spul... maar het gaat om de processor
Deze wil ik gaan verkopen.
Mij is aangeboden een cyrix 3 700 Mhz
Is dit nu wel wat?? is deze gelijkwaardig aan een P3 ?
Ik heb gehoord " in de wandelgangen" dat deze gelijkwaarig
is aan een P3 800 Mhz.
Is dit waar? zo niet, waar is ie dan wel gelijk waardig aan?
ps. hoeveel cash geheugen heeft zo'n ding? Ik moet af en toe voor school wel eens zware autocad tekeningen draaien. (en met een celoron gaat dat traag)
sorry, geen idee, maar een vraagje, je woont in Breda moet AutoCadtekeningen maken, zit je heel toevallig op de NHTV in Breda???
Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen)
Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier
)
Uhm ja, ik weet er niet veel vanaf, maar ik weet wel dat die Cyrix absoluut slechter is..... En helemaal als je dingen moet doen als autocatten of photosjoppen of zo... Ik denk dat die Cyrix dan eerder gelijkwaardig is aan een P2-400... Als ik jou wou zou ik dan mooi die Celeron houden...
Kijk anders es op http://gathering.tweakers.net... Is geheel Nederlandstalig en die gasten kunnen je het precies uitleggen....
Mzzl....
cyrux 700 staat dus ECHT niet gelijk aan een p3 800 lol!!!
maar anyways vraag het maar ff aan die lui van tweakers daar zitten de echte nerds.. eehh mensen met verstand van computers bedoel ik
| quote: |
| Originally posted by Sandman Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen) Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier ) |
Nee inderdaad een pentium 3 is gewoon beter
Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !!
schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten .......
| quote: |
| Originally posted by Sandman (vrouwen gehalte is extreem laag hier ) |
| quote: |
| Originally posted by Dwingo Dat zelfde probleem heb ik nu ook. Ik heb dan wel een vriendin, maarja... het oog wil ook wat he? Ik zit trouwens op een vage opleiding genaamd 'mens en informatica' op het Fontys te Eindhoven. (wat waarschijnlijk ook de reden is van het lage gehalte vrouwmensen). Voordeel is wel dat ik maar hoef over te steken naar een ander gebouw en ik kom terecht in een waar Walhalla. Je gelooft gewoon niet hoeveel mooie vrouwtjes communicatiewetenschappen e.d. studeren. |
| quote: |
| Originally posted by M5 Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !! schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten ....... |
(just kiddin)
Tja dat krijg je met die technische opleidingen en met informatica. De enige vrouwen die er rondlopen zien er uit als krentebollen. De mensen die er verder rondlopen zijn allemaal contactgestoorde nerds, daar heb je verder weinig aan.
Waar zit je op school dan en welke opleiding?
Hts werktuigbouwkunde te Breda....
Ik zou voor een AMD processor gaan, goed en goedkoop
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik zou voor een AMD processor gaan, goed en goedkoop |
| quote: |
| Originally posted by M5 Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !! schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten ....... |
| quote: |
| Originally posted by esoterist is wel mooi voor hem.Maar dan heeft hij ook een nieuwe mobo nodig en dat zal wel weer te veel kosten. Maar ik weet niet wat voor een mobo(moederboard) hij heeft? Dan kan ik zo ff opzoeken wat voor een cpu hij er in kan gooien . Die heb ik van de week besteld en nog ff 256MB sdr [kwijlmodus] |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Kunt een gewone AMD kopen en met een klein potlood streepje heb je een TB. Ja inderdaad. Stond ik ook van te kijken. Mzzl |
| quote: |
| Originally posted by esoterist Sorry petrus maar nu sla je de spijker helemaal mis,door dat potlood streepje unlocken ze de processor(ter vergelijken met begrenser weghalen uit een vrachtwagen) waardoor je met bepaalde foefjes meer snelheid uit de cpu kunt halen Voor otokat kan die jongen het beste een p3 nemen want die zijn meer geschikt voor grafischwerk zoals 3d en autocad dan een athlon of een duron. Aangezien hij al een mobo heeft die geschikt is voor pentium is dat voor hem ook voordeliger |
Zover ik weet.. (dit heb ik ook vernomen uit bronnen)
kan ik overgaan naar een p3 500 of 600 met mijn mobo
anders moet ik mijn bios gaan flashen, zodat hij het wel aankan (ik weet niet of dit waar is!!!)
Maar ik denk dat ik een ga kijken voor een p3 processor
tnx iedereen voor het advies
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.