TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ממש ממש מעצבן HELP ME!!!


Posted by arik on Jun-09-2002 14:58:

ממש ממש מעצבן HELP ME!!!

יש לאבא שלי במחשב הישן שלו כן כן 133 מגה ארץ 32 מגה בית מחולק ל4 כרטיסי זיכרון ממש ישנים קטנים כאלה בגודל של אצבע!
קיצר עד היום היה לו במחשב 32 מגה בית כי הרי כל כרטיס הוא 8 כמובן
אבל היום ניסיתי לחבר לפלוס כל ה 4 ניסיתי לחבר כרטיס זיכרון של 64 מגה בית אחרי שהכנסתי אותו יכול להיות שהיתה התנגשות או משהו
כי הכרטיסים הקטנים והכרטיס היותר גדול לא אותו חברה
ובסופו של דבר במקום לקבל 96 מגה בית אני מקבל 16 מגה בית עלובים!!!!
ואני לא מצליח להחזיר ל32 המקורי
למרות שהוצאתי את הכרטיס הגדול יותר
נראה כאילו מה שאני לא יעשה זה נשאר 16
ניסיתי לשנות כמה דברים בביוס אבל שום דבר אין תגובה
זה נתקע ב 16
אני מניח שאתם יודעים משהו אולי הגדרות מסוימות
כי אני לא מבין גדול במחשבים!!!
אז מה אתם אומרים איך אני מסדר את זה?

מצטער אם ההודעה נשמעת קצת חנונית כי העתקתי אותה ממה שכתבתי בפורמ של מחשבים
???


Posted by Scorchio on Jun-09-2002 19:41:

וואי
אני לא רוצה לבעס אותך אבל יכול מאוד להיות שדפקת את הלוח אם
זיכרון זה לא משהו שמתעסקים איתו
אולי אח שלי יקפוץ אלייך יסדר לך תעניינים


Posted by DjChook on Jun-09-2002 20:04:

טוב אחי קודם כל לדעתי לא הרסת כלום

קודם כל
הבעיה של הכרטיסים שלך הוא בטח שה 64 הוא בעל יותר פינים מהישנים

בכל מקרה, ניסית לשים רק את ה 64 ולראות מה קורה ?
זה נראה לי יהיה בסדר


Posted by Q-PiXeL on Jun-09-2002 20:07:

עוד פעם אריק מספר על אבא שלו ועל הבעיות במחשבים שיש להם...

אני יודע שבמחשבים ישנים אתה חייבים לחבר זכרון בזוגות מאותו הסוג...

בלוח אמ הריי יש רק 4 סלוטים לזכרונות... אז הייתה צריך לקבל
80

אתה בטוח שכל כרטיס זה 8?
קיצר בדוק עם חיברתה אותם בדיוק באותו הסדר כמו שהם היו...


Posted by arik on Jun-09-2002 21:47:

חחחחח
תודה צח על ההצעה
אבל אפילו אם תצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה
אבא שלי קיבל קריזה על המחשב!!!
אני לא חושב שגם ביל גייטס יכול לתקן אחרי מה שהוא בטח יעשה לו


Posted by arik on Jun-09-2002 21:48:

ותאמינו לי שניסיתי הכל
אני הולך על האפשרות שדפקתי את הלוח אם


Posted by yahel222 on Jun-10-2002 13:14:

Re: ממש ממש מעצבן HELP ME!!!

שמע
היום קמת בבוקר
הסתכלת מהחלון
ראית בחוץ אדם הולך עם צידנית????


Posted by eXeTik on Jun-10-2002 13:40:

מה זה היציאה הזאת דותן?!


Posted by NeMeSiS1234 on Jun-10-2002 13:51:

רונן אל תנסה להבין אותו
אני חושב שהוא או מנסה להצחיק או שהוא מנסה להראות סרוט כמו אריאל


Posted by Ariels on Jun-11-2002 22:55:

אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם


Posted by DjChook on Jun-12-2002 05:19:

quote:
Originally posted by Ariels
אין כזה דבר
אתם לא מבינים שאי חי במישוק קיום שונה
אני לא באותו מימד ביחד איתכם


we know....

A-L-I-E-N


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 07:42:

quote:
Originally posted by eXeTik
מה זה היציאה הזאת דותן?!


תענו על השאלה
היום קמתם בבוקר
הסתכלתם החוצה
ראיתם אדם הולך בחוץ עם צידנית???


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 08:44:

quote:
Originally posted by yahel222


תענו על השאלה
היום קמתם בבוקר
הסתכלתם החוצה
ראיתם אדם הולך בחוץ עם צידנית???


אמממממ... לא?!


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 12:39:

quote:
Originally posted by eXeTik


אמממממ... לא?!


זה בא להראות שהחיים זה לא פיקניק !!

אז אריק תירגע אל תתעצבן החיים קשים לפעמים


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 12:40:

quote:
Originally posted by eXeTik


אמממממ... לא?!


זה בא להראות שהחיים זה לא פיקניק !!!

אז אריק תירגע החיים קשים לפעמים


Posted by eran on Jun-12-2002 18:26:

רק עכשיו שמתי לב שאותו פוסט מופיע פעמיים
תחשבו הייתם שמים כל פוסט פעמיים כמה פוסטים היה לכם


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 18:40:

quote:
Originally posted by yahel222


זה בא להראות שהחיים זה לא פיקניק !!!

אז אריק תירגע החיים קשים לפעמים


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
איזה יציאה גרועה...
ומה אם מישהו עונה לך כן? קטילה!!


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 18:48:

quote:
Originally posted by eXeTik


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
איזה יציאה גרועה...
ומה אם מישהו עונה לך כן? קטילה!!

מפגרת אבל תמיד צוחקים ממנה

וזה כבר קרה לי שאמרו כן
אז סתם אומרים יפה לך
וזהו.....מבין????
פחחחחח


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 19:09:

quote:
Originally posted by yahel222

מפגרת אבל תמיד צוחקים ממנה

וזה כבר קרה לי שאמרו כן
אז סתם אומרים יפה לך
וזהו.....מבין????
פחחחחח


חחחחחחחחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.