TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- רוצים להמליץ על ווידאו קליפ??? הגעתם למקום הנכון!!
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by eXeTik on Jun-09-2002 15:45:

Thumbs up רוצים להמליץ על ווידאו קליפ??? הגעתם למקום הנכון!!

כל פעם יש לי להמליץ ואני לא רוצה לפתוח ט'רדים חדשים כל פעם, ואין לזה מקום אחר אז נרכז את הכל פה.




(lasgo)-medley_(live_at_tmf_awards_2002)
פשוט קליפ מדהים, יש בזה את
Alone
ו-
Something
שלא לדבר על הזמרת הכוסית!

ובגלל שאני גם כזה נחמד הכנתי
capture
של זה


Posted by eran on Jun-09-2002 15:48:

ואיפה הזמרת הכוסית?


Posted by m0sh on Jun-09-2002 15:50:

מיותר

בלי לפגוע


Posted by YuVaL on Jun-09-2002 15:52:

המלצתי על כמה ווידאוים בהמלצות של הטראקים
שמתי גם כמה תמונות של קליפים ב
סטיקי של הציוד תקלוט
אני ישים כמה עוד מעט


Posted by eXeTik on Jun-09-2002 16:04:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מיותר

בלי לפגוע


תקרא את התגובה של יובל... הכל מפוזר
צריך שיהיה מקום אחד לכל זה
וזה אחוש שימושי למי שמוריד קליפים, למה כל שבוע יוצאים חדשים
וזה קבצים לא קטנים... צריך לדעת מה באמת טוב ושווה הורדה ומה לא

ערן- או שאתה עיוור או שאתה נושך כריות!

וד"א יובל- כדי לעשות
screen shot
ב
WMA
אתה מבטל את ה
Hardware acceleration?
או שיש לך שיטה אחרת?


Posted by m0sh on Jun-09-2002 16:11:

תעשה טובה איזה אירגון

אפשר לחשוב

לא לכולם יש אינטרנט מהיר ולא לכולם יש דרך להשיג

תאמין לי זה מיותר
כבר עדיף לפתוח אתר


Posted by eXeTik on Jun-09-2002 16:32:

מה הקשר אינטרנט מהיר
אני בעצמי על
ISDN

ומקורות ממש לא חסר
זה לא שאתה צריך איזה גישה גבוהה למקור עצבני
יש אתרים, איי אר סי, ואודיגאלאקסי


Posted by YuVaL on Jun-09-2002 18:23:

קליפים של טראקים זה אחד הדברים הכי קלים להשגה...
זה ממש לא קשה

exetik:
רוב הקליפים שלי הם באיכות
SVCD
אז אני פשוט מנגן אותם ב
PowerDVD
ומשם יש אופציה לקחת תמונות.... זה ממש קל
ואם זה לא
SVCD
אני משאר שאפשר לעשות
screen shot
וזה יעבוד......


Posted by Q-PiXeL on Jun-09-2002 19:22:

רעיון טוב... סוף סוף יהיה לי על מה להמליץ...

טוב אז ככה...
Scooter - Nessaja (Nude Version) [MKV]





Warmduscher - Hardcore Will Never Die [MKV].m2v




Niels Van Gogh - Pulverturm [SE]
הטראק הזה ישן, נכון?
וואי אבל הוא ממש יפה!... אני זוכר אותו ממזמן...

Kai Tracid - Trance And Acid [SE].m2v

עכשיו מה אתם אומרים ללת גם את המקורות?
(טוב אני יתן את שלי (לא הרבה

mIRC
Server: irc.inter.net.il
Channel: Section-E
הערוץ על הקבוצה
SE
יש כמה בוטים ששולחים ווידאו קליפים וגם מתפרסמים 2 שרתים עם הגבלה של 4 משתמשים אבל הצלחתי להוריד משם הרבה...

Server: irc.inter.net.il
Channel: musikvideos
הערוץ של הקבוצה
MKV
יש בוטים חדשים שכמעט בכולם אפשר ישר לקבל מה שרוצים אבל לא יודע למה אין בבוטים את כל הדברים הכי טובים שהם משחררים...
ויש גם כמה
Fservers
שם

Server: irc.inter.net.il
Channel: musicvideoz
יש הרבה בוטים אבל אין הרבה טראנס...

תהנו

Edit
את הקליפ שאקסטיק פירסם אפשר להשיג בערוץ השלישי שפירסמתי..
נכון לרגע זה יש את הקליפ על בוט
mVz|DCC07

בפוקס מצאתי את זה עכשיו


Posted by DjChook on Jun-09-2002 20:05:

אני לא מת על קליפים

לדעתי זה מיותר


Posted by eXeTik on Jun-09-2002 20:10:

וואלה תודה פייר
ידעתי רק על
#section-e

בכל מקרה... אני הורדתי את הקליפ מהחלק של הקליפים מאפיפ
http://www.mp3.nu/apipe/


Posted by eXeTik on Jun-09-2002 20:34:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
אז אני פשוט מנגן אותם ב
PowerDVD


וואי! איזה תוכנה חייתית...
חוסך פול עבודה, יש לך קראק לזה?


Posted by m0sh on Jun-09-2002 20:37:

quote:
Originally posted by eXeTik


וואי! איזה תוכנה חייתית...
חוסך פול עבודה, יש לך קראק לזה?


איזה גירסא אתה צריך?


Posted by Dj Moriano on Jun-09-2002 20:38:

תודה פייר על החדרים ותודה רונן על האתר....


Posted by Hell_Copter on Jun-09-2002 21:29:

חוץ מזה שיש לי חרא מחשב וכרטיס מסך ויהיה סתם מסריח לראות קליפים גם אין לי מקום על המחשב...
ואני עם צ'וק בעניין הזה


Posted by DjChook on Jun-10-2002 05:32:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חוץ מזה שיש לי חרא מחשב וכרטיס מסך ויהיה סתם מסריח לראות קליפים גם אין לי מקום על המחשב...
ואני עם צ'וק בעניין הזה


כן תודה
תשמע אני בטיעונים שלך גם למרות שמקום כרגע לא חסר
אבל זה פשוט כזה נתקע

מורידים קליפ
רואים אותו
ואז מה ?
מראים אותו לחבר'ה ?
ל-א
במיוחד קליפים של טראנס לדעתי חסרי טעם וגם משמיעים רדיו אדיטים מגעילים

הופעות זה יפה אבל זה כבר סיפור של
DVD-RIP
שמגיע למאות מגה, מאיפה אני אשיג כאלה דברים


ורונן, בקשר לקראק לפוואר דבר עם מוש

(הוא זה שהביא לי - קרדיט)


Posted by GLoBaL-MUZiK on Jun-10-2002 06:01:

quote:
Originally posted by eXeTik


וואי! איזה תוכנה חייתית...
חוסך פול עבודה, יש לך קראק לזה?


בשביל קראקים
www.cracks.am
יקפצו לך מלא פופ-אפ של סקס אבל תסגור אותם

:וידאו-קליפים שממש אהבתי
(dj_tiesto)-flight_643__telejunkie-ipzvid \ לייב ממסיבה, מדהים
Cosmic_Gate-The_Truth-(SVCD)-(Miapit00)-MKV.m2v \ נחמד+
ATB-You_Are_Not_Alone-(Smiley)-(SVCD)-(2002).m2v
Matt Darey Presents Mash Up - Beautiful (Jayk-SE).m2v

כמו שרובכם אמרתם פה, אין בעיה למצוא קליפים ולמי שיש חיבור מהיר יכול
להוריד כמעט הכל

בקשר לליכדת תמונות, יש תוכנה מעולה שנקראת
HyperSnap
שהיא מעולה לדברים אלה אבל היא לא יכול לצלם
SVCD


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 15:39:








Posted by nimrod levi on Jun-14-2002 15:42:

ווואוווו איזה תחת דורש יש לזאתי מהקליפ של
DJS ֲ WORK...


Posted by Q-PiXeL on Jun-14-2002 17:28:

כן, הזאתי מ
djs@work
באמת שווה!!!

אבל איך אני שונא את ההופעות האלו שזה שקוף שהם מנגנים סתם ככה...
במיוחד פה שמו את אחד מהם באמצע וכאילו הוא על מתקלט על פאטיפונים...
חחחחח
טוב אולי יש אנשים שקולטים את זה...


Posted by luckystrike on Jun-14-2002 17:46:

quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK


:וידאו-קליפים שממש אהבתי
(dj_tiesto)-flight_643__telejunkie-ipzvid \ לייב ממסיבה, מדהים


קליפ סבבה
הוא מצולם במסיבה בחוות היען באילת


Posted by oDrori on Jun-14-2002 18:01:

וואי,


Ferry Corsten - Punk

לא רע בכלל


Posted by eXeTik on Jun-15-2002 01:59:

quote:
Originally posted by nimrod levi
ווואוווו איזה תחת דורש יש לזאתי מהקליפ של
DJS ֲ WORK...


quote:
Originally posted by Agent-Fire
כן, הזאתי מ
djs@work
באמת שווה!!!


"שווה חגיגה?"


Posted by Q-PiXeL on Jun-15-2002 11:46:

הפעם לקחתי דוגמא מאקסטיק והשקעתי בסקינשוטס



Posted by YuVaL on Jun-15-2002 12:29:

איך אתם עושים כאלו סקרינשוטס מרובעים?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.