TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het trancejaar 2002 zover

Posted by Cosmic on Jun-09-2002 20:37:

Worm Popper Het trancejaar 2002 zover

We zitten nu bijna op de helft van het jaar 2002, en ik wilde even peilen hoe jullie het afgelopen half trancejaar vonden.
Ik persoonlijk vind dit half jaar een vet trancejaar: de 'golden oldies' zoals Armin, Svenson & Gielen, Tiesto en Rank 1 hebben veel nieuw spul uitgebracht, M.I.K.E. is ook heel goed bezig, een paar remixen van onze duitse vrinden Cosmic Gate en Dumonde. Voor de rest is DJ Isaac ook lekker bezig. SHOKK met enkele knallende remixes, en zo kan ik nog wel eff doorgaan.
En dan hebje nog Solar Stone - Solar Coaster

Wat vinden jullie?

Posted by TimeportE on Jun-09-2002 20:42:

jaaaaa. 2002 rocked!!! jammer alleen dat mensen nog steeds nie echt met vernieuwende dingen komen al vond ik airwave - another dimension toch erg controversieel voor airwave en daar mag ie van mij mee doorgaan!

goede traxx komen dit jaar ook echt in golven.. ene moment wacht je een tijd op een goede track die uitkomt, dan weer kun je ze weer nie snel genoeg binnenslepen (sorrie chicane )..

Posted by ahp2002 on Jun-09-2002 20:42:

tsja, de uplifting komt weer terug! das wel mooi
2001 was een dipje, met veels te veel progressive. jammer alleen dat trance zo ontzettend goed scoort overal en ook hier de commercie het weer weet te verpesten.

'99 was toch het beste jaar IMO

Posted by Smirnoff on Jun-09-2002 20:43:

Ik vind van wel !

Posted by basvh on Jun-09-2002 23:01:

jah ik vind het wel goed jaar:

marco v is erg goed bezig: multalisk, atlanta, en de remixen van energy 53 en fsol.

tiesto weer erg lekkere remix van southern sun.

solar coaster vind ik ook mooi nummer

tussen de grote berg van slechte hardstyle nummers toch ook paar hele vette nummers

jah het 1e gedeeltje van 2002 is goed, als de andere helft ook zo goed is dan gaan we mooie maanden tegemoet

Posted by rellivisit on Jun-10-2002 09:12:

quote:
Originally posted by basvh

tussen de grote berg van slechte hardstyle nummers toch ook paar hele vette nummers

Dat valt dan weer in de categorie Happy Hardstyle. Zoals de eens zo vette producer en dj warmduscher ze tegenwoordig draait. Because I Got High in een warmduscher mix, ja sorry hoor. Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?

2002 is niet denderend, maar ieder jaar komt er zoveel uit, daar zit altijd wel iets bij!

Adioklose.

Posted by SnuggLe on Jun-10-2002 09:49:

Idd, 2002 is tot nu toe nog niet echt een knallend jaar.
Er zijn wel wat leuke nummertjes uitgekomen, maar tot nu toe geen echte 'klassiekers' denk ik of doorbraken van bepaalde dj's.

De toppers voor mij van dit jaar zijn tot nu toe:
-James Holden
-Mayday (Wat ik ervan gezien heb)
-BlackHole... ze timmeren nog steeds aan de weg, ook zonder Tiesto (bv ITWT7..) en de paar samplers die ze uitbrachten met Highlander, Andain & Dreamcatcher

En maar hopen dat Impulz een top-event wordt...

Greetz,
SnuggLe

Posted by magrec on Jun-10-2002 13:29:

Dit jaar gaat echt het jaar worden van james holden, yunus guvenen, gabriel en dresden en meer van dat soort producers.

en dan de knaller van dit jaar ik voel het aan mijn water

voor mij is dit jaar kwa "progressive" "trance" al erg goed.

evolution - walking on fire
cass & slide - spanker
Rui da silva - fire
shamuel flash - chilling moments
yunus - red pilot
james holden - solstice
james holden - i have put out the lights
james holden - nothing
redanka - out of the dark
Wat iig allemaal gaat komen nog:

nieuwe album van sasha
nieuwe 4 seasons ep van sander kleinenberg die binnenkort uitkomt

Posted by TranceFool on Jun-10-2002 13:32:

2002 tot zover is te doen......niet werelds.

Met kop en schouders mij nummer 1:

The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian mix) niet normaal . Als iemand die promo heeft op vinyl en em kwijt wil moet ie mij maar ff contacten . Begin juli komtie uit geloof ik

Posted by moogwai on Jun-10-2002 19:25:

Het begin was echt dramatisch (januari, februari bijvoorbeeld)... maar nu de zomer is genaderd komt er echt veel goeds uit.

Producers die dit jaar al erg goed bezig zijn wat mij betreft
Laurent Veronnez OWNS! (DJ Tiesto - In My Memory (V-One en Airwave remix), Airwave - Another Dimension, Airwave - I Want To Believe (die nieuwe mix), Airwave vs Rising Star - Sunspot, The Clergy - The Oboe Song (The Green Martian mix) , Fire & Ice - San Antonio, CapeTown - Chameleon, Velvet Girl - Promise You Heaven, Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave Remix)... en dan heb ik nog niet alles genoemd.. echt associaal veel!

M.I.K.E. heeft ook al een dozijn Push Remixen afgeleverd.. vind ze niet allemaal super dat wel.. maar Matanka - Lost In A Dream (Push Transcendetal Remix) is toch wel een juweeltje net als de nieuwe Plastic Boy

Gabriel & Dresden een van de verassingen van dit jaar met enkele zeer lekkere remixen.. vooral Adain - Summer Is Calling.. een van de beste nummers van dit jaar wat mij betreft.

Ralph Barendse (Midway, Alpha Breed, en Mesh) en Carlos Resoort heeft met 4 Strings - Diving weer een topper... terwijl ik nog steeds geen genoeg kan krijgen van Into THe Nigh.

Signum is weer lekker bezig... vooral Second Wave

En dan vergeet is bijna mister Thrillseekers.. Steve Hellstip..
Dreaming Of You is echt super... en dan Rapid Eye - Circa Forever.. met gewoon 2 steengoede mixen! en ook En-Motion - Getting Away With It (Thrillseekers Remix)is super.

Tiesto, Armin en Ferry, Marco zijn ook goed bezig en Svenson & Gielen hebben ook een paar lekkere tunez geproduceerd.

en zo kan ik nog wel ff doorgaan.... is nu al een beter jaar als vorig jaar

Posted by Donna on Jun-10-2002 20:34:

Altijd weer ff leuk je langs te zien droppen moogwai,je post wel niet heeeel erg veel meer,maar t gene wat je post vinnik altijd *goede* posts.
Maar ook wij horen te bestaan,de *keep-t-forum-alive* dudes and dudettes anders sit hier wel heel snel d00d.

Maarre drop weer s wat vaker langs moogie

Posted by DjRV on Jun-10-2002 20:50:

quote:
Originally posted by moogwai
Ralph Barendse (Midway, Alpha Breed, en Mesh

Mesh=Freejack en niet Ralph ...

Posted by Little Theseus on Jun-10-2002 21:26:

Voor mij was elk jaar na '98 een topjaar.

Kom op ieder jaar verschilt.
Ieder jaar vraag ik me weer nieuwschierig af wat er allemaal komen gaat, topper nu vind ik wel 4 strings - diving, wordt wel weer een commercieel succesje als 538 erop inspringt

Wat ik duidelijk merk is dat techno niet zo groot en commercieel wordt als veel mensen dachten dat het zou worden, maar dat had een beetje kenner zo kunnen bedenken.
Progressive wordt steeds groter, maar gelukkig niet commercieler.
Hardstyle is ook nog errug in de groei, maar Tracid Traxxx is bijvoorbeeld een enorm begrip geworden.
De gewone trance, tja, als ik ISOS3 luister dan hoor ik dat er steeds meer vocale trance is, niet onaardig, zolang de echte zwevers ook maar blijven.

Al met al is voor mij eigenlijk elk jaar weer een topjaar, het blijft verrassen!!!

Posted by moogwai on Jun-12-2002 18:09:

quote:
Originally posted by Donna
Altijd weer ff leuk je langs te zien droppen moogwai,je post wel niet heeeel erg veel meer,maar t gene wat je post vinnik altijd *goede* posts.
Maar ook wij horen te bestaan,de *keep-t-forum-alive* dudes and dudettes anders sit hier wel heel snel d00d.

Maarre drop weer s wat vaker langs moogie

laatste tijd druk met school en andere zaken.... maar ik heb bijna vakantie

Dus ik zal binnenkort wel wat actiever zijn .. ook al kan ik nog steeds geen kabel krijgen

Posted by ChooChoo on Jun-12-2002 18:42:

quote:
Originally posted by DjRV

Mesh=Freejack en niet Ralph ...

Oh dan is Freejack: Jack Molenschot....
Dat wist ik nog niet. Bedankt! Eigenlijk wel logisch die naam Vond die freejack mixes van alphabreed ook wel leuk.

greetz

Posted by Tha Force on Jun-12-2002 20:32:

ik kan hier wel een heel verhaal gaan houdeen, maar moogwai heeft euglijk alles al gezegd helemaal mee eens...
Khoop da 2002 zow doorgaat wordt egt een topjaar!

Posted by total woot on Jun-12-2002 21:41:

mooiste tot nu toe is toch echt de afgelopen 2 maanden:

Shockers
Qontact
Qlubtempo

als het 2e deel van dit jaar ook zo word....woooooot!!!