TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA'ers op de MSN (deel 3)

Posted by Cosmic on Jun-10-2002 13:46:

Invisible Grin TA'ers op de MSN (deel 3)

Aangezien er weer een hoop nieuwe leden bij zijn gekomen de laatste tijd, is het misschien weer nuttig om deze thread te houden.

Dus als je geinteresseert bent: [email protected]

PS: en nu niet gaan spammen he?

Posted by magrec on Jun-10-2002 13:52:

Ik gebruik msn nauwelijks om te chatten....tis alleeen handig om meteen ff je mail en nieuwe mail te checken

Posted by SnuggLe on Jun-10-2002 14:24:

Ik gebruik het niet zoveel..meer icq.
En die mensen DIE ik op MSN wil hebben heb ik er volgensmij allemaal wel opstaan, dus post ik hier mijn MSN nie. Heb al genoeg aan de mensen op IRC

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on Jun-10-2002 14:40:

dit is ondertussen al deel 3 hoor, geen deel 2

Posted by DjSuez on Jun-10-2002 17:47:

mijn msn mogen jullie best hebben hoor, vraag is meer of je em wil hebben, ben eigenlijk altijd online, maar ben er zelf alleen niet zo vaak...

[email protected]

niet lachen, dat heeft een vriend van me eens verzonnen...

Posted by ScuL on Jun-10-2002 19:02:

mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..

(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706

Posted by Siesta on Jun-10-2002 19:04:

quote:
Originally posted by ScuL
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..

(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706

k doe altijd offline weergeven, dat 00wnz

Posted by Tha Force on Jun-10-2002 19:11:

Nou twordt pas egt irri as je je hele lijst vol hep staan, ik gebruik MSN nu zown 2 jaar en iedreen die ik ken heeft et zown btje en hep er nu dus 150 instaan en das behoorlijk irri!
Kom je online zijn er zown 25-30 mensen on vooral 's avonds dan wil et nog wel es oplopen tot boven de 40
Maarre tog maar mn adres posten hier:

[email protected] [al heel oud, maar hep nooit zin om een nieuwe te maken...]

Posted by Siesta on Jun-10-2002 19:14:

oja voor de mensen die me willen q0ntacte zal der tog wel niemand zijn

ik zit altijd wel op irc. alsk er nu wel of nie ben, ik lees ut altijd

Efnet
/msg DJ-Siesta

GreetZ

Posted by eXos on Jun-10-2002 22:47:

Mocht je me echt wat nuttigs willen vragen dan lees je maar die oude threads door. Daar staat ie nml wel. En heb je echt hoge nood dan hoor ik t wel...

Posted by franzelare on Jun-11-2002 17:25:

doe mij maar icq

Posted by total woot on Jun-12-2002 21:49:

[email protected]

Posted by TimeportE on Jun-13-2002 15:20:

[email protected]

ik ben der altijd en heb aardig wat TA's in mijn lijst staan.. maar met een deel van hen heb ik nog nooit gesproken
behalve natuurlijk met: basvh, kolkie, john, kamaya, miss p, magrec, trancefool, dr kuipers, en dan zal ik der wel weer een zooi vergeten zijn!

ga denk ik eens mijn lijst legen want ik praat eceht maar met de helft van de lui die der op staan..

Posted by Jappio on Jun-14-2002 16:27:

quote:
Originally posted by DjSuez
niet lachen, dat heeft een vriend van me eens verzonnen...

Wie dan?

Posted by serialkillah on Jun-14-2002 17:09:

ik heb wel een msn account, maar die zet ik meestal uit als ik achter me comp zit.

voor degene die toch willen: [email protected]

Posted by DJ Bazz on Jun-14-2002 19:52:

[email protected] is mijne

ben er niet altijd enneh niet allemaal tegelijk gaan aanmelden moet eerst ff een stel lui eruit gooien

Posted by Asperge on Jun-15-2002 16:19:

okay dit is de mijne: [email protected]

waarom iemand die zou willen? geen idee

Posted by Opti on Jun-15-2002 17:26:

ik zoek wel nieuwe mensen in mijn lijssie voor cybersex

Posted by Gurian on Jun-16-2002 15:59:

Als iemand behoefte heeft om mij toe te voegen
[email protected]

Posted by mantisnl on Jun-16-2002 17:49:

ok.. daar bennik weer.. wederom errug laat

[email protected]

voor degenen.. oh jah.. niet te veel.. anders moet ik weer andere mensen uit m`n lijst gaan gooie

Posted by DjSuez on Jun-17-2002 15:59:

quote:
Wie dan?

Bas a.k.a. Bob