TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geweld Aantrekken?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by total woot on Jun-12-2002 10:47:

Evil1 Geweld Aantrekken?

Kennen jullie het verschijnsel, dat op de een of andere manier altijde dezelfde mensen ruzie krijgen (in een kroeg of discotheek).
Ik heb het probleem dat een aantal vrienden van mij ALTIJD ruzie krijgt, 99% van de keren kunnen ze er echt niets aan doen.

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).

ben ik de enige die dit probleem heeft?
of zijn er in jullie ogen mensen die geweld aantrekken ofzo?

thnx

Posted by eXos on Jun-12-2002 10:57:

Re: Geweld Aantrekken?

quote:
Originally posted by total woot

(als in: je staat een biertje te drinken en inees krijgt er een een hoek van een wildvreemde).

Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe

Posted by Pjotr G on Jun-12-2002 11:15:

ik ken t verschijnsel ja....in mijn vriendengroep is er ook eentje die vervelende turken (no offence) lijkt aan te trekken

Posted by kolkiewolkie on Jun-12-2002 11:20:

kweenie eigenlijk...

kheb nog nooit ruzie gehad in uitgaansgelegenheid.. had wel 2x gekunt, maar op 1 of andere manier weet ik me dan altijd in te houden (ik kook dan wel op die momenten)... voor anderen is dat soms wel reden om te matten... (op die momenten begon een ander dus)...

en het lijkt soms wel of sommigen het aantrekken/het altijd dezelfden zijn... maar ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven daar ik nooit de gehele geschiedenis van het verhaal weet...

snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten

Posted by TranceFool on Jun-12-2002 11:28:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

snap sowieso niet waarom mensen vechten tijdens het uitgaan.. je gaat toch om te feesten en niet om te matten

Als iedereen er zo over zou denken zou het idd wel een stukkie makkelijker wezen

Posted by eXos on Jun-12-2002 14:19:

_

Posted by magrec on Jun-12-2002 14:45:

wat dat betreft loop ik dat soort dingen altijd uit de weg
Als er ruzie is dan loop daar met een grote boog omheen

Posted by ScuL on Jun-12-2002 14:46:

ik ben nog nooit betrokken geweest bij geweld cq een vechtpartij tijdens het uitgaan... (gelukkig)

heb er ook pas 1 gezien maar dat was in een lokale disco. op feesten heb ik het nog niet meegemaakt.

Posted by T.H.C. on Jun-12-2002 15:24:

Re: Re: Geweld Aantrekken?

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Een paar jaar geleden was ik dan die wild vreemde geweest.

Ben er nie trots op maar het boeit me ook geen donder wat er toen allemaal is gebeurt.

Gelukkig ben ik nu de liefheid zelfe

lol ja en ik liep ernaast, gewoon meppen omdat....ehhh...ja omdat het kakkers zijn , best triest achteraf maargoed toen hadden we er wel lol van, was ook wel een behoorlijke frustatie met die lui opgeboud....is gelukkig al heel wat jaartjes geleden.
Maargoed om op de vraag van dit topic terug te komen, ik denk dat het echt heel veel met je eigen houding te maken heeft als het vaak gebeurd dat je ruzie hebt, maar er zijn natuurlijk ook wel voorvallen waar je er echt nix aan kunt doen.
Maar meestal was er wel (veel)alcohol in het spel en je reageerd dan toch iets meer sneller dan hersens werken.
en ik denk wel dat sommige mensen ruzie gewoon aantrekken met een bepaalde houding.
Gelukkig zie je op feesten duidelijk minder ruzies,vergeleken met het normale uitgaansleven.
Het lijkt wel of iedereen respect voor elkaar heeft, en in de stad ontbreekt dat nog wel eens.

Posted by DjRV on Jun-12-2002 16:11:

als er mensen gaan vechten op feesten ga ik ze altijd ff goed knuffelen

Posted by basvh on Jun-12-2002 17:23:

als ik met me vrienden uit het dorp ga hebben we wel vaak ruzie, en altijd met marokkanen of turken. Lokken wij het uit? nee!!! Zij beginnen altijd met agressief kijken, tegen je opbotsen, drank over je heen gooien. dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

Posted by Apoptosis on Jun-12-2002 17:23:

Zelf nooit betrokken geweest... wel vaak knokpartijtjes gezien, en een paar was t bijna raak maar dan ging r iemand tussen staan (ik en nog iemand meestal ) en dan was t zo weer gesust.. k ken wel iemand die al een aantal keer de lul was, maar dat was z'n eigen schuld...

Wij hier zijn vredelievende mensen

Posted by DJ Bazz on Jun-12-2002 19:11:

nee nog nooit vechtpartijen meegemaakt, wel veel gezien.
maarja daar moest ik ook maar met niet aan beginnen bij ons in de buurt. heel vaak waren het turken of dat soort lui (soort voor het generaliseren, maar het waren wel meestal dezelfde lui) die hier in de buurt ruzie zoeken, je hoeft ze maar aan te kijken of ze bellen even en er staat gelijk een hele dikke troep om je heen om met je te vechten. gelukkig ken ik ze nu een beetje, dus als ik nog eens in de problemen kom, ff belleh...

Posted by @ddicted on Jun-12-2002 19:15:

Heb zelf tijdens het uitgaan eigenlijk nog nooit ruzie gehad, tenminste niet met het betere hoek en schup werk.

Maar gezien genoeg, ergste was toch wel toen iemand zijn bierglas kapot sloeg, om er vervolgens iemand zijn gezicht mee te gaan bewerken. De 10 min daarna doen ze in een goeie vechtfilm nog niet na. Erg triest allemaal......

Posted by DjRV on Jun-12-2002 19:46:

weet je wat ook werkt?

als een ruzie begint gratis pilletjes uitdelen....beetje dure grap alleen

Posted by John on Jun-12-2002 20:36:

quote:
Originally posted by basvh
dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

je kan merke dat je niet in de randstad woont

ik heb er zelf trouwens nooit gevochten ofzo.. daar ga ik niet voor uit ook nog geen last gehad gelukkig van mense die met mij wilde vechte ofzo...

Posted by total woot on Jun-12-2002 21:36:

reden van deze thread is dat mij gister het volgende is overkomen:

Ik sta lekker te draaien, paar honderd lekkere geneeskundevrouwtjes op de dansvloer tot zover alles relaxed, totdat op de dansvloer ineens een gozer, zomaar uit het niets een vriend van mij boven op zn bek rost. hij weert af, maar heeft een dikke jaap in zn hand die bloed als een rund, een andere vriend van mij springt er bovenop en geeft die kerel een ram op zn harses.
ik haal ze uit elkaar en neem ze mee naar buiten, zij gaan naar huis.
staan er ineens 2 agenten voor mn neus, omdat het "slachtoffer" ze heeft gebeld terwijl hij op weg was naar t ziekenhuis, die gozer zn sleutelbeen is gebroken en is nu dus ineens een slachtoffer (terwijl hij de eerste klap uitdeelde).
hoooooop gezeik omdat ik die agenten weiger de naam van die vriend van mij te geven, maar uiteindelijk loopt t met een sisser af.

het rare is dat dit de 3e keer is in een half jaar dat er zoiets gebeurt, en het zijn iedere keer dezelfde vrienden...

vandaar: trekken sommige mensen het aan.

grtz
WooT

Posted by Opti on Jun-12-2002 22:11:

wat = sisser?

Maw hoe liep t af?

Posted by total woot on Jun-13-2002 00:22:

quote:
Originally posted by Optimus

Maw hoe liep t af?

Mou, Ik moest aan die agenten uitleggen waarom ik de namen van mijn vrienen niet wilde geven, en dat vonden ze niet echt tof, eerst werden ze een beetje pissig, later legden ze zich erbij neer en gingen naar t ziekenhuis voor verhaal. toen heb ik nog een half uur voor moeten lullen om ervoor te zorgen dat die vrienden van mij niet op de zware lijst komen (en dus die kroeg nooit meer inmogen).

sisser = hoop gezeik en veel mazzel

snappie?

Posted by serialkillah on Jun-13-2002 07:44:

Als we lokaal uitgaan hebben we af en toe wel eens een meningsverschil, maar er is bijna nooit geweld nodig. Als we naar feesten gaan hebben we nog nooit ruzie gehad.
Ik heb ��n kamaraad die vaker problemen heeft dan de rest, omdat ie af en toe wel een beetje lomp is.

Posted by AlFerox on Jun-13-2002 09:36:

quote:
Originally posted by basvh
als ik met me vrienden uit het dorp ga hebben we wel vaak ruzie, en altijd met marokkanen of turken. Lokken wij het uit? nee!!! Zij beginnen altijd met agressief kijken, tegen je opbotsen, drank over je heen gooien. dan worden wij altijd boos en dan moeten we die turken en marrokanen weer terug naar den bosch schoppen, wat altijd lukt natuurlijk

stoer man!

mensen die naar een feest gaan om alleen een beetje ruzie te zoeken zijn echt triest!!

ik denk idd dat het in de meeste gevallen aan iemands houding ligt of hij in een ruzie belandt of niet.

Posted by SnuggLe on Jun-13-2002 10:19:

Ach ja, wel een paar keer meegemaakt en gemept, maar dat kan je niet altijd voorkomen. Ik zou nooit de eerste zijn die begint, maar mochten mensen echt opzoek zijn dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Ben best een vredelievend persoon, maar ik schiet af en toe ook uit mijn slof.

Voorbeeld: een vriend van me, Leon, is best een brede kerel. Hij heeft al wat jaartjes in het krachthonk rondgebracht en heeft een hele tijd geboxed. Hij is 1 brok spiermassa, maar doet geen vlieg kwaad. Hij trekt wel vechtpartijen aan, want het lijkt wel als andere ventjes zoveel 'spieren' zien, dat ze zichzelf dan moeten bewijzen. Steeds als ik met Leon uitben gebeurt er wel wat, terwijl we het nooit uitlokken.
Meestal komen die mensen die het dan uitlokken er slecht vanaf, maar dat is een ander verhaal

Greetz,
SnuggLe

Posted by franzelare on Jun-13-2002 10:49:

Ik hou wel van vechten

maar als je met me wil wechten kom dan maar langs op de sportschool dan vechten we het in de ring uit!

Ik probeer altijd vechten te voorkomen door rustig te blijven of gewoon weg te lopen. maar als het moet dan moet het he!
gelukkig nog maar 1 keer voorgekomen en ik hoop dat het bij die ene keer blijft!

als ik uitga zie ik wel vaak gevechten en ik ga ook altijd wel ff kijken of er bloed te zien is maar ik doe liever niet mee.

er zijn inderdaad mensen die vechten aantrekken maar dat is volgens mij zo als snuggle zegt die mensen willen zich bewijzen omdat een ander breder is willen zij laten zien dat ze sterker zijn!

Posted by Jappio on Jun-13-2002 13:30:

Ja, ach uitlokken.. Ik weet van mezelf dat ik als ik echt te veel heb gedronken wel is ruzie uitlok. Ja sorry, maar ik irriteer me echt dood aan al die gasten (lees turken en marokkanen ) die een btje aan je vriendin lopen te plukken. En als ik dronken ben dan zeg ik er gewoon wat van, en als dat voor hun een reden is om gelijk te gaan vechten, so be it.. Maar goed. Over het algemeen gaat t dan meestal zo: Jappio spreekt turk aan die jappio niet verstaat, turk wordt boos, haalt zn vriendjes erbij, die beginnen ook te zeuren, turken willen slaan, jappio doet stap naar achter, uitsmijter komt eraan, jappio zegt tegen uitsmijter dat turken vervelend doen, turken worden eruit gekickt, de rest van de aanwezige mensen en jappio hebben verder een leuke avond..

Maar goed, dit gebeurd alleen als ik echt zat ben.

Overigens ligt het volgens mij vooral aan je houding als je ruzie krijgt, als jij iemand sjacho aankijkt zal die eerder vervelend gaan doen dan dat je naar m glimlacht..

LTR!

Posted by New Wave on Jun-13-2002 16:09:

Ah, tof deze thread!
Ik werk al ruim 2 jaar in een discotheek wat nu de "boxring"wordt genoemd.
Ik werk na zoveel tijd nu wel wie wie gaat aanvallen.....en niet om alles weer over 1 kam te scheren......maar het zijn die turken en marrokanen die altijd lopen te kutten.
Ze zijn echt heel snel aangebrand.....ze zuipen niets, dansen niet maar staan alleen maar aan de zijkant tegen de muur....als er dan weer iemand perongelijk een colatje lata vallen of iemand stoot ook maar effe te hard die gasten aan....hoppa, met zijn alle der op.

Een maand geleden was ik in een andere discotheek.....
Het was een drukke zaal en er werd (KILL ME) top40-skihut zooi gedraaid (ook wel geheten, "het slettenzaaltje").....iedereen was druk aan het nichten en iemand stoot mijn colaatje TOOEEEVALLIG over een witte broek van een murrek....mwjhahoor, hij flipte...was trouwens de eerste keer dat een andere murrek een murrek tegen hield....maargoed, het zijn meestal altijd die murreken.....

Pages (2): [1] 2 »