TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- als we moesten kiezen...
Pages (2): [1] 2 »
als we moesten kiezen...
onvermijdelijk is natuurlijk de poll daar er vandaag twee ubergeile line ups bekend gemaakt zijn... jullie hebben ze allebei natuurlijk al gezien dus ik ga ze hier niet weer posten (mocht iemand dat willen doen: go ahead)
dus, voor welk feest zouden we kiezen (ALS je MOET kiezen)
mysteryland vs. dance valley
(vergeet niet dat mysteryland 20 pleuro goedkoper is)
DV lijkt me zo 
Je moet reeel blijven, dus dan gaan we voor ML. DV is immers al uitverkocht en de Line-up spreekt me ook nie zo aan.
Das nie zo moeilijk kiezen...
Dat wordt natuurlijk Mystery Land 
Ik vind de Mystery Land line-up nou niet zo denderend... Gekozen dus voor Dance Valley, alleen de prijs weerhield me te gaan :/
Btw, waar is Impulz tussen de keuze mogelijkheden, die schopt ML ze kont dus duidelijk 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Btw, waar is Impulz tussen de keuze mogelijkheden, die schopt ML ze kont dus duidelijk |
NIet kiezen gewoon naar beide festivals gaan 
mysterland duidelijk 
impulz en extrema spreken me nou niet echt aan en DV is een beetje te veel van het goeie (bovendien niet echt de mensen die ik graag zou willen zien) dus voor mij staat 't vast.
Ja lijkt me duidelijk, ML spreekt mij ook het meest aan, ga er denk ik wel heen als ik mensjes kan vinden om mee te gaan 
ML, line-up spreekt me iets meer aan en is goedkoper
Greetz Muppet
heb DV gekozen omdat die qua line up gewoon een stuk professioneler in elkaar zit....en.. er is een GATECRASHER TENT!!!!!!!!! 
Maar ik ga gewoon naar allebei 
Flink Joop! supporten op M-Land 
Ik zou 100% zeker voor MysteryLand gaan. Spreekt mij iig meer aan dat DanceValley.
Met vriendelijke groet.
ik zou voor dancevalley kiezen, vorig jaar mysteryland gezien. nu dus die andere maar.
ik kan niet kiezen, allebei lekkere line up ga al zker naar DV, ML denk ook wel
Alle bij niet, ga naar Nature one een weekje daarvoor 

Maar als ik moest kiezen uhhh.... toch mysteryland denk ik.
(gaan er trouwens nog meer mensen naar Nature one ??)
NATURE ONE
DV ben ik nooit geweest dus kies maar voor mystryland
als ik zou kiezen zou dat voor mystery land zijn, maar beide line-ups zijn gewoon goed!
toch spreekt mij de line-up van mystery land meer aan..! 
Mysteryland... line-up spreekt mij meer aan 
Mysteryland, ben bij beide nog nooit geweest, maar de ML lineup spreekt me wel meer aan
Mystery Land vanwege de line-up. En beetje vanwege de euro's
Nou ik de line-up van mysteryland heb gezien lijkt het me duidelijk MYSTERYLAND Dusz
Mysteryland..... Duidelijk
een stuk goedkoper en een beter line up
Dance Valley. Om de simpele reden dat ik de line-up beter vind.
Mysteryland! 
Mysteryland. Al was het maar omdat Danyel en Zen draaien, twee goa dj's van de eerste orde. Vroeger, voordat DV groot ging, hadden ze ook een goa tent, en was de muziek meer divers, voor alle stromingen hadden ze een tent. Nu niet meer (tja, het grote publiek, dus het grote geld...
)
Vind het dus erg oke dat ID&T daar nu eens meer voor doet, en dat terwijl ZIJ altijd degenen waren die gingen voor het grote publiek en het grote geld.