TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מלון באילת
Pages (2): [1] 2 »


Posted by NaOren on Jun-12-2002 17:56:

מלון באילת

מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...

?


Posted by Djsamorai on Jun-12-2002 18:17:

עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..


Posted by NaOren on Jun-12-2002 18:29:

quote:
Originally posted by Djsamorai
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..

תודה...
יש מלון משהו מריאן
משהו כזה?
מישהו מכיר?


Posted by Pinto on Jun-12-2002 18:30:

שמעתי שיש מלון שנרא מלון עדי שהא זול וטוב אבל לא הייתי שם. בכל מקרה תבדוק את זה


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 18:32:

לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות

או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה


Posted by NaOren on Jun-12-2002 18:43:

quote:
Originally posted by eXeTik
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות

או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה


וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?

כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 18:56:

מה אתה רמד
יש מלונות שבקיץ יש שם כמעט רק נוער
כמו קלאב אין ומרינה וכאלה חארטות
שאני הייתי היו רק ילדים שם


Posted by Q-PiXeL on Jun-12-2002 19:05:

תחפש ב
www.daka90.co.il
יכול להיות איזה משהו שווה שם...

אנחנו גם רוצים לנסוע לאילת בסוף החופש...


Posted by Dj-2TaLL on Jun-12-2002 19:05:

אני הייתי שנה שעברה ברווירה, והיה פשוט בן זונה!!!
כל המלון היה צעירים כאילו בני נוער...
היו שם קרועים חבל"ז
היו שם שניים שאחד התערב עם השני על 50 שח שהוא לא קופץ דרך החלון, הוא קפץ ממש דרך החלון שבר את הזכוכית ולקחו אותו למיון!!!


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 19:08:

quote:
Originally posted by oren_naor


וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?

כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?


איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות

ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!


Posted by NaOren on Jun-12-2002 19:13:

quote:
Originally posted by eXeTik


איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות

ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!


וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?


Posted by eXeTik on Jun-12-2002 20:31:

quote:
Originally posted by oren_naor


וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?


תלוי במשכיר... תנסה לברר עם חברים שכבר היו


Posted by Hell_Copter on Jun-12-2002 20:54:

אני בשנתיים האחרונות הייתי בריביירה ותאמינו לי שזה בנ בנזונה של מלון
כולם שם צעירים... לא תראה מבוגר אחד ... וכמה כוסיות... לא יאמן
עלה לנו 4 לילות 5 ימים משהו כמו 440 שקל... יענו 110 שקל ללילה וזה מלון 4 כוכבים ויש שם רמה יחסית
יש גם ליד את המרינה קלאב ועכשיו לא מזמן פתחו את הרויאל גארדן אבל אני בספק אם יכניסו אתכם לשם... חברים שלי נכנסו שנה שעברה... הם היו איזה 10 או 8 והם הכניסו איצם עוד שני חדרים של בנות ועוד אחד של בנים נראה לי
יש גם אפשרות של דירה ושל אכסנייה אבל אני מעדיף מלון...
כנראה השנה בסוף אני לא יסע ליוון אלא עוד פעם לאילת ואז כנראה נהיה עוד פעם בריביירה...
זה שתי דקות מהחוף ופחות מ 5 דקות מהטיילת... לא רציני... כך בחשבון שדירה יכולה להיות בתוך העיר או קרוב וזה אומר לקחת מוניות כל הזמן שרוצים להגיע לחוף והכל


Posted by DjNumShum on Jun-12-2002 21:07:

Behold, my arse.

אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים
אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1


Posted by Hell_Copter on Jun-12-2002 21:12:

Re: מלון באילת

quote:
Originally posted by oren_naor
מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...

?


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!


Posted by DjChook on Jun-12-2002 22:23:

Re: Re: מלון באילת

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!


הוא לא יכל איך שאני זוכר את זה
בכל מקרה אני הייתי בסוף ח' באילת

היינו במרינה קלאב
אבל עכשיו נראה לי שהם לא מקבלים ילדים פחות מ 18
קיצר היה שם סוף הדרך

השנה יכול להיות שניסע חברים

אבל ניראה כבר


Posted by Hell_Copter on Jun-12-2002 22:32:

Re: Re: Re: מלון באילת

quote:
Originally posted by DjChook
היינו במרינה קלאב
אבל עכשיו נראה לי שהם לא מקבלים ילדים פחות מ 18
קיצר היה שם סוף הדרך


הם יקבלו כמו כלבים...
אבל כמו בכמעט כל מלון אתה צריך לשלם בכרטיס אשראי למקרה ש...

וזה מלון בסדר... חברים שלי היו שם בזמן שאנחנו היינו בריביירה אז באנו לבקר אותם... היו חדרים לידם פול כוסיות... אז ישבנו איתם ככה
אבל כל אילת מפוצצת בכוסיות אז חפיף


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 23:11:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים
אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1


אחי יש לי שאלה חשובה אליך
איך אתה נוסע לקורפו??
זתומרת אנחנו באנו ואנחנו 6 ילדים ו2 מאיתנו פחות מגיל 18
אז לא נתנו לנו
שנה שעברה היה מספיק להביא צו גיוס אבל השנה ביטלו את זה
אז בסוף אנחנו נסועים לקמר.....
אתה נוסע עם מישהו פחות מגיל 18??

ועוד משהו יותר שווה לנסוע ב9 ביולי למרות שמפסידים מועד ב בחשבון
למה ב14 ביולי יש דבר שנקרא יום הבסטיליה שזה יום העצמאות של הצרפתים ולידיעתך קלאב-מד זה צרפתי
אז ביום הזה יש רק מסיבות והכל חינם וזה ממש יום מטורף !! חברים שלי היו ביום הזה סיפרו לי שזה חוויה לכל החיים

תוסיף אותי באייסיקיו 6728528


Posted by NaOren on Jun-13-2002 06:45:

Re: Re: מלון באילת

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי שמתי לב שאתה בכיתה י...
אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!??
למה לא!??!?!?!
אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!!


אין לך מושג איזה זזיןן זה...
שנה שעברה תיכננו כבר הכל
סגרנו עם סוכנות נסיעות
עם מלון
כבר הבאנו להורה אחד את כל הכסף
והוא מתקשר לשלם
ואז אמרו לנו שאין יותר מקומות...

ואח"כ רצינו עוד מלון
אבל הכל היה מפוצץ בזמן שרצינו...

אני מת לנסוע השנה...


Posted by DjNumShum on Jun-13-2002 13:21:

quote:
Originally posted by yahel222


אחי יש לי שאלה חשובה אליך
איך אתה נוסע לקורפו??
זתומרת אנחנו באנו ואנחנו 6 ילדים ו2 מאיתנו פחות מגיל 18
אז לא נתנו לנו
שנה שעברה היה מספיק להביא צו גיוס אבל השנה ביטלו את זה
אז בסוף אנחנו נסועים לקמר.....
אתה נוסע עם מישהו פחות מגיל 18??

ועוד משהו יותר שווה לנסוע ב9 ביולי למרות שמפסידים מועד ב בחשבון
למה ב14 ביולי יש דבר שנקרא יום הבסטיליה שזה יום העצמאות של הצרפתים ולידיעתך קלאב-מד זה צרפתי
אז ביום הזה יש רק מסיבות והכל חינם וזה ממש יום מטורף !! חברים שלי היו ביום הזה סיפרו לי שזה חוויה לכל החיים

תוסיף אותי באייסיקיו 6728528


אני רוצה לעשות מועד ב במתמטיקה אז אנלא נוסע ב 9
עכשיו בקשר ל 18
אנחנו נוסעים עם אחד שיש לו יומולדת ב 22 ל 7 אז קצת פה ושם המזכירה עשתה כמה טלפונים ואישרו ולא עשו בעיות
יש לי חבר שנוסע ב 9.7 לקורפו והוא בן 18 רק ב 28.7
אם היומולדת שלך לא כלכך רחוקה מהנסיעה אז הם מוותרים


Posted by yahel222 on Jun-13-2002 14:42:

quote:
Originally posted by DjNumShum


אני רוצה לעשות מועד ב במתמטיקה אז אנלא נוסע ב 9
עכשיו בקשר ל 18
אנחנו נוסעים עם אחד שיש לו יומולדת ב 22 ל 7 אז קצת פה ושם המזכירה עשתה כמה טלפונים ואישרו ולא עשו בעיות
יש לי חבר שנוסע ב 9.7 לקורפו והוא בן 18 רק ב 28.7
אם היומולדת שלך לא כלכך רחוקה מהנסיעה אז הם מוותרים


איזה מבאס באנו לסגור אבל אצלנו 2 ילדים יש להם 18 רק בנובמבר (החודש ה 11) אז לא אישרו לנו
אז עשו לנו הנחה 10 אחוז לקמר....עדיין יצא יותר כסף אבל גם שם פצצצה
אפילו יותר !!! תהנה !!!

ולנו יצא מעולה אנחנו נוסעים מה13 עד ה20
ובגלל שזה נופל על מועד ב במתמטיקה אז אין איתנו הרבה ישראלים


Posted by DjNumShum on Jun-13-2002 14:59:

צר לי לאכזב אותך אחי אבל אני מכיר לפחות 20 איש שנוסעים איתכם
וזה רק מה שאני מכיר תחשוב כמה עוד באים
שמע יהיה במקומות האלה מלא ישראלים
אבל נקווה שהישראלים הם בראש טוב
אלה שאני אמרתי לך שבאים איתכם שאני מכיר
באמת סבבה של אנשים


Posted by AnthemFreak on Jun-13-2002 15:03:

אחי!!
מלון טוב ולא יקר זה
אקספרס
נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס
הייתי שנה שעברה שם
והיה כיף לאלה
עשו לנו קומבינה שם
ככה 80 שקל ללילה
והיינו 3 בחדר
כולם צעירים במלון
והיו טונה כוסיות
והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים
בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה


Posted by DjNumShum on Jun-13-2002 15:06:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
אחי!!
מלון טוב ולא יקר זה
אקספרס
נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס
הייתי שנה שעברה שם
והיה כיף לאלה
עשו לנו קומבינה שם
ככה 80 שקל ללילה
והיינו 3 בחדר
כולם צעירים במלון
והיו טונה כוסיות
והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים
בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה


הייתי במלון הזה בפסח בניעה של הבלקוני
באמת סבבה של מלון


Posted by on Jun-13-2002 19:30:

quote:
Originally posted by oren_naor

תודה...
יש מלון משהו מריאן
משהו כזה?
מישהו מכיר?



מרידיאן


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.