TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מלון באילת
Pages (2): [1] 2 »
מלון באילת
מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...
?
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ... לא כל מלון מסכים לקבל נערים .. אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים .. כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך ! אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום מלון קטן מגעיל עם בריכה מצו'קמקת ! שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה! אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון ! ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום .. תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו .. מלון טוב אולי שם יכניסו.. |
שמעתי שיש מלון שנרא מלון עדי שהא זול וטוב אבל לא הייתי שם. בכל מקרה תבדוק את זה
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות
או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה
| quote: |
| Originally posted by eXeTik לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות או שתעשה מה שאנחנו עשינו שכרנו שם דירה לכמה ימים משהו בן-זונה! תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה... חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה אולי גיא שמר אותו תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה |
מה אתה רמד
יש מלונות שבקיץ יש שם כמעט רק נוער
כמו קלאב אין ומרינה וכאלה חארטות
שאני הייתי היו רק ילדים שם
תחפש ב
www.daka90.co.il
יכול להיות איזה משהו שווה שם...
אנחנו גם רוצים לנסוע לאילת בסוף החופש...
אני הייתי שנה שעברה ברווירה, והיה פשוט בן זונה!!!
כל המלון היה צעירים כאילו בני נוער...
היו שם קרועים חבל"ז
היו שם שניים שאחד התערב עם השני על 50 שח שהוא לא קופץ דרך החלון, הוא קפץ ממש דרך החלון שבר את הזכוכית ולקחו אותו למיון!!!

| quote: |
| Originally posted by oren_naor וואי זה יכול להיות משהו טוב.... אבל צריך לשמור על הדירה...? כמה זה עולה בערך? יש הגבלה למס' אנשים? |

| quote: |
| Originally posted by eXeTik איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות ![]() ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה (לכל אחד יענו) כלום כסף! |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor וואי שווה... יש הגבלה למס' אנשים? או שלא אכפת לאף אחד? |
אני בשנתיים האחרונות הייתי בריביירה ותאמינו לי שזה בנ בנזונה של מלון
כולם שם צעירים... לא תראה מבוגר אחד ... וכמה כוסיות... לא יאמן
עלה לנו 4 לילות 5 ימים משהו כמו 440 שקל... יענו 110 שקל ללילה וזה מלון 4 כוכבים ויש שם רמה יחסית
יש גם ליד את המרינה קלאב ועכשיו לא מזמן פתחו את הרויאל גארדן אבל אני בספק אם יכניסו אתכם לשם... חברים שלי נכנסו שנה שעברה... הם היו איזה 10 או 8 והם הכניסו איצם עוד שני חדרים של בנות ועוד אחד של בנים נראה לי
יש גם אפשרות של דירה ושל אכסנייה אבל אני מעדיף מלון...
כנראה השנה בסוף אני לא יסע ליוון אלא עוד פעם לאילת ואז כנראה נהיה עוד פעם בריביירה...
זה שתי דקות מהחוף ופחות מ 5 דקות מהטיילת... לא רציני... כך בחשבון שדירה יכולה להיות בתוך העיר או קרוב וזה אומר לקחת מוניות כל הזמן שרוצים להגיע לחוף והכל
אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים
אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1
Re: מלון באילת
| quote: |
| Originally posted by oren_naor מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש? משהו טוב כזה לא מי יודע מה יקר... ? |
Re: Re: מלון באילת
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי שמתי לב שאתה בכיתה י... אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!?? למה לא!??!?!?! אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!! |
Re: Re: Re: מלון באילת
| quote: |
| Originally posted by DjChook היינו במרינה קלאב אבל עכשיו נראה לי שהם לא מקבלים ילדים פחות מ 18 קיצר היה שם סוף הדרך |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אתם תסעו לכם ליוון עם כל הערסים הקטנים שרצים שם מתחת לרגליים אני ב 16 ליולי בקורפו!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Re: Re: מלון באילת
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי שמתי לב שאתה בכיתה י... אתה אשכרה רוצה להגיד לי שכשסיימת ט לא נסעת לאילת!?? למה לא!??!?!?! אילת זה מקום ממש ממש אדיר בשביל להיות עם חברים!!! |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אחי יש לי שאלה חשובה אליך איך אתה נוסע לקורפו?? זתומרת אנחנו באנו ואנחנו 6 ילדים ו2 מאיתנו פחות מגיל 18 אז לא נתנו לנו שנה שעברה היה מספיק להביא צו גיוס אבל השנה ביטלו את זה אז בסוף אנחנו נסועים לקמר..... אתה נוסע עם מישהו פחות מגיל 18?? ועוד משהו יותר שווה לנסוע ב9 ביולי למרות שמפסידים מועד ב בחשבון למה ב14 ביולי יש דבר שנקרא יום הבסטיליה שזה יום העצמאות של הצרפתים ולידיעתך קלאב-מד זה צרפתי אז ביום הזה יש רק מסיבות והכל חינם וזה ממש יום מטורף !! חברים שלי היו ביום הזה סיפרו לי שזה חוויה לכל החיים תוסיף אותי באייסיקיו 6728528 |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אני רוצה לעשות מועד ב במתמטיקה אז אנלא נוסע ב 9 עכשיו בקשר ל 18 אנחנו נוסעים עם אחד שיש לו יומולדת ב 22 ל 7 אז קצת פה ושם המזכירה עשתה כמה טלפונים ואישרו ולא עשו בעיות יש לי חבר שנוסע ב 9.7 לקורפו והוא בן 18 רק ב 28.7 אם היומולדת שלך לא כלכך רחוקה מהנסיעה אז הם מוותרים |
צר לי לאכזב אותך אחי אבל אני מכיר לפחות 20 איש שנוסעים איתכם
וזה רק מה שאני מכיר תחשוב כמה עוד באים
שמע יהיה במקומות האלה מלא ישראלים
אבל נקווה שהישראלים הם בראש טוב
אלה שאני אמרתי לך שבאים איתכם שאני מכיר
באמת סבבה של אנשים
אחי!!
מלון טוב ולא יקר זה
אקספרס
נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס
הייתי שנה שעברה שם
והיה כיף לאלה
עשו לנו קומבינה שם
ככה 80 שקל ללילה
והיינו 3 בחדר
כולם צעירים במלון
והיו טונה כוסיות
והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים
בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה

| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak אחי!! מלון טוב ולא יקר זה אקספרס נראה לי השם המלא של זה זה הולידיי אין אקספרס הייתי שנה שעברה שם והיה כיף לאלה עשו לנו קומבינה שם ככה 80 שקל ללילה והיינו 3 בחדר כולם צעירים במלון והיו טונה כוסיות והמלון גם קרוב למרכז העיר איפה שהקניון והגשר ההוא שכולם קופצים בקיצר עדיף לשלם עוד קצת כסף מאשר לישון באכסנייה מסריחה |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor תודה... יש מלון משהו מריאן משהו כזה? מישהו מכיר? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.