TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיימתי תיכון !!!!
סיימתי תיכון !!!!
רק עוד בגרות אחת בספרות !!
ואתמול היה לי מסיבת סיום של הכתה
ומחר מסיבת סיום של השכבה
שבגללה אני מפסיד את טיסטו
מישהו יודע אם הוא אמור להופיע היכן שהוא גם ביום שישי??
איזה כיף לך!!
רק עוד שנתיים לי
איזה כייף לך...
יוווו יש לי עוד שנתיים

ראסמי כייף לך
אני עכשיו לומד להיסטוריה
ורק לחשוב על עוד שנתיים של סבלללל
רבאק ערס עם הבי"ס הזה...
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86
יש ראשון בגרות בהיסטוריה
איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
לא אכפת לי לקבל אפילו 80
שזה יתן לי 85 סופי
כן, גם לי לא איכפת לקבל 80... אבל....
לי יש רק עוד...........
4 שנים!

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86 יש ראשון בגרות בהיסטוריה איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס לא אכפת לי לקבל אפילו 80 שזה יתן לי 85 סופי |
כבר בפוסט השני גלישה מהנושא... קבעתם שיא חדש
אז נחזור קצת לט'רד... דותן שיהיה לך בהצלחה אחי עם הבגרות בספרות וכל הכבוד שסיימת בהצלחה את החרא שאנחנו קוראים לו בית ספר
אני מבין שאין לך כמו ל יבניקים אחרים כאן בגרות בתנך... אחרי הבגרות בתנ"ך אני יסיים את השנה שלי וזה יהיה עוד שבועיים מהיום... ב 26 ליוני
תהנה במסיבות שלך
HAHAHHAHAHHAHAHAHAH
looossserrrzzzz
Guess who finished school, FOREVER and EVER today? Guess who'll spen dht next 2 weeks in a constant state of alcoholism...and guess whos flying to IOS on Monday?

לך יא משתמט
סתם אחי
עוד שנה אחת... למרות שזאת הייתה שנה הרבה יותר קשה מזו ההולכת לבוא עלי שנה הבאה
שנה הבאה אני מתכנן לערוך שכונה מהביה"ס חחח
תודה אנשים
והשנתיים האחרונות הן קשות מבחינת לימודים אבל הלוואי והייתי יכול לעבור אותן שוב
התיכון זה באמת הזמן הכי טוב בחיים - תהנו ממנו !!!
השנה היתה כזאת פצצצצה חבל שהיא נגמרת
וטראנסג'יאנט די איוס כבר לא שווה
עוד חודש מהיום ב13 ביולי אני טס לקלאב מד בקמר !!!!!!! לשבוע
ושבועיים לפני זה ההורים שלי טסים ל10 ימים זתומרת בית ריק !!!!!!!
לנצל לנצל לנצל !!!
רועי - עשיתי תנ"ך שנה שעברה כבר
יוו איך אני מתרגש למסיבת סיום - זה בבית הצנחן ליד אהל שם
וישר אחרי זה הולכים לטי אל וי !!! כל השכבה
קניתי בגדים חדשים
והכי חשוב - הסתפרתי
חבר'ה עשיתי תספורת כמו בקהאם אבל ממש כמוהו !!!
אני מבטיח לכם שאם אתם רואים אותי ישר אתם אומרים שזה בול כמו בקהאם !!!
שיא היפה אין
הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!!
רק שאלה אחת - מישהו פה יודע לשים עניבה?????????
*ברכות לבביות*
עוד שנתיים... בלאט... מתי הביג בחינה בהסטוריה
| quote: |
| Originally posted by yahel222 הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!! |
Hahaha....me and yahel222, dotan, are sharing the same experiences right now. We too have our good bye party tomorrow. And Im so unlucky that i have to hold the big final speech..so im awake all night in order to write something
1. Kemer sux, been there, ntohing special
2. club med sux, magic life rules 
but i guess its a club especially for israelis..so ull have fun
about the Aniva part..i had to go with a suit to school for the last 3 days (we make our oral exams with suits..) so my dad had to wake up every time and fix it for me since i cant
...i think ill cut my hair totally off..like a skin head..
jewish austrian skin head hehehe
בהצלחה אחי עם הנאום שלך
ואצלנו לא חייבים חליפה
אבל נשף סיום צריך לדפוק הופעה אתה יודע
אבל אני לא בא עם זקט אין לי
וממה ששמעתי קמר זה שיאאאא
זה לא רק לישראלים הרוב לא מישראל
וזה בנזונה ובכלל קלאב מד זה פצצצה
אני בטוח שאני יהנה וגם אתה באיוס
אני הייתי בקוס היה פצצה וחברים שלי היו שנה שעברה באיוס גם שיא הנהנו
ההבדל שבאיוס יש יותר ישראלים
ססאחטק לי נשאר עוד מחשבים תנך וספרות
יאללה רק שיגמררררר
kay..just came home
shahoret...yeah..im fucked
i go to sleep better..yeah
aua
איכס גם תנ"ך וגם ספרות
איכככככככככככככככככככככככס
ספרות הכי מגעיל
בהצלחה אגב!
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum ססאחטק לי נשאר עוד מחשבים תנך וספרות יאללה רק שיגמררררר |
אתמול היתה מסיבת סיום והיה פשוט ענק
דיג'יי סתם חרא שם שירים בסדר אבל המעברים - בעצם סתם הוא שם שיר אחרי שיר ולא עשה מעברים בכלל יעני סתם הכניס טראק באמצע הקודם
אבל אחרי זה השתכרתי אז למי אכפת
בסוף המסיבה אנשים בכו !!!
חברה תאמינו לי התיכון תקופה הכי טובה - תנצלו כל דקה
למי שנשאר שנה או שנתיים אז תדעו שגם אם לפעמים לא נראה ככה זה הזמן הכי טוב בחיים שלכם תנצלו כל דקה !!!!!!!!
תתחברו עם השכבה תכירו תאנשים
ahhhh
good morning israel 
i had a great night too...we had this tekes, ceremony..very traditional and stuff...and i had to hold that final speech. And boy, what a success. I made them laugh, cry and think..every single teacher pupil and parent came to congratulate me..was very proud 
then we all wore this t.-shirt we made ourselves. We printed "good night austria" on the back and "boger"(mature) on the front. every one with his own number,,,then went to party. I was soo angry not to be drunk within the first 2 hours that I got mad and bought drinks non stop and then..BANG it hit me
No sexual things involved but lots of laughter and philosophy..I helped some strange girl with her problems LOL
The real fun starts on monday though *waves with tickets*
Oh and tonight I'm gonna see ATB, cheese but still 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.