TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיימתי תיכון !!!!


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 19:02:

Jester סיימתי תיכון !!!!

רק עוד בגרות אחת בספרות !!

ואתמול היה לי מסיבת סיום של הכתה
ומחר מסיבת סיום של השכבה
שבגללה אני מפסיד את טיסטו

מישהו יודע אם הוא אמור להופיע היכן שהוא גם ביום שישי??


Posted by m0sh on Jun-12-2002 19:07:

איזה כיף לך!!

רק עוד שנתיים לי


Posted by Q-PiXeL on Jun-12-2002 19:07:

איזה כייף לך...

יוווו יש לי עוד שנתיים


Posted by NaOren on Jun-12-2002 19:19:

ראסמי כייף לך
אני עכשיו לומד להיסטוריה
ורק לחשוב על עוד שנתיים של סבלללל

רבאק ערס עם הבי"ס הזה...


Posted by m0sh on Jun-12-2002 19:25:

טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86

יש ראשון בגרות בהיסטוריה

איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

לא אכפת לי לקבל אפילו 80

שזה יתן לי 85 סופי


Posted by Q-PiXeL on Jun-12-2002 19:31:

כן, גם לי לא איכפת לקבל 80... אבל....


Posted by YuVaL on Jun-12-2002 19:46:

לי יש רק עוד...........

4 שנים!


Posted by NaOren on Jun-12-2002 19:51:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב שלושתינו כנציגי מחזור 86

יש ראשון בגרות בהיסטוריה

איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס

לא אכפת לי לקבל אפילו 80

שזה יתן לי 85 סופי


אני יליד 85
אבל סבבה...

:-)


Posted by Hell_Copter on Jun-12-2002 20:58:

כבר בפוסט השני גלישה מהנושא... קבעתם שיא חדש

אז נחזור קצת לט'רד... דותן שיהיה לך בהצלחה אחי עם הבגרות בספרות וכל הכבוד שסיימת בהצלחה את החרא שאנחנו קוראים לו בית ספר
אני מבין שאין לך כמו ל יבניקים אחרים כאן בגרות בתנך... אחרי הבגרות בתנ"ך אני יסיים את השנה שלי וזה יהיה עוד שבועיים מהיום... ב 26 ליוני
תהנה במסיבות שלך


Posted by TranceGiant on Jun-12-2002 21:54:

Behold, my arse.

HAHAHHAHAHHAHAHAHAH

looossserrrzzzz
Guess who finished school, FOREVER and EVER today? Guess who'll spen dht next 2 weeks in a constant state of alcoholism...and guess whos flying to IOS on Monday?


Posted by DjChook on Jun-12-2002 22:20:

לך יא משתמט

סתם אחי

עוד שנה אחת... למרות שזאת הייתה שנה הרבה יותר קשה מזו ההולכת לבוא עלי שנה הבאה

שנה הבאה אני מתכנן לערוך שכונה מהביה"ס חחח


Posted by yahel222 on Jun-12-2002 22:59:

תודה אנשים
והשנתיים האחרונות הן קשות מבחינת לימודים אבל הלוואי והייתי יכול לעבור אותן שוב
התיכון זה באמת הזמן הכי טוב בחיים - תהנו ממנו !!!
השנה היתה כזאת פצצצצה חבל שהיא נגמרת
וטראנסג'יאנט די איוס כבר לא שווה
עוד חודש מהיום ב13 ביולי אני טס לקלאב מד בקמר !!!!!!! לשבוע
ושבועיים לפני זה ההורים שלי טסים ל10 ימים זתומרת בית ריק !!!!!!!
לנצל לנצל לנצל !!!

רועי - עשיתי תנ"ך שנה שעברה כבר

יוו איך אני מתרגש למסיבת סיום - זה בבית הצנחן ליד אהל שם
וישר אחרי זה הולכים לטי אל וי !!! כל השכבה
קניתי בגדים חדשים
והכי חשוב - הסתפרתי
חבר'ה עשיתי תספורת כמו בקהאם אבל ממש כמוהו !!!
אני מבטיח לכם שאם אתם רואים אותי ישר אתם אומרים שזה בול כמו בקהאם !!!
שיא היפה אין
הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!!

רק שאלה אחת - מישהו פה יודע לשים עניבה?????????


Posted by oDrori on Jun-12-2002 23:21:

*ברכות לבביות*

עוד שנתיים... בלאט... מתי הביג בחינה בהסטוריה


Posted by Hell_Copter on Jun-12-2002 23:31:

quote:
Originally posted by yahel222
הצלם (אמיר קל למי שמכיר ) סיפר אותי לאלבום שלו !!!


אתה לא מתכוון הספר (אמיר קל למי שמכיר) צילם אותי לאלבום שלו?

ולא אוהב את התספורת של בקאהם... הוא נראה אחושרמוטה כמו פאנקיסט... בעיקר עם הזקן הזה שממשיך כמעט עד הפאות


Posted by TranceGiant on Jun-13-2002 00:29:

Hahaha....me and yahel222, dotan, are sharing the same experiences right now. We too have our good bye party tomorrow. And Im so unlucky that i have to hold the big final speech..so im awake all night in order to write something

1. Kemer sux, been there, ntohing special
2. club med sux, magic life rules
but i guess its a club especially for israelis..so ull have fun

about the Aniva part..i had to go with a suit to school for the last 3 days (we make our oral exams with suits..) so my dad had to wake up every time and fix it for me since i cant
...i think ill cut my hair totally off..like a skin head.. jewish austrian skin head hehehe


Posted by yahel222 on Jun-13-2002 14:24:

בהצלחה אחי עם הנאום שלך

ואצלנו לא חייבים חליפה
אבל נשף סיום צריך לדפוק הופעה אתה יודע
אבל אני לא בא עם זקט אין לי

וממה ששמעתי קמר זה שיאאאא
זה לא רק לישראלים הרוב לא מישראל
וזה בנזונה ובכלל קלאב מד זה פצצצה
אני בטוח שאני יהנה וגם אתה באיוס
אני הייתי בקוס היה פצצה וחברים שלי היו שנה שעברה באיוס גם שיא הנהנו
ההבדל שבאיוס יש יותר ישראלים


Posted by DjNumShum on Jun-13-2002 21:02:

ססאחטק לי נשאר עוד מחשבים תנך וספרות
יאללה רק שיגמררררר


Posted by TranceGiant on Jun-14-2002 03:53:

kay..just came home
shahoret...yeah..im fucked
i go to sleep better..yeah

aua


Posted by m0sh on Jun-14-2002 07:11:

איכס גם תנ"ך וגם ספרות




איכככככככככככככככככככככככס


ספרות הכי מגעיל

בהצלחה אגב!


Posted by DjChook on Jun-14-2002 08:32:

quote:
Originally posted by DjNumShum
ססאחטק לי נשאר עוד מחשבים תנך וספרות
יאללה רק שיגמררררר


מחשבים אתה עושה את ה 2 יחידות ?


Posted by yahel222 on Jun-14-2002 11:07:

אתמול היתה מסיבת סיום והיה פשוט ענק
דיג'יי סתם חרא שם שירים בסדר אבל המעברים - בעצם סתם הוא שם שיר אחרי שיר ולא עשה מעברים בכלל יעני סתם הכניס טראק באמצע הקודם
אבל אחרי זה השתכרתי אז למי אכפת

בסוף המסיבה אנשים בכו !!!
חברה תאמינו לי התיכון תקופה הכי טובה - תנצלו כל דקה
למי שנשאר שנה או שנתיים אז תדעו שגם אם לפעמים לא נראה ככה זה הזמן הכי טוב בחיים שלכם תנצלו כל דקה !!!!!!!!
תתחברו עם השכבה תכירו תאנשים


Posted by TranceGiant on Jun-14-2002 11:36:

ahhhh

good morning israel
i had a great night too...we had this tekes, ceremony..very traditional and stuff...and i had to hold that final speech. And boy, what a success. I made them laugh, cry and think..every single teacher pupil and parent came to congratulate me..was very proud

then we all wore this t.-shirt we made ourselves. We printed "good night austria" on the back and "boger"(mature) on the front. every one with his own number,,,then went to party. I was soo angry not to be drunk within the first 2 hours that I got mad and bought drinks non stop and then..BANG it hit me No sexual things involved but lots of laughter and philosophy..I helped some strange girl with her problems LOL

The real fun starts on monday though *waves with tickets*

Oh and tonight I'm gonna see ATB, cheese but still



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.