TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Transformers!!
Transformers!!
De Transformers leven nog!!!
http://members.cox.net/michaelsstorage/VWMPG.mpg
Transformers roeleren echt man
Heftig filmpje

phat filmpje!
wo hast du dien weg mn jong?
YEAH!!
Heel cool filpje LOL!!
k had laatst nog een paar van die afleveringen gezien... was egt phat!! een paar met de Dinobots en een paar met "COMBATICONS TRANSFORM AND MERGE INTO BRUTICUS"
Dat was myn favoriete Robot die bestond uit kleinere robots
, gewoon omdat ie r zo vet uitzag
... na t kyke van die afleveringen heb k m'n Transformertjes maar uit de stof gehaald en er de hele nacht mee zitte spele 
Re: Transformers!!
| quote: |
| Originally posted by Optimus De Transformers leven nog!!! http://members.cox.net/michaelsstorage/VWMPG.mpg |
Re: Re: Transformers!!
| Originally posted by Smirnoff Familie van je ??�� |

dope
| Originally posted by Apoptosis na t kyke van die afleveringen heb k m'n Transformertjes maar uit de stof gehaald en er de hele nacht mee zitte spele |
I AM THE KING OF THE WORDL!!!
Autobots, TRANSFORM!!!

Sja, dit heb weer helemaal nix met Trance te maken dus ik close m maar weer!!!
**CLOSED**
LOL, soms neem ik t modden iets te serieus
Grapje dus 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Sja, dit heb weer helemaal nix met Trance te maken dus ik close m maar weer!!! **CLOSED** LOL, soms neem ik t modden iets te serieus Grapje dus |

| Originally posted by serialkillah maare das een erreg vet filmpje ![]() het wordt tijd dat ze in Hollywood een Transformers; The Movie maken... |
!! uit 1987 of zow... worden Optimus Prime en Megatron gekilled en verder weet k nie meer waar die over gaat..... Owja, Dinobots en komen er ook veelvuldig in voor. Owja nog een keer, het ging over de Matrix die gestolen wordt of zow...
| Originally posted by Apoptosis dr is al een Transformers Movie !! uit 1987 of zow... worden Optimus Prime en Megatron gekilled en verder weet k nie meer waar die over gaat..... Owja, Dinobots en komen er ook veelvuldig in voor. Owja nog een keer, het ging over de Matrix die gestolen wordt of zow...ltr ![]() btw, erg cool filmpje!! Was t Bumblebee? |
Zit nu in Spanje en zat vanochtend Transformers te kijken in het Spaans, errug funnie.
| Originally posted by serialkillah ik bedoel een real life movie.... zoals nu spiderman en scooby doo |
ik keek vorger altijd naar transformers, net als Dragonball Z nu 

altijd uit school, toen zak nog op basiscschool
half 1 op rtl 4. dat ware nog us tijde 
mwjha Transformers waren wel phat....vroeger...die in auto's veranderden die waren stoer.....na Transformars waren My Little Ponies echt TE BRUUT!!!
Megan uit My Little Pony was echt een lekker wyf! 
Aww, de TFs waren en zijn nog steeds te gek. Nostalgie tot en met als ik aan die periode terugdenk. Gunst, toen die movie uitkwam! Ik heb die videoband uitgesleten.
Hoe erg ik het niet vond dat OPTMIMUS PRIME dood ging. Niet dat RODIMUS geen goeie opvolger was hoor, maar Optimus is gewoon the Primest of all toch?
Ook m'n favoriete baddie STARSCREAMER werd scrapmetal, maar die geremodeleerde MEGATRON maakte dat meer dan goed.
(Ook de Silverhawks waren way cool btw.)
| Originally posted by TEN - JI maar die geremodeleerde MEGATRON maakte dat meer dan goed. |
was d8 ik een jaartje geleden dat de beast wars erwaren...nieuwe transformers...was wel lache.
Gaaf filmpje btw
Greetz Muppet
GALVATRON/MEGATRON. It's all the same, no?
Volgens mij werd Megatron door die "goden" toch omgebouwd tot Galvatron?
Een hele goede set van de schrijvers vond ik trouwens ,want Galvatron was way cooler en gevaarlijker dan die irritante Megatron.
maar Optimus was de beste van allemaal!!!!