TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sthlm- vart festar ni?
Sthlm- vart festar ni?
Jag �r lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta p� p� helgerna...
Jag har inte varit ute s� mycket sista tiden. Vad finns det f�r sk�na nya st�llen? (beh�ver ju inte vara trancest�llen...) Annars d�, favvo st�llet?
Re: Sthlm- vart festar ni?
| quote: |
| Originally posted by Gaby Jag �r lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta p� p� helgerna... Jag har inte varit ute s� mycket sista tiden. Vad finns det f�r sk�na nya st�llen? (beh�ver ju inte vara trancest�llen...) Annars d�, favvo st�llet? |
Vi brukar g� till Patricia... D�r k�r dom trance och techno n�stan hela kv�llen, stort st�lle �ppet till 5.
Har inte varit d�r ofta men Garbos i Sumpan har fallit mig i smaken. Ett opretanti�st och sm�stadsaktigt st�lle.
Jag g�r inte heller ut s� v�rst mkt nuf�rtiden, men n�r jag g�r det s�
brukar det bli Soap Bar,Dailys lr Cafe Opera.
I h�stas hade man ett mkt b�ttre utbud med Paranoid p� torsdagar och
Heaven p� fredagar...synd,synd.. 
hva slags aldersgrense er det egentlig for � komme inn p� klubber i sverige ?
18 / 20 som i norge eller?
Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by Gaby Jag �r lite nyfiken vad ni som bor i Sthlm brukar hitta p� p� helgerna... Jag har inte varit ute s� mycket sista tiden. Vad finns det f�r sk�na nya st�llen? (beh�ver ju inte vara trancest�llen...) Annars d�, favvo st�llet? |
| Originally posted by verminator hva slags aldersgrense er det egentlig for � komme inn p� klubber i sverige ? 18 / 20 som i norge eller? |
Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by NordLight Caf�t p� s�ndagar ett ganska s�kert kort...framf�r allt p� sommaren med uteservering. |
Re: Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by King of Clubs Caf�t p� s�ndagar �r den b�sta klubben jag k�nner till i Sthlm. Nice! |
Re: Re: Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by doter Vad spelas d�r p� S�ndagar d�? N�r ja var d�r, minns ej vilken dag d var, spelades house typ 20 min, sen R&B hip hop 20 min, d mixa mellan d... |
Re: Re: Re: Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by NordLight Musiken varierar v�ldigt mycket. F�r n�gra �r sedan spelades bara house p� s�ndagar, men numera blandas musiken friskt. Musiken �r egentligen inte alls det som lockar mig p� s�ndagar utan blandningen m�nniskor som g�r dit just den dagen. Greetz NordLight |

| Originally posted by Xplorer76 Vi brukar g� till Patricia... D�r k�r dom trance och techno n�stan hela kv�llen, stort st�lle �ppet till 5. |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
| Originally posted by Gaby Vilka dagar? |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sthlm- vart festar ni?
Caf�et ig�r var lysande! Sk�n house p� verandan - k�ndes lite som Space en s�ndag.
Bakis & skakis idag !!!
Greetz
NordLight