TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Schijtziek van al die buitenlanders hiero
Pages (2): [1] 2 »
Schijtziek van al die buitenlanders hiero
En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE*
Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo.
Vette irritante meuk!!!!
Ik ben ermee bezig! 
Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc 
Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar w�l geholpen kan worden e.d. 
hehe
ik vond t ook wel iirri worden ja...
laat ze lekker in ouwe threads kijken...
dat deok ook
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik ben ermee bezig! ![]() Komt binnekort wel een sticky met Club/Travel/Hotel info etc etc ![]() Ennu...ik vond t nou niet echt infomatief hiero lately dus wat maken die paar threadjes nou uit waar w�l geholpen kan worden e.d. ![]() hehe |
Re: Schijtziek van al die buitenlanders hiero
| Originally posted by Donna En neej daar bedoel ik niks rastistisch mee,maar er komt al amper een *normale* thread tevoorschijn en dan komen al die gasten van andere TA-forums 80.000 keer vragen waar een club in amsterdam zit etc etc,en maken daar TIG threads over *PUKE* Kunnen die threads niet gewoon geclosed worden en maak r 1 sticky voor die lui ofzo. Vette irritante meuk!!!! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Heel goed meid, dan zorg ik er wel voor dat ie sticky wordt. |
| Originally posted by Miss Proximus haal je dan ook gelijk dat sticky spul uit me haar |
Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn...
Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden 
| Originally posted by jp Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden |
Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul 
| Originally posted by jp Nog gekker? Een beetje met z'n hypocriete gezeik ons Nederlanders aan lopen vallen. Opflikkeren met dat stuk onbenul |
Gooi die thread dicht zou ik zeggen...
Re: Re: Schijtziek van al die buitenlanders hiero
| Originally posted by jp Die mongool die een beetje komt vertellen dat we ziek in ons hoofd zijn... Waar bemoei hij zich mee zeg? Een beetje ons als Nederlanders af lopen zeiken terwijl z'n eigen land een rotzooi is waar je U tegen zegt. Het moet niet gekker worden |
| Originally posted by kolkiewolkie volgens mij ben je toe aan je dagelijkse joint jp |
| Originally posted by djxtension Maar ja, fijn om te weten dat we allemaal nazi's zijn... |
| Originally posted by HBtje misschien zijn we dat wel |
| Originally posted by HBtje misschien zijn we dat wel |
dutch society is idd een beetje grieperig laatste jaren...
| Originally posted by DJ Gerrit dutch society is idd een beetje grieperig laatste jaren... |
| Originally posted by djxtension Grieperig? Dutch society is niet grieperig, de mensen van buiten de Dutch society zijn ziek om ons zo onterecht te bekritiseren. Laat ze eerst hun eigen kinderziektes maar eens oplossen, voor ze op ons komen zeiken. |
Dat niet nee. Maar vaak worden de problemen veroorzaakt door mensen die oorspronkelijk niet in de nederlandse samenleving thuishoren.
Hoe dan ook, gezond is de maatschappij zeker niet.
| Originally posted by djxtension Dat niet nee. Maar vaak worden de problemen veroorzaakt door mensen die oorspronkelijk niet in de nederlandse samenleving thuishoren. \. |
| Originally posted by DJ Gerrit true! |

| Originally posted by eXos http://www.deminiatuurwinkel.nl/images/55096.jpg[/img] |