TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט
Pages (2): [1] 2 »


Posted by on Jun-14-2002 09:11:

כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט

הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום:

quote:

בלה בלה בלה בלה
מועדון הtube פתח את שעריו במסיבת פתיחה מדהימה.
תאורה יוצאת דופן, אווירה כללית מרוממת וכמובן,
מוזיקה מעולם אחר בניצוחו של הרזידנט החדש שלהם בשם גיל שוורץ,
כן גבירותיי ורבותיי, גיל שוורץ הוא הרזידנט החדש של המועדון הנפלא הזה ומי שעדיין לא שמע אותו מנגן, מפסיד בגדול.
ביום חמישי ה31 למאי גיל שוורץ הפציץ בענק והרקיד את כולם, לא היה אחד שעמד או ישב.
וכמו שראיתם בפורום, באראקה או אפילו בחוף נירוונה,
גיל שוורץ לא מאכזב.
הסוד מאחורי ההצלחה של המועדון הוא הבעלים החדשים ירון טובול שכנראה השקיע המון המון זמן ומאמצים, וכמובן כסף, כדי להביא את שוורץ לתפקד כרזידנט, כשנשאל איך עשה זאת ענה "גיל שוורץ הוא תקליטן מן השורה הראשונה, זה הרי היה ברור שיהיה קשה מאוד להעסיק אותו כרזידנט איפשהו אבל לכל אחד יש מחיר, אני מודה שהמחיר שלו גבוה מאוד אבל הוא שווה כל שקל"
עוד מוסיף ירון
"היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!"
ולסיכום קלאברים, מועדון חדש בעיר עם אחד התקליטנים הכי בולטים באיזור עם המוזיקה הכי חדשה והכי מקפיצה שקיימת אז אם לא הייתם שם עדיין,
מומלץ בחום!




הכתבה לקוחה מעיתון "עכבר העיר" של באר שבע
במדור
"חדשות הלילה - מועדונים"


ייב ביי


Posted by arik on Jun-14-2002 09:17:

סחטיייןןןן~~!!!!!
מה אני יגיד לך אני קצת מקנא!!!
בהצלחה שם
הכתבה הזאת בטח ץבביא הרבה אנשים


Posted by on Jun-14-2002 09:21:

הרבה אנשים קוראים את העיתון הזה אבל גם בלי הכתבה המועדון מפוצץ
3 קומות מלאות באנשים
וזה רק מהפליירים והפרסומים שרצים ברדיו ובעיר


Posted by NaOren on Jun-14-2002 09:35:

Re: כתבה על מסיבת הפתיחה של המועדון שבו אני רזידנט

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הנה כתבה מעניינת שראיתי בעיתון של באר שבע היום:





הכתבה לקוחה מעיתון "עכבר העיר" של באר שבע
במדור
"חדשות הלילה - מועדונים"


ייב ביי


פששש
יפה...
כמה משלמים לך על זה?


Posted by YuVaL on Jun-14-2002 09:49:



סחטיין על הכתבה גיל
!!!!!
באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם....

צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית


Posted by m0sh on Jun-14-2002 09:49:

תהגר להרצליה!!

סחטיין!!!!

אתה גדוך!


Posted by on Jun-14-2002 09:57:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תהגר להרצליה!!

סחטיין!!!!

אתה גדוך!



חחחחחחחחחח
ח ח
חחחחחחחחחח
ח ח
ח ח
ח ח
חח

קיצר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by on Jun-14-2002 09:58:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


סחטיין על הכתבה גיל
!!!!!
באמא שלי איזה מחמאות דפקו לך שם....

צריך לארגן כל החבר'ה של הפורום יום אחד בחופש לראות אותך במועדון או סתם להתנחל אצלך בבית



ב20 ליולי אני מנגן במסיבה גדולה באמפי תיאטרון בדימונה
אתם מוזמנים


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 10:23:

חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות
כמה עלה לשחד את המבקר?

אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה?


Posted by on Jun-14-2002 10:25:

quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחח, אשכרה טוב שלא דפקו לך מחמאות


אבל ראסמי- כמה אתה מקבל שם להופעה?



בוא רק נאמר שבחודש אני מסודר...
וזה לא היה מבקר אלא מבקרת


Posted by DjChook on Jun-14-2002 10:49:

שיחקת אותה אחי !

ממש ממש שיחקת אותה

אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?


Posted by Ariels on Jun-14-2002 13:57:

אם הוא לא עונה לך באייסיקיו אולי הוא שם אותך באיגנור ליסט


Posted by oDrori on Jun-14-2002 16:25:

ניסיון אישי אריאל?
J/K

פששששששששש, תמשיך ככה ויום אחד אולי יפרסמו כזאת כתבה אפילו בעיתון "ניבים" של קיבוץ געש או בעיתון "על השרון"... סתם כל הכבוד גיל הם צודקים


Posted by Hell_Copter on Jun-14-2002 18:27:

פשששששששש כל הכבוד לך גיל!!!!!
עלה והצלח


Posted by Dj Moriano on Jun-14-2002 18:58:

גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....


פשששש אחי שיחקת אותה.....

יש לך את הסט הזה מוקלט?


Posted by NyKoN on Jun-14-2002 21:04:

וואו
יפה אחי
לא זילזלתי אף פעם
יש לך סטים מצוינים
עלה והצלח


Posted by Flotser on Jun-14-2002 21:06:

quote:
"היו לי התלבטויות בקשר אליו בגלל שהוא דרש ודרש ודרש אבל כשראיתי מה שהוא עשה במועדון במסיבת הפתיחה, ממש התלהבתי!"


גיל לא פראייר

אחלה של כתבה, ממש כבוד . אם תגיע לתל אביב אני בטוח אבוא לראות אותך, כי באר-שבע רחוק לי.

שיהיה לך שמה בהצלחה, !!!


Posted by on Jun-15-2002 00:10:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
גיל נראה כאילו אתה פיברקת את הכתבה אבל לא נראה לי....


פשששש אחי שיחקת אותה.....

יש לך את הסט הזה מוקלט?


קודם כל
למי יש זמן לפברק?
דבר שני, כן יש לי
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 01:33:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
וגם פירסמתי אותו כאן אם אני לא טועה


כן פרסמת... אחלה סט!!


Posted by on Jun-15-2002 09:13:

quote:
Originally posted by DjChook

אני מבין שעכשיו תופסים ממך ביג-שוט אתה אפילו לא עונה יותר באייסיקיו, הא?




לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית


Posted by DjChook on Jun-15-2002 09:33:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts



לא הייתי בבית כששלחת לי את ההודעה אחי
אל תיקח אישית



Posted by YuVaL on Jun-15-2002 10:17:

גיל
wtf?!?
מזה הוואטאר הזה ששמת?


Posted by on Jun-15-2002 10:50:

זה מישהו מהמועדון שעושה צורות עם חבלים צבעוניים


Posted by eXeTik on Jun-15-2002 12:36:

לי זה נראה כמו איזה חתול ג'ינג'י ענק


Posted by on Jun-15-2002 12:41:

תמיד אמרתי שיש פה אנשים על סמים קשים מאוד


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.