TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הצבא בפתח!!!


Posted by arik on Jun-14-2002 10:13:

Dunno הצבא בפתח!!!

עוד חודש חודשיים אני יפרד ממכם לאיזה 3 שנים חברים
בישבילי זה אומר
נגמר הטראנסים נגמרו הבילויים!!!
וצרכים להתחיל לחיות

אלא אם כן יצא לי להיות בבסיס פתוח!

היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי

ואני יודע שברגע שאומרים חיל האוויר זה נשמע משהו מיוחד
אבל מישהו פה יודע אם שווה לבזבז כל כך הרבה זמן בישביל להיות חשמלאי של מטוסים וכל זה ותיקונים וכל החרטא הזה!?

אני מניח שרובכם לא יכולים לענות לי אבל עדיין הייתי חייב לשאול?


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 10:23:

בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי )
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא

שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף


Posted by arik on Jun-14-2002 10:29:

quote:
Originally posted by eXeTik
בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי )
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא

שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף

כן זה ברור
למרות שאני לא רואה אופציה יותר טובה בישבילי אני יהיה צריך ניסיון מסויים בישביל להרוויח כדי ללמוד באוניברסיטה


Posted by DjChook on Jun-14-2002 10:46:

אחי
זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ...

תראה גיל מסתדר

מורן פה מדי פעם


אל תוותר עלינו כ"כ מהר


Posted by arik on Jun-14-2002 11:02:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי
זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ...

תראה גיל מסתדר

מורן פה מדי פעם


אל תוותר עלינו כ"כ מהר

חחחחחחח בחיים לא
לא השקעתי פה כל כך הרבה זמן בישביל לעזוב ככה
אם אני יהיה בבסיס סגור אני יקנה פאלמ אם חיבור לאינטרנט ודפדפן

חוץ מזה שכתבתי את זה התכוונתי לגרוע ביותר
אבל אני מניח שיהיה לי זמן לקסקס פה במהלך הצבא!!!


Posted by yahel222 on Jun-14-2002 11:11:

אנשים גם אני מתגייס אוטוטו....אתמול דחו לי את הגיוס מ29 ביולי
ל12 באוגוסט
ככה שעוד חודשיים גם אני יעלם........
אבל אני מבטיח שאני יהיה בבית אני יכנס כל הזמן !!!!!!


Posted by YuVaL on Jun-14-2002 13:15:

כוס עמקקקק!!!!!!!!!
כולם עוזבים רק אני נשאר פה לבד


Posted by m0sh on Jun-14-2002 13:38:

בלי דאגות אני כאן


Posted by DjNumShum on Jun-14-2002 13:49:

מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!


Posted by on Jun-14-2002 13:54:

התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.


אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה


Posted by NaOren on Jun-14-2002 13:54:

quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!


בעזרת השם
שאני יגיע לצבא
אני יהיה קרבי
סתם שתדעו, אח שלי יום רביעי מסיים צבא
( חובש קרבי )


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 13:54:

quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!


Posted by m0sh on Jun-14-2002 13:56:

quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!


מההההההההההההההההההההההההההה

פששש

שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר

אבל סבבה


Posted by NaOren on Jun-14-2002 13:57:

quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!


בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר


Posted by DjNumShum on Jun-14-2002 13:59:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.


אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה


לא הבנתי כלכך למה אתה מתכוון אבל בשלושת הגיוסים המרכזיים שזה יולי נובמבר ומרץ יש כל יום גיוס לחיל אחר זאת אומרת התאריכים אמורים להישמר בסוד אבל לא יהיה יום שיגייסו גם לגולני וגם לשיריון לדוגמה ותוך שבועיים אני יוכל לארגן פה את כל התאריכים של כל חיל
ויש 3 גיוסים מרכזיים קרביים זאת אומרת כל אחד בעל פרופיל קרבי שמיועד לגיוס יולי קיבל את התאריך הראשוני 29 ליולי ויש גם 23 ליולי אם אני לא טועה
ובמרץ התאריך הראשוני הוא 24 למרץ
כל מי שקיבל את התאריכים האל מיועד לקרבי


Posted by DjNumShum on Jun-14-2002 14:02:

quote:
Originally posted by eXeTik


תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה
עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!!


אני הייתי בהתחלה ביולי דחיתי למרץ ועכשיו שיודעים לאן אני מיועד אז שמו אותי בנובמבר
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש


Posted by Ariels on Jun-14-2002 14:05:

חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי

אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי


Posted by YuVaL on Jun-14-2002 14:14:

quote:
Originally posted by Ariels
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי

אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי


מה שנכון נכון


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 14:28:

quote:
Originally posted by DjNumShum
שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו
אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר
גם כי אני יהיה בן 19 כבר
וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש


quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מההההההההההההההההההההההההההה

פששש

שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר

אבל סבבה


quote:
Originally posted by oren_naor


בואנה אח שלי לא מבין אותך
זה חרא להתגייס מאוחר
כי אז אתה משתחרר מאוחר


אני משלים איזה 60% מהברויות שלי
קונה לי אוטו (סיוויק האצ'בק כנראה(
חדר כושר
עבודה

טיול עם אמא
טיול עם אבא
טיול עם חברים

אקיצר- יש מה לעשות
זה באמת לא שווה למישהו שסתם מחפש לשרוף את הזמן
אבל אם אתה מתכוון לנצל את הזמן זה שיאאאאא, למה זה תקופה כזאת סבבה
כבר הזכרתי שיש לי גם דירה משלי?





בקשר לשירות עצמו- מה הביג דיל להתגייס כשאתה בן 19?!
זה ממש לא קטע... ואם יצא לי *אמן אמן אמן* אני גם אהיה בבסיס פתוח
אז כל הקטע עם השיחרור לא מפריע לי...

חבר'ה- אין לאן למהר
תנצלו את החיים


Posted by arik on Jun-14-2002 15:11:

quote:
Originally posted by DjNumShum
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!

צריך ממשל חזק זה מה שצריך!!!


Posted by yahel222 on Jun-14-2002 15:12:

טוב מי שלא מבין שיפסיק לזיין תשכל
הגיוס שלי היה 29 ביולי
ודחו לי אותו ל12 באוגוסט בלי סיבה
אני עדיין מיועד לאותו מקום כנראה שריון
ובד"כ חודשים יולי-אוגוסט ופברואר-מרץ זה קרבי
אבל תמיד יש כאלה בתאריכים האלה שהם לא קרבי

ואני בינתיים כן קרבי.....

ודי לזיין תשכל כל אחד ממציא איזה שטות או מאמין לכל שטות שמישהו שמע ומספר אותה לכולם...


Posted by luckystrike on Jun-14-2002 18:02:

Re: הצבא בפתח!!!

quote:
Originally posted by arik


היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי



יש לי חבר שהוא בדיוק עושה את זה בחייל האוויר והוא נהנה לאללה ...
הוא בבסיס פתוח בשדה דב (שה קרוב לאזור השרון) - אם אתה רוצה אני יביא לך את הטלפון שלו - תשאל אותו פרטים שמענינים אותך ...


Posted by Hell_Copter on Jun-14-2002 18:45:

לכל המתגייסים שיהיה לכם בהצלחה!!
6\8 יש לי צו ראשון
ואני מתכנן ללכת לקרבי
זה כל מה שיש לי להגיד כרגע


Posted by DjChook on Jun-14-2002 22:27:

אני ב 19.6 אחי


Posted by Scorchio on Jun-15-2002 14:33:

quote:
Originally posted by yahel222
אנשים גם אני מתגייס אוטוטו....אתמול דחו לי את הגיוס מ29 ביולי
ל12 באוגוסט
ככה שעוד חודשיים גם אני יעלם........
אבל אני מבטיח שאני יהיה בבית אני יכנס כל הזמן !!!!!!


חחחחחחחחח 12 באוגוסט
היומולדת שלי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.