TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הצבא בפתח!!!
הצבא בפתח!!!
עוד חודש חודשיים אני יפרד ממכם לאיזה 3 שנים חברים
בישבילי זה אומר
נגמר הטראנסים נגמרו הבילויים!!!
וצרכים להתחיל לחיות
אלא אם כן יצא לי להיות בבסיס פתוח!
היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר
להיות מכונאי וחשמלאי
ואני יודע שברגע שאומרים חיל האוויר זה נשמע משהו מיוחד
אבל מישהו פה יודע אם שווה לבזבז כל כך הרבה זמן בישביל להיות חשמלאי של מטוסים וכל זה ותיקונים וכל החרטא הזה!?
אני מניח שרובכם לא יכולים לענות לי אבל עדיין הייתי חייב לשאול?
בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי
בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה
יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה
(אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי
)
אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה
שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא
שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף
| quote: |
| Originally posted by eXeTik בסיס פתוח זה כזה שכונה, הלוואי עליי בכל מקרה... אם אתה חשמלאי בחיל האוויר אז זה מוכר לך באזרחות אחרי זה יש לך פול אופציות- שמע, אתה לא תבנה מזה כריירה (אלא אם כן אתה רוצה להיות חשמלאי )אבל אחרי צבא אתה יכול לעבוד ברשתות פלאפון ודברים כאלה שזה כסף טוב לאחד אחרי צבא שמע- אל תחליט סתם, אם אתה מחליט ללכת למשהו תברר את הכל עד הסוף |
אחי
זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ...
תראה גיל מסתדר
מורן פה מדי פעם
אל תוותר עלינו כ"כ מהר
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי זה שאתה הולך לצבא לא אומר שאנחנו מוותרים עליך כ"כ מהר ... תראה גיל מסתדר מורן פה מדי פעם אל תוותר עלינו כ"כ מהר |


אנשים גם אני מתגייס אוטוטו....אתמול דחו לי את הגיוס מ29 ביולי
ל12 באוגוסט
ככה שעוד חודשיים גם אני יעלם........
אבל אני מבטיח שאני יהיה בבית אני יכנס כל הזמן !!!!!!
כוס עמקקקק!!!!!!!!!
כולם עוזבים רק אני נשאר פה לבד






בלי דאגות אני כאן 
מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב
אי שם בנובמבר..
אריק ודותן אתם גובניקים?
נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי
חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים!

התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק
הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי.
אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה 
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב אי שם בנובמבר.. אריק ודותן אתם גובניקים? נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים! |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב אי שם בנובמבר.. |



| quote: |
| Originally posted by eXeTik תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts התאריך והמחזור גיוס לא אומרים לאן אתה הולך, לקרבי או ג'ובניק הצבא מסתכל על הצרכים שלו בלבד ולא משנה מתי אתה מתגייס, יכול להיות גם ג'ובניק וגם קרבי. אני לא מבין למה אנשים חושבים שהתאריך משנה איזה מצחיק זה |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik תיקון טעות, לי יש את התאריך הכי פצצה עשיתי דחיה עד... ותקשיב טוב... מרץ 2003!!!!! ![]() ![]() ![]() |
חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי
אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי
| quote: |
| Originally posted by Ariels חיל האויר חרא אתה יוצא פעם בשבועיים קיצור אם אומרים לך להתקשר כשאתה בוחר משהו תתקשר אלי אני יעזור לך חופשי אני מופתע ששכחו לציין שגם אני חייל ועובדה אני בשטחים ואני עדיין מזיין פה את השכל יותר מדי |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum שמע מרץ זה יכול להיות טוב אם אתה מתכנן איזה טיול גדול לחו"ל או משהו אבל לא הייתי רוצה להתגייס כלכך מאוחר גם כי אני יהיה בן 19 כבר וגם בגלל שאין לך כלכך מה לעשות רוב החברים כבר התגייסו ואתה סתם מתייבש |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מההההההההההההההההההההההההההה פששש שמע אני לא רוצה להתגייס כל כך מאוחר אבל סבבה |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor בואנה אח שלי לא מבין אותך זה חרא להתגייס מאוחר כי אז אתה משתחרר מאוחר |

| quote: |
| Originally posted by DjNumShum מזל אני הצלחתי להשיג את התאריך הכי טוב אי שם בנובמבר.. אריק ודותן אתם גובניקים? נראה לי אני היחיד פה שהולך לקרבי חברס המדינה בקאנטים צריך חיילים קרביים! |
טוב מי שלא מבין שיפסיק לזיין תשכל
הגיוס שלי היה 29 ביולי
ודחו לי אותו ל12 באוגוסט בלי סיבה
אני עדיין מיועד לאותו מקום כנראה שריון
ובד"כ חודשים יולי-אוגוסט ופברואר-מרץ זה קרבי
אבל תמיד יש כאלה בתאריכים האלה שהם לא קרבי
ואני בינתיים כן קרבי.....
ודי לזיין תשכל כל אחד ממציא איזה שטות או מאמין לכל שטות שמישהו שמע ומספר אותה לכולם...
Re: הצבא בפתח!!!
| quote: |
| Originally posted by arik היום קיבלתי הזמנה לחיל האוויר להיות מכונאי וחשמלאי |
לכל המתגייסים שיהיה לכם בהצלחה!!
6\8 יש לי צו ראשון
ואני מתכנן ללכת לקרבי
זה כל מה שיש לי להגיד כרגע
אני ב 19.6 אחי
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אנשים גם אני מתגייס אוטוטו....אתמול דחו לי את הגיוס מ29 ביולי ל12 באוגוסט ככה שעוד חודשיים גם אני יעלם........ אבל אני מבטיח שאני יהיה בבית אני יכנס כל הזמן !!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.