TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Starmaker: The Dance Edition


Posted by tango on Mar-28-2001 12:58:

Question

Hier een verdere reactie op de thread van starmaker...

Stel je voor: Veronica gaat verder met starmaker, maar gaat er een dance programma van maken, dus ze maken een top-dj van je, of een top producer.(met studio'tje en draaitafel en al in dat krot)

Zou je jezelf inschrijven?

greetz,
TNG


Posted by TranceFool on Mar-28-2001 13:27:

Dat zou me zekerz heel stoer lijken, maar ik heb totaal geen ervaring. Als er verder niet te commercieel zou gedaan worden (zal vast wel gebeuren) en ik zou van mezelf denken dat ik zoiets wel kan, zou ik het misschien doen.
Maar denk maar niet dat Veronica met zo'n programma komt!

Latuurrzz....


Posted by Henkie_henk on Mar-28-2001 14:06:

Nee ik creeer me eigen stijl wel


Posted by Gekhous on Mar-28-2001 15:29:

Exclamation

quote:
Originally posted by TranceFool
Als er verder niet te commercieel zou gedaan worden (zal vast wel gebeuren) en ik zou van mezelf denken dat ik zoiets wel kan, zou ik het misschien doen.


quote:
Originally posted by Henkie_henk
Nee ik creeer me eigen stijl wel


right on gaste!!

mn reet op met dat commerciele geouwehoer!!!


Posted by Dwingo on Mar-28-2001 17:12:

Exact,
het zou onzinnig zijn.
De eerste de beste die zich daar aan zou melden zou een brandmerk moeten krijgen en nooit meer een club in mogen komen. Een ster maken van iemand tussen de camera's vraagt om commerciele gevolgen. Het laatste waar ik op zit te wachten is nog een Vengaboy.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.