TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie komt er wel is op tekno-feesten???


Posted by Jukx on Mar-28-2001 14:59:

Exclamation

Ik heb het dus niet over techno, nee ik heb het over TEKNO.
Maar wie komt er wel eens op zo'n tekno-feest?? Dat zijn van die illegale feesten meestal in een leegstaande, afgelegen fabriekshal of ergens midden in de bossen. Het is echt onwijs underground want bijna niemand weet ervan af, zelfs de politie/gemeente niet...
Voor wie niet weet wat tekno is: dat is van die ontzettend vage supersnelle muziek van vaak meer dan 200 BPM... nog sneller dan gabber dus.
Maar goed, ik ben dus 1x op zo'n feest geweest en het is echt zoooo vaaaaaaaaaaaag! Je moet het echt een keer meegemaakt hebben om te begrijpen wat ik bedoel. Der lopen bijna alleen maar skaters en alternatievelingen rond en 90% zit zwaar aan de lsd of aan de pillen (zelf was ik ook niet helemaal nuchter, maar ok).
Nou, ik wou dus ff weten of er nog meer mensen zijn die wel is op zo'n feest geweest zijn....

MZZL


Posted by Akira on Mar-28-2001 16:34:

Talking

Nou ik ben er nooit geweest maar ik had wel enige keren de kans om te gaan...Vriend van mij die gaat altijd naar dat soort feestjes


Posted by M5 on Mar-28-2001 17:53:

quote:
Originally posted by Jukx
Ik heb het dus niet over techno, nee ik heb het over TEKNO.
Maar wie komt er wel eens op zo'n tekno-feest?? Dat zijn van die illegale feesten meestal in een leegstaande, afgelegen fabriekshal of ergens midden in de bossen. Het is echt onwijs underground want bijna niemand weet ervan af, zelfs de politie/gemeente niet...
Voor wie niet weet wat tekno is: dat is van die ontzettend vage supersnelle muziek van vaak meer dan 200 BPM... nog sneller dan gabber dus.
Maar goed, ik ben dus 1x op zo'n feest geweest en het is echt zoooo vaaaaaaaaaaaag! Je moet het echt een keer meegemaakt hebben om te begrijpen wat ik bedoel. Der lopen bijna alleen maar skaters en alternatievelingen rond en 90% zit zwaar aan de lsd of aan de pillen (zelf was ik ook niet helemaal nuchter, maar ok).
Nou, ik wou dus ff weten of er nog meer mensen zijn die wel is op zo'n feest geweest zijn....



MZZL



klinkt gezellig zo'n feessie !!


Posted by Jukx on Mar-28-2001 18:43:

quote:
Originally posted by Akira
Nou ik ben er nooit geweest maar ik had wel enige keren de kans om te gaan...Vriend van mij die gaat altijd naar dat soort feestjes


Het is wel lache om een keer naar toe te gaan hoor! Je weet niet wat je meemaakt joh!


Posted by Akira on Mar-29-2001 00:26:

Ik hou zoiezo niet echt van techno dus laat staan dat...maar ik zal het zeker es een keer gaan uitchecken


Posted by TranceFool on Mar-29-2001 14:22:

Hmmm, klinkt inderdaad errug vaag, khad er nog nooit van gehoord. Als niemand weet waar en wanneer er een feest gehouden wordt, hoe moet je er dan achter komen. Is er ergens een of andere illegale site??????



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.