TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie komt er wel is op tekno-feesten???
Ik heb het dus niet over techno, nee ik heb het over TEKNO.
Maar wie komt er wel eens op zo'n tekno-feest?? Dat zijn van die illegale feesten meestal in een leegstaande, afgelegen fabriekshal of ergens midden in de bossen. Het is echt onwijs underground want bijna niemand weet ervan af, zelfs de politie/gemeente niet...
Voor wie niet weet wat tekno is: dat is van die ontzettend vage supersnelle muziek van vaak meer dan 200 BPM... nog sneller dan gabber dus.
Maar goed, ik ben dus 1x op zo'n feest geweest en het is echt zoooo vaaaaaaaaaaaag! Je moet het echt een keer meegemaakt hebben om te begrijpen wat ik bedoel. Der lopen bijna alleen maar skaters en alternatievelingen rond en 90% zit zwaar aan de lsd of aan de pillen (zelf was ik ook niet helemaal nuchter, maar ok).
Nou, ik wou dus ff weten of er nog meer mensen zijn die wel is op zo'n feest geweest zijn....
MZZL
Nou ik ben er nooit geweest maar ik had wel enige keren de kans om te gaan...Vriend van mij die gaat altijd naar dat soort feestjes

| quote: |
| Originally posted by Jukx Ik heb het dus niet over techno, nee ik heb het over TEKNO. Maar wie komt er wel eens op zo'n tekno-feest?? Dat zijn van die illegale feesten meestal in een leegstaande, afgelegen fabriekshal of ergens midden in de bossen. Het is echt onwijs underground want bijna niemand weet ervan af, zelfs de politie/gemeente niet... Voor wie niet weet wat tekno is: dat is van die ontzettend vage supersnelle muziek van vaak meer dan 200 BPM... nog sneller dan gabber dus. Maar goed, ik ben dus 1x op zo'n feest geweest en het is echt zoooo vaaaaaaaaaaaag! Je moet het echt een keer meegemaakt hebben om te begrijpen wat ik bedoel. Der lopen bijna alleen maar skaters en alternatievelingen rond en 90% zit zwaar aan de lsd of aan de pillen (zelf was ik ook niet helemaal nuchter, maar ok). Nou, ik wou dus ff weten of er nog meer mensen zijn die wel is op zo'n feest geweest zijn.... MZZL |
| quote: |
| Originally posted by Akira Nou ik ben er nooit geweest maar ik had wel enige keren de kans om te gaan...Vriend van mij die gaat altijd naar dat soort feestjes |
Ik hou zoiezo niet echt van techno dus laat staan dat...maar ik zal het zeker es een keer gaan uitchecken 
Hmmm, klinkt inderdaad errug vaag, khad er nog nooit van gehoord. Als niemand weet waar en wanneer er een feest gehouden wordt, hoe moet je er dan achter komen. Is er ergens een of andere illegale site??????
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.