TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פרסומת לדנונה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by warpedd_ on Jun-14-2002 18:00:

HappyHappy פרסומת לדנונה

משהו ראה את הפרסומת הזאת

שמו ברקע את
RAPTURE
באיזה גרסאת קובר גרועה במיוחד
אני פשוט לא יכול לשמוע את זה


Posted by oDrori on Jun-14-2002 18:22:

אני שונא שעושים את זה... יענו כדי לחסוף כסף לוקחים זמרי פרסומות כאלה... אבל אלה שעשו את הפרסומת כנראה חשבו שהרעיון בווקאל שלה זה להשמע כמו פרה...


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 18:25:

אין על המיקס של
Riva


Posted by YuVaL on Jun-14-2002 18:28:

quote:
Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva


Amen To That!!!!


Posted by warpedd_ on Jun-14-2002 18:50:

quote:
Originally posted by eXeTik
אין על המיקס של
Riva


מה הקשר??

בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 19:24:

quote:
Originally posted by warpedd_


מה הקשר??

בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת
וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט


הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן

וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע


Posted by arik on Jun-14-2002 20:33:

quote:
Originally posted by eXeTik


הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה
Original mix
על הפנים... חוץ מ
Riva
כמובן

וסקוט ברקע לאיזה פרסומת?
ח-ל-ו-ם!
אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז
מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


Posted by eXeTik on Jun-14-2002 20:40:

quote:
Originally posted by arik

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה


Posted by arik on Jun-14-2002 20:46:

quote:
Originally posted by eXeTik


אני לא אוהב אותו
אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי
בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה

מילים כדורבנות


Posted by Flotser on Jun-14-2002 20:58:

quote:
Originally posted by arik

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:

Deep Dish


Posted by DjChook on Jun-14-2002 22:25:

quote:
Originally posted by Flotser


וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:

Deep Dish


אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ?


Posted by on Jun-15-2002 00:28:

quote:
Originally posted by DjChook


אתה ?
דווקא אוהב הפסיכודאלי ?



ברוב הפעמים
אלה ששומעים טראנס פסיכודאלי
נמשכים יותר לדיפ טראנס, דיפ האוס ופרוגרסיב
כי ישנם אלמנטים זהים בין הסגנונות.


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 01:34:

quote:
Originally posted by arik

סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את
ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!!
שזה לוקח את ריווה


אני איתך בזה כל הדרך אחי!!!


Posted by Ariels on Jun-15-2002 04:24:

אין לכם מושג כמה גיל צודק
אני דוגמא חיה לכך


Posted by m0sh on Jun-15-2002 07:03:

ברור שהרימיקס של ריווה הכי טוב

הוא פשוט הכי קיצבי הרימיקס של ארמין סתם איטי כזה

של ריווה לא מפסיק ויש לו 'טע ממש אדיר


אבל מי לעזאזל רואה פרסומות!?!?!??!


Posted by DjChook on Jun-15-2002 08:48:

גיל תחדש על ה
AVATAR


Posted by on Jun-15-2002 09:12:

תודה


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 12:46:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אבל מי לעזאזל רואה פרסומות!?!?!??!


אם יוצא אז אני רואה... אחר כך זה רק עוזר כי אז אתה יודע על מה ביצת הכסף צוחקים... וזה אדיר!!


Posted by Scorchio on Jun-15-2002 14:31:

quote:
Originally posted by Flotser


וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב:

Deep Dish


אני מניח שאתה מתכוון לגירסא שהאורך שלה הוא 9:51 ובמקרה זה אני חייב להעמיד אותך ואת כל מי שחושב שזהו רמיקס של דיפ דיש על טעותו
זה בעצם רמיקס של
Creamer And Stephanie K
ומישהו נתן לו את השם
Deep Dish
הרמיקס של דיפ דיש שהוא גם אחלה לפי דעתי
אין בו מילים בכלל והוא בעצם קיבל את השם
John Creamer And Stephanie K Remix
בקיצור תחליפו שמות


Posted by Hell_Copter on Jun-15-2002 14:36:

quote:
Originally posted by Scorchio
אני מניח שאתה מתכוון לגירסא שהאורך שלה הוא 9:51


הרמיקס של דיפ דיש הוא לא 8:40 או משהו כזה!?


Posted by DjChook on Jun-15-2002 16:56:

quote:
Originally posted by Scorchio


אני מניח שאתה מתכוון לגירסא שהאורך שלה הוא 9:51 ובמקרה זה אני חייב להעמיד אותך ואת כל מי שחושב שזהו רמיקס של דיפ דיש על טעותו
זה בעצם רמיקס של
Creamer And Stephanie K
ומישהו נתן לו את השם
Deep Dish
הרמיקס של דיפ דיש שהוא גם אחלה לפי דעתי
אין בו מילים בכלל והוא בעצם קיבל את השם
John Creamer And Stephanie K Remix
בקיצור תחליפו שמות


מאיפה הבאת את זה?

אני זוכר שבשניהם היו ווקלז


Posted by oDrori on Jun-15-2002 22:27:

די אוף טופיק, אבל לדיפ דיש יש איזה 3 או ארבעה רמיקסים נכון? נתקלתי עד היום ב

Deep Dish remix
Deep Dish Space mix
Deep Dish Miami Dub


Posted by YuVaL on Jun-15-2002 22:32:

בחזרה לנושא
ראיתי היום את הפרסומת!!!
WTF!!!!


איזה קאבר מסריח
מגעיל
פשוט גועללללללללללללל נפששששש!!!!!!!


Posted by Scorchio on Jun-16-2002 07:55:

quote:
Originally posted by oDrori
די אוף טופיק, אבל לדיפ דיש יש איזה 3 או ארבעה רמיקסים נכון? נתקלתי עד היום ב

Deep Dish remix
Deep Dish Space mix
Deep Dish Miami Dub


Space Mix
ו
Miami Dub
זה של דיפ דיש

אבל מה שנקרא כביכול
Deep Dish Remix
ה בעצם
John Creamer and Stephanie K Remix


Posted by Flotser on Jun-16-2002 16:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


הרמיקס של דיפ דיש הוא לא 8:40 או משהו כזה!?


בדיוק


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.