TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פרסומת לדנונה
Pages (2): [1] 2 »
פרסומת לדנונה
משהו ראה את הפרסומת הזאת
שמו ברקע את
RAPTURE
באיזה גרסאת קובר גרועה במיוחד
אני פשוט לא יכול לשמוע את זה
אני שונא שעושים את זה... יענו כדי לחסוף כסף לוקחים זמרי פרסומות כאלה... אבל אלה שעשו את הפרסומת כנראה חשבו שהרעיון בווקאל שלה זה להשמע כמו פרה...
אין על המיקס של
Riva

| quote: |
| Originally posted by eXeTik אין על המיקס של Riva |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אין על המיקס של Riva |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מה הקשר?? בכל מקרה איזה מגניב אם תהיה פרמוסת וברקע נגיד יהיה איזה טראק עצבני של סקוט |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הקשר זה שכל הרימיקסים לראפטור, כולל ה Original mix על הפנים... חוץ מ Riva כמובן וסקוט ברקע לאיזה פרסומת? ח-ל-ו-ם! אני אשכרה אוהב לראות פרסומות אז מי יודע, אולי יום אחד אקסטה יהיה חוקי ויפרסמו את זה בטלוויזיה עם סקוט ברקע |
| quote: |
| Originally posted by arik סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!! שזה לוקח את ריווה |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik אני לא אוהב אותו אבל הרבה כן, אז כן... גם הוא איכותי בכל מקרה- כל אחד והטעם שלו, אין מה להתווכח פה |
| quote: |
| Originally posted by arik סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!! שזה לוקח את ריווה |
| quote: |
| Originally posted by Flotser וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב: Deep Dish |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה ? דווקא אוהב הפסיכודאלי ? |
| quote: |
| Originally posted by arik סליחה אחי אבל נראה לי ששכחת את ARMIN VAN BUUREN!!!!!!!!!!! שזה לוקח את ריווה |
אין לכם מושג כמה גיל צודק
אני דוגמא חיה לכך
ברור שהרימיקס של ריווה הכי טוב
הוא פשוט הכי קיצבי הרימיקס של ארמין סתם איטי כזה
של ריווה לא מפסיק ויש לו 'טע ממש אדיר
אבל מי לעזאזל רואה פרסומות!?!?!??!
גיל תחדש על ה
AVATAR
תודה 
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אבל מי לעזאזל רואה פרסומות!?!?!??! |
| quote: |
| Originally posted by Flotser וגם את הגרסה שדווקא אני יותר אוהב: Deep Dish |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני מניח שאתה מתכוון לגירסא שהאורך שלה הוא 9:51 |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אני מניח שאתה מתכוון לגירסא שהאורך שלה הוא 9:51 ובמקרה זה אני חייב להעמיד אותך ואת כל מי שחושב שזהו רמיקס של דיפ דיש על טעותו זה בעצם רמיקס של Creamer And Stephanie K ומישהו נתן לו את השם Deep Dish הרמיקס של דיפ דיש שהוא גם אחלה לפי דעתי אין בו מילים בכלל והוא בעצם קיבל את השם John Creamer And Stephanie K Remix בקיצור תחליפו שמות |
די אוף טופיק, אבל לדיפ דיש יש איזה 3 או ארבעה רמיקסים נכון? נתקלתי עד היום ב
Deep Dish remix
Deep Dish Space mix
Deep Dish Miami Dub
בחזרה לנושא
ראיתי היום את הפרסומת!!!
WTF!!!!
איזה קאבר מסריח
מגעיל
פשוט גועללללללללללללל נפששששש!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by oDrori די אוף טופיק, אבל לדיפ דיש יש איזה 3 או ארבעה רמיקסים נכון? נתקלתי עד היום ב Deep Dish remix Deep Dish Space mix Deep Dish Miami Dub |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הרמיקס של דיפ דיש הוא לא 8:40 או משהו כזה!? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.