TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2002
Pages (2): [1] 2 »

Posted by x-dream on Jun-14-2002 21:40:

Mysteryland 2002

Damn nice lineup....

Benny Rodrigues, Lucien Foort, Johan Gielen, Roog, Felix da Housecat, West Bam, Marco V, Ricky Rivaro, Marnix, Tiefschwarz, Tom Novy, Junior Sanchez, Mousse T (o.v.), Emjay, Jos� de Divina, Michel de Heij, Sven V�th, Stanny Franssen aka G-Force,

Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D'Void, D.Diggler, Judge Jules, John Kelly, Sonique, 2 Funky, Scott Bond, Eddie Halliwell, Matt Hardwick, Anne Savage, Andy Jay, Remy, Dave Seaman, Ashley Casselle, Stef, Seb Fontaine, DJ Luna, Dana, Pavo, Hennes and Cold, Gary D, Kai Tracid, Yves de Ruyter, Technoboy, Bas & Ram, Gomes, Groovemaster Johnson, Femme Fatale,

Vanbellen, Ramsey & Fen, Mike 'ruffcut' Lloyd, Armin van Buuren, RANK1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, Cosmic Gate, Joop, Marcel Woods, Francois, Peaky Pounder, Vitalic (live), K.Cee, Rude Awakening (live), Kay D Smith, N-Vitral, The Happymaker(s), Innerdrive, Riches, Bluestorm, Hepcat, Bass80, Danyel, Zen, La Nebuleuse, Jean (o.v.), The E fans (live).

Ser ju riktigt bra ut f�r man ju lov att s�ga.....

Posted by robstar on Jun-14-2002 22:35:

quote:
Ser ju riktigt bra ut f�r man ju lov att s�ga.....

lol!!
Kan man lungt s�ga!
Alla e ju d�r!!!
Fan dit skulle man �ka.

Posted by mindshooter on Jun-14-2002 23:34:

HappyHappy Re: Mysteryland 2002

quote:
Originally posted by x-dream
Johan Gielen, Gary D, Kai Tracid, Yves de Ruyter, Armin van Buuren, RANK1, JamX & De Leon aka Dumonde, Ferry Corsten, K.Cee

Mind s�ger: Ja tack

Fan detta �r i holland eller hur? N�r?

Posted by reveal on Jun-14-2002 23:49:

saknar ju iofs Tiesto... men visst, ingen d�lig lineup

Posted by x-dream on Jun-15-2002 06:34:

Re: Re: Mysteryland 2002

quote:
Originally posted by mindshooter

Fan detta �r i holland eller hur? N�r?

Det �r i Holland 17 aug vart det om jag inte minns fel....

Posted by SteveTranz4ever on Jun-15-2002 11:43:

Fan det ser mycke bra ut, Mystery Land brukar ha bra line-upper...
F�rs�kte hitta deras gamla site men hitta den inte nu... D�r fanns det en massa bilder...

Minns att dom k�rde f�rra �ret p� en n�jespark som heter Six Flags...

Posted by Amnezia on Jun-16-2002 19:58:

lineupen ser bra ut...minst sagt....fattas kanske en � annan men va sjutton..desto b�ttre anledning � dra p� n�tt mer party d�r nere

funderar p� � �ka p� detta..serious ass�..

men f�rst Godskitchen GG..weee

Posted by verminator on Jun-17-2002 10:35:

Re: Mysteryland 2002

quote:
Originally posted by x-dream Michel de Heij, Sven V�th, Stanny Franssen aka G-Force,

Johannes Heil (live), Pascal FEOS, John Selway, Funk D'Void,

mmmm

Posted by x-dream on Jun-17-2002 10:40:

Re: Re: Mysteryland 2002

quote:
Originally posted by verminator

mmmm

Kunde t�nka mig att du gilla dessa.....

Posted by mindshooter on Jun-17-2002 11:03:

�r det n�gra h�r som ska dit eller? Jag har en k�nsla av att jag m�ste f�rs�ka f�rtr�nga det hela och l�tsas som att det inte finns

Posted by NbR on Jun-17-2002 11:29:

�r det ngn som vet om Sven V�th har gjort ngt vettigt sedan 95?

Posted by x-dream on Jun-17-2002 12:23:

quote:
Originally posted by NbR

Hans livesets �r ju ruskigt bra.....

Sen har du ju Mindgames som �r sk�n tycker jag iaf....DG remix om jag inte minns fel....

Posted by NordLight on Jun-17-2002 21:04:

quote:
Originally posted by NbR

Bra fr�ga !

Jag har sett honom ett antal g�nger sedan b�rjan av 90 talet och min personliga �sikt �r att han blir s�mre och s�mre. Sist jag s�g honom var p� Ibiza f�rra sommaren & d� verkade det som om han tryckt i sig 17 svampar f�r mycket samt verkligen jobbat p� att hitta de absolut knepigaste vaxen... det s�g r�tt h�rt!

Tr�kigt n�r en s� duktig dj sp�rar - saknar hans energifyllda sets fr�n 92-95.

Greetz
NordLight

Posted by ScuL on Jun-23-2002 16:31:

Sista g�ng jag har sett Sven V�th var p� Innercity 2001 i Amsterdam.
Det var bra men jag �r inte en stor techno-�lskare..

Visst jag ska g�r till Mysteryland.. S� en helt sjuk line-up.
Den h�r �ret �r det i en sm� rekreationsomr�det n�ra Amsterdam.
Sjuttonde augusti fr�n klockan tolv til tolv. (S� att de har ingen problem med ljudsniv�er)

Posted by SteveTranz4ever on Jul-07-2002 12:06:

Kollade in p� Mystery Land 2002 siten � blev s� jeddra dans k�t...

S� t�nkte jag att i Augusti ska jag ta en vecka ledigt och sticka ner till Malm�... man har ju f�rhoppningsvis f�tt tillbaks p� skatten d� ocks�... Om man skulle g�ra en "liten" avstickare...

�r det n�n �verhuvud taget som har funderat p� att dra till Mystery Land 2002 ?

*sitter � finular*

ses...

Posted by Jre on Jul-08-2002 09:43:

Funderar ocks� p� att dra p� detta Event!!!

N�n som har erfarenheter i och bila ner till
Amsterdam.. Resv�g och hur l�ng tid det tar ?

mvh / Jre

Vi �r ett g�ng galna j�vlar s� det vore najs med en
TA sweden Meet up!!!!

Posted by eXton on Jul-08-2002 13:51:

galna j�vlar

Vi �r ett g�ng n�stan galna j�vlar fr�n Lund som inte alls �r om�jliga p� att �ka dit!
Jag har ju fortfarande inte sett Armin van Buuren, RANK1 eller Dumonde live s� det �r ju inte helt fel!

Vi bor i Lund/Malm� s� vi l�r ju vara sista h�llplatsen ifall det kommer n�gra bilar fr�n Norrland (l�s "ovanf�r Sk�ne").

Jag k�nner lite folk som har kontakter i Stockholm och som brukar �ka dit ibland (har inte vart d�r sj�lv och festat �n dock) s� man vet ju aldrig, kanske kan dom ordna lite sovplatser �t n�gra TA-nissar. Annars finns ju s�kert billiga vandrarhem alt. sova i bilen

Reveal du h�nger v�l p� isf?

Posted by ScuL on Jul-08-2002 17:17:

Fr�n Amsterdam till Malm� �r fast 1000 kilometer. Jag tror 980 exact.

B�sta resv�gen �r Malm� -> �resundsbron -> b�t i R�dby Havn till Puttgarden -> Hamburg -> Bremen -> Osnabr�ck -> Enschede -> Amsterdam.

N�r man vill inte ska bli sj�sjuk kan man ocks� tar andra bron i Danmark och k�r �ver Odense -> Flensburg till Hamburg. Tar samma tid men �r liten dyrare d�rf�r att man beh�ver mer bensin.

Fr�n G�teborg �r det b�sta att tar b�ten till Frederikshavn o k�ra �ver �lborg, �rhus och Flensburg.

Posted by SteveTranz4ever on Jul-08-2002 20:49:

Fan det beh�ver inte bli s� dyrt om man �r n�gra i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli sj�lv i bilen skulle jag nog flyga ner ist�llet... men som sagt jag bara t�nker fram och tillbaks p� det �n s� l�nge... Som sagt ska ner till Malm� i Aug. Skatten kommer 9 Aug.

ses...

Posted by reveal on Jul-11-2002 13:03:

Re: galna j�vlar

quote:
Originally posted by eXton

Reveal du h�nger v�l p� isf?

det hoppas jag verkligen

Posted by Jre on Jul-30-2002 08:54:

Efter mycket j�vla b�kade s� har jag nu f�tt v�ra biljetter
*weeeeeeeee*

S� nu �r det bara att b�rja LADDA!!!!!

/ Jre

Posted by Miss Proximus on Aug-01-2002 08:01:

Cool! Are some of you coming to Mysteryland?

If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)

Posted by Jre on Aug-02-2002 09:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Cool! Are some of you coming to Mysteryland?

If you're interested to meet up, I'll let you know when/where the meeting is held (also for canadian TAs and french TAs)

Yes, we are atleast 4 guys from sweden that will attend this event,

/ Jre

Posted by 303 on Aug-02-2002 22:28:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan det beh�ver inte bli s� dyrt om man �r n�gra i bilen... en tusing i soppa, skulle jag bli sj�lv i bilen skulle jag nog flyga ner ist�llet... men som sagt jag bara t�nker fram och tillbaks p� det �n s� l�nge... Som sagt ska ner till Malm� i Aug. Skatten kommer 9 Aug.

ses...

t�nkte du k�ra fr�n sthlm eller malmoe? kan nog t�nka mig haka p� dock inge k�rkort....

Posted by reveal on Aug-03-2002 01:54:

n�n som har n�t planerat? steve? exton?

Pages (2): [1] 2 »