TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Men Heeelveeteee
Pages (2): [1] 2 »
Men Heeelveeteee
det �r ju s� j�vla or�ttvist!!!!

Ja det var klantigt... M�nga chanser vare.....
typiskt sverige... vinna �ver de b�sta lagen, men sen klanta sig ordentligt mot de s�mre
n�ja, sverige gick ju l�ngre �n v�ntat... om det nu �r n�t man kan vara glad �t n�r senegal spelar kvartsfinal 
SATANS J�VLA SKIT....
Vilket j�vla skitm�l...
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
(urs�kta spr�ket men fan)
svenssons lilla bravader i slutet kunde juh ha blitt �rhundradets m�l!!! FAN!!!

ja, det var ju helt otroligt vad snyggt det var, eller iaf hade blivit om det skottet gick in... zlatan var n�ra ett par ggr ocks�...
men... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
hehe... i sorgen verka TA va det f�rsta man v�nder sig till
D� SENEGAL O ALLA ERA VOODOO DOKTORER!!!!!!!!!! 
Ni fattar inte hur j���vla lack ja e!!!
Tror fan inte d e sant ass�!
S��� J���VLA TYPISKT!
Hoppas att England vinner nu! annars s� vet ja inte vad som h�nder allz! Zlatan hade v�ldigt m�nga tillf�llen, vilket e bra ibland...
Lagerb�ck: "Man m�ste ju v�ga chansa s� det gjorde vi"!?!?
N�r �nda in i helvetet chansade de sist? Var det n�r de l�t en fullst�ndigt off Allb�ck spela fr�n start... f�r det var en grym chansning f�r ingen normal m�nniska hade gjort det.
.
D� vart det roliga slut......Fan ox�....
AP KUK!!!!!!!!!!!!!!
FAn!!!
S� j�vla tr�kigt!!!!!!!!!!!!!! S�������� TR�KIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va synd...jag va uppe hela natten f�r att kunna se matchen, � s� loosar vi
n�ja. *g�zp*
Inte okej. 
bajs.
Har bara en sak att s�ga: Heja Svennis!! D�r har vi en coach som inte �r r�dd f�r att chansa!
H�r e n�t att tr�sta sig med...
klicka >>h�r<< 
ok �r jag den ende h�r som �r typ �verlycklig �ver att Senegal gick vidare?
Innan ni �ver�ser mig med massa skitsnack s� l�t mig tala ut 
Varf�r hejar jag p� Senegal. Fr�mst av tv� anledningar.
F�rst och fr�mst har jag typ varit f�rbannad p� FIFA �nda sedan FIFA gav Tyskland VM 2006 ist�llet f�r Sydafrika. Det var typ en schymf mot hela den afrikanska fotbollen.
Och ingen kan p�st� att Afrika har en obetydlig fotbollscen. Fotboll �r enormt d�r nere. Det �r bara det att det aldrig visas h�r. Hur kunde d� USA f� VM 94, typ USA �r ett land d�r fotboll inte anses vara fotboll om det inte spelas med hand.
Den andra anledningen till att jag hejar p� Senegal var direkt efter deras seger �ver Frankrike. �nda sedan b�rjan av 90-talet och Kameruns glansdagar har jag l�ngtat efter denna sortens fotboll. Snabb, kvick, respektl�s och dribblingsv�nlig. Ni kan inte p�st� att afrikansk fotboll �r trist att titta p� 
jag njuter varje sekund. Jag sa fr�n b�rjan till mig sj�lv att jag skulle h�lla p� Senegal genom hela VM.
Olyckligtvis fick de m�ta sverige i �ttondelsfinalen 
Jag hade hellre velat se Senegal mot England och Sverige mot Danmark. D� hade sverige �tminstone slagit danskarna och g�tt vidare. Och tittar man just nu p� vilka lag som �terst�r s� kan man ju l�tt s�ga att Sverige utan st�rre sv�righeter skulle kunna ta antingen silver eller guld.
Men tyv�rr blev det inte s� 
det g�r mig ont att Sverige �kte ut. Det h�r var en madr�msmatch.
Fast � andra sidan ser jag det som den afrikanska fotbollens revansch.
Hoppas ni f�rst�r mig lite b�ttre nu n�r jag menar att jag �r glad �ver att Senegal vann.
over and out
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 F�rst och fr�mst har jag typ varit f�rbannad p� FIFA �nda sedan FIFA gav Tyskland VM 2006 ist�llet f�r Sydafrika. Det var typ en schymf mot hela den afrikanska fotbollen. |
Blatter

awwwww kan fortf inte f�rst� hur d kunde g� s� h�r snett...den m�rkaste dan p� hela �ret...
sjukt juu.....hur gick detta till.....*chockad*
och hur faaaaan kan man b�rja backa hem efter 15 min spelade i f�rsta.....�r bara sverige som kan g�ra en s�n grej...gaaaaah
nu f�r man v�nta 4 l�nga �r till n�sta vm...och d� f�r sverige (om dom e med) inte klanta sig s� h�r..
f�rsta vinna sin grupp helt ov�ntat � sen mot det f�rsta egentliga "l�tta" motst�ndet �ka p� stryk..Senegal...gaah va ska dom i kvarten � g�ra..
s� j�vla sjukt det h�r..gaaah
sorgen forts...

Jaha... va h�nde, vad g�r jag nu??
Allt bara dog..
| quote: |
| Originally posted by Xplorer76 Jaha... va h�nde, vad g�r jag nu?? Allt bara dog.. |
Senegal vinner VM. varf�r? de har ingen respekt f�r de b�ttre lagen