TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Pages (2): [1] 2 »
Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
די!
חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ.
איך עושים את זה? לא יודע ......
הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע:
http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php
הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון!
Re: Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
| quote: |
| Originally posted by CosmicGate88 די! חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ. איך עושים את זה? לא יודע ...... הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע: http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון! |
איך מביאים אותם לארץ?

+
+

= ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11
מה ההבדל כבר?
אמן
אני מת עליהם
רק שישימו סט טראנס ולא פרוגרסיב מעצבן

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes איך מביאים אותם? כמו שמביאים מחשב חדש, בכסף. 5000-6000 פאונד אני מעריך והם פה. יכול להיות שיותר... יש לך? |
אני מוכן להתפשר על סטיב מ
THRILLSEEKERS

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אני מוכן להתפשר על סטיב מ THRILLSEEKERS |
| quote: |
| Originally posted by Viber איך מביאים אותם לארץ? ![]() + + ![]() = ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11 מה ההבדל כבר? |
| quote: |
| Originally posted by sh33p אפשר להגיד את זה על 90% מהדיג'ייז בעולם. אל תהיה כזה חמוץ |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ועוזי. אם אבאב אנד ביונד יגיעו לפה זה יהיה הכי הגיוני במתווה של הביקור הבודד של ג'ונו גראנט כאן אחד מהם מגיע - האירוע מפורסם כהגעה של הדי ג'יים מספר 4 בעולם והעלויות הן של אירוח די ג'יי אחד ותשלום בהתאם.(עדיין משהו באזור הכמה אלפים טובים...לא מאמין שפחות מ-3500 פאונד בשום מצב) להביא את שלושתם ביחד זה לדעתי לא אפשרי בישראל...גם בלבנון ותבדקו אותי אני מאמין שיגיעו רק 2 (לא 1 כי פעם אחרונה שלהם בלבנון בכל זאת היו 4000 איש...עם כמות קהל כזו הלבנונים יכולים להרשות לעצמם להביא 2 מהם...אולי אולי את שלושתם אפילו..שווה לבדוק) |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes עזוב את זה בוא נמלא את איצטדיון רמת גן עם הופעה של מישהו ששר ממש דומה לווקאליסט של דיפש מוד...למה לטרוח להביא אותם? |
| quote: |
| Originally posted by Viber כשאתה ציני תנסה להיות לפחות קצת מדוייק בהשוואות שלך. אתה במועדון מסויים עם תאורה מצויינת,אנשים אחלה וערב אחלה... עכשיו, מה זה משנה לך אם אתה שומע את אותו הטראק בדיוק,עם אותם מעברים ואפקטים בדיוק?? (אלא אם כן הםהתחילו לתקלט כמו ג"ימס זאביליה ולא ידעתי) מה זה משנה מי עומד שם 4 מטר מעליך ומנופף בידיו בעלטה?? והעניין עם דפש מוד שונה לגמרי, שהרי הם חלק מתרבות הפופ - שבה כידוע דמות האמן והוידאו שלו יותר חשובה מהמוזיקה שלו. להזכירך - מוזיקה אלקטרונית אמורה לבוא כנגד כל הדברים האלה, אנדרגראונד מישהו? וג'ונו גראנט גם ככה ניראה לי עושה את כל מה שטוב בשלישייה הזאת, איך הוא עשה את Circuits, Nocturnal Creatures איך?? |

ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל
בכל מקרה - יש משהו אמנם במה שוייבר כתב פה, אבל מצד שני כן כיף לראות את האומן. בייחוד אם הוא מישהו שאתה מעריך ואוהב את המוזיקה שלו. בדרך כלל גם רמת המיקסוס יותר גבוהה מסתם דיג'יי שעולה לנגן וגם הטראקליסטינג מעולה וקולע ויש אנרגיות טובות. נכון שזה לא הדבר הכי חשוב באלקטרוני אבל יש בזה משהו יפה ואני חושב שזה אדיר להיות בהופעה טובה של דיג'יי ויוצר שאתה אוהב.
אגב על אחת כמה וכמה למשל שמדובר באמן לדוגמא כמו ראנק 1 שהרבה פעמים מופיעים ומנגנים לייב את הטראקים שזה כבר ערך מוסף אדיר לדעתי למופע ומעלה את ההנאה פי כמה.
זה גם סוג של שואו (למשל אינפקטד שמופיעים טוב) וחוויה
הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס
וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה... הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל |
| quote: |
| Originally posted by Viber הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא?? אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם?? |
| quote: |
| Originally posted by sh33p מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?! אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה. ובנימה רצינית מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם. |

בקומפורט יש רק טראנס פסיכודלי עד כמה שידוע לי
ומי שבוכה על הסאונד בארץ עוד לא היה בבלוק כנראה
זה פשוט המועדון האהוב עליי..
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו' יש בזה יתרונות בקיצור |
| quote: |
| Originally posted by Viber סתם לראות אומן מפורסם? |


| quote: |
| Originally posted by uzi וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי. ![]() אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר. אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת... ![]() פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי". אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי! אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית. תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה! אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול. שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת SMOOTH JAZZ ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר! זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע. אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם. |
אם הם יבואו - אין מצב שאני מפסיד את זה נראה לי...
אני מת כבר לראות אומן של מלודיות...
הבנתי שהפסדתי מסיבה די מעולה עם ארמין (האחרונה) אך לצערי זה היה מסיבות של עבדתי אותה תקופה ולא יכלתי להרשות לעצמי 
בקיצור מחכה להזדמנות הבאה לשמוע מלודיות חדשות באוזני...
חבל שלא ארגנו כלום ליום העצמאות... אבל עדיין יש תקיץ...
האמת - עכשיו לא חסר ממש... רק צריך שיגיע מישהו לאיזור... ואני שם!
היה מרטין רוט' או משהו כזה?
היה מרטין רוט
וביום העצמאות יש את
Jerome Isma-Ae
:-| חבל שלא הודיעו לי על זה... אלא רק על מסיבות בינוניות...
לגבי השם ששמת פה לא אומר לי הרבה...
מי זה האומן הזה?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.