TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by CosmicGate88 on Apr-17-2009 15:58:

Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!

די!
חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ.
איך עושים את זה? לא יודע ......
הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע:

http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php

הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון!


Posted by Glenn-Holmes on Apr-17-2009 17:00:

Re: Above & Beyond בוא נביא אותם לארץ!

quote:
Originally posted by CosmicGate88
די!
חייבים שהרכב הטראנס הטוב בעולם יגיע לארץ.
איך עושים את זה? לא יודע ......
הדבר הכי ומועיל שאני יכול לחשוב עליו הוא שכל אחד ישלח להם ב:"קונטקט אס" מייל למה הם חייבים להגיע:

http://www.aboveandbeyond.nu/contact_popup.php

הם פאקינג מופיעים בלבנון עוד כמה חודשים ולא פה.....בזיון!



איך מביאים אותם?

כמו שמביאים מחשב חדש....כסף...

5000-6000 פאונד אני מעריך והם פה...יכול להיות שיותר - יש לך?


Posted by Viber on Apr-18-2009 14:04:

איך מביאים אותם לארץ?


+

+


= ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11


מה ההבדל כבר?


Posted by luckystrike on Apr-18-2009 18:37:

אמן

אני מת עליהם

רק שישימו סט טראנס ולא פרוגרסיב מעצבן


Posted by uzi on Apr-19-2009 12:07:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איך מביאים אותם?
כמו שמביאים מחשב חדש, בכסף.
5000-6000
פאונד אני מעריך והם פה. יכול להיות שיותר...
יש לך?

בא נבדוק אותך שניה.
1 British Pound = 6.19278 Israeli New Shekel
6000 X 6.19278 = 37,156.68
לדעתי אתה צודק אבל מחיר זה הוא שכרם בלבד!
הם הרי שלישייה והם ראויים להרויח כמו כל המובילים בסצנה.
המחיר הזה לא כולל הוצאות עבור טיסות, לינה, נסיעות, השכרת מועדון, אבטחה, פרסום וכולי.
יש אולי 2-3 הפקות (או מועדונים) בארץ שיכולים להרים את זה ואני ממש לא מקנא בהם.


Posted by luckystrike on Apr-19-2009 22:37:

אני מוכן להתפשר על סטיב מ
THRILLSEEKERS


Posted by Glenn-Holmes on Apr-19-2009 23:19:

quote:
Originally posted by luckystrike
אני מוכן להתפשר על סטיב מ
THRILLSEEKERS


גם אני


ועוזי. אם אבאב אנד ביונד יגיעו לפה זה יהיה הכי הגיוני במתווה של הביקור הבודד של ג'ונו גראנט כאן
אחד מהם מגיע - האירוע מפורסם כהגעה של הדי ג'יים מספר 4 בעולם והעלויות הן של אירוח די ג'יי אחד ותשלום בהתאם.(עדיין משהו באזור הכמה אלפים טובים...לא מאמין שפחות מ-3500 פאונד בשום מצב) להביא את שלושתם ביחד זה לדעתי לא אפשרי בישראל...גם בלבנון ותבדקו אותי אני מאמין שיגיעו רק 2 (לא 1 כי פעם אחרונה שלהם בלבנון בכל זאת היו 4000 איש...עם כמות קהל כזו הלבנונים יכולים להרשות לעצמם להביא 2 מהם...אולי אולי את שלושתם אפילו..שווה לבדוק)


Posted by sh33p on Apr-20-2009 00:27:

quote:
Originally posted by Viber
איך מביאים אותם לארץ?


+

+


= ABOVE AND BEYOND - LIVE AT ISRAEL!!!!11


מה ההבדל כבר?


אפשר להגיד את זה על 90% מהדיג'ייז בעולם.
אל תהיה כזה חמוץ


Posted by Glenn-Holmes on Apr-20-2009 06:55:

quote:
Originally posted by sh33p
אפשר להגיד את זה על 90% מהדיג'ייז בעולם.
אל תהיה כזה חמוץ


עזוב את זה בוא נמלא את איצטדיון רמת גן עם הופעה של מישהו ששר ממש דומה לווקאליסט של דיפש מוד...למה לטרוח להביא אותם?


Posted by uzi on Apr-20-2009 15:14:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ועוזי. אם אבאב אנד ביונד יגיעו לפה זה יהיה הכי הגיוני במתווה של הביקור הבודד של ג'ונו גראנט כאן
אחד מהם מגיע - האירוע מפורסם כהגעה של הדי ג'יים מספר 4 בעולם והעלויות הן של אירוח די ג'יי אחד ותשלום בהתאם.(עדיין משהו באזור הכמה אלפים טובים...לא מאמין שפחות מ-3500 פאונד בשום מצב) להביא את שלושתם ביחד זה לדעתי לא אפשרי בישראל...גם בלבנון ותבדקו אותי אני מאמין שיגיעו רק 2 (לא 1 כי פעם אחרונה שלהם בלבנון בכל זאת היו 4000 איש...עם כמות קהל כזו הלבנונים יכולים להרשות לעצמם להביא 2 מהם...אולי אולי את שלושתם אפילו..שווה לבדוק)

אני מסכים, אתה צודק.
אני ממזמן יודע שיש סצנה לא רעה בכלל בלבנון!
הרבה מפורסמים מגיעים לשם בשנים האחרונות.
פרי קורסטן מופיע שם 2-3 פעמים בשנה קבוע!


Posted by Viber on Apr-20-2009 19:31:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עזוב את זה בוא נמלא את איצטדיון רמת גן עם הופעה של מישהו ששר ממש דומה לווקאליסט של דיפש מוד...למה לטרוח להביא אותם?



כשאתה ציני תנסה להיות לפחות קצת מדוייק בהשוואות שלך.
אתה במועדון מסויים עם תאורה מצויינת,אנשים אחלה וערב אחלה...

עכשיו, מה זה משנה לך אם אתה שומע את אותו הטראק בדיוק,עם אותם מעברים ואפקטים בדיוק?? (אלא אם כן הםהתחילו לתקלט כמו ג"ימס זאביליה ולא ידעתי)
מה זה משנה מי עומד שם 4 מטר מעליך ומנופף בידיו בעלטה??

והעניין עם דפש מוד שונה לגמרי, שהרי הם חלק מתרבות הפופ - שבה כידוע דמות האמן והוידאו שלו יותר חשובה מהמוזיקה שלו.

להזכירך - מוזיקה אלקטרונית אמורה לבוא כנגד כל הדברים האלה, אנדרגראונד מישהו?



וג'ונו גראנט גם ככה ניראה לי עושה את כל מה שטוב בשלישייה הזאת, איך הוא עשה את
Circuits, Nocturnal Creatures
איך??


Posted by uzi on Apr-21-2009 10:53:

quote:
Originally posted by Viber
כשאתה ציני תנסה להיות לפחות קצת מדוייק בהשוואות שלך.
אתה במועדון מסויים עם תאורה מצויינת,אנשים אחלה וערב אחלה...

עכשיו, מה זה משנה לך אם אתה שומע את אותו הטראק בדיוק,עם אותם מעברים ואפקטים בדיוק?? (אלא אם כן הםהתחילו לתקלט כמו ג"ימס זאביליה ולא ידעתי)
מה זה משנה מי עומד שם 4 מטר מעליך ומנופף בידיו בעלטה??

והעניין עם דפש מוד שונה לגמרי, שהרי הם חלק מתרבות הפופ - שבה כידוע דמות האמן והוידאו שלו יותר חשובה מהמוזיקה שלו.

להזכירך - מוזיקה אלקטרונית אמורה לבוא כנגד כל הדברים האלה, אנדרגראונד מישהו?


וג'ונו גראנט גם ככה ניראה לי עושה את כל מה שטוב בשלישייה הזאת, איך הוא עשה את
Circuits, Nocturnal Creatures
איך??

יש אושר גדול בלראות את האומן, לדבר איתו ולתת לו חיבוק.
לעומת זאת, להנות מערב במועדון צפוף ומחניק עם ווליום נוראי, זה כבר קשה!
היו לי חוויות אדירות עם אומנים מחו"ל שבאו לארץ.
המועדונים בארץ יחסית "קטנים" אז יש דיי הרבה אינטרקציה עם האומן.
מי שלא היה אף פעם בהופעה של ארמין או פרי חייב ללכת. הם כל כך חביבים
בנוגע לדפש מוד, הם מנגנים חיי בעוד שתקליטן מנגן מחומר מוקלט ורק עושה מיקס למעבר בין החומרים, בדרך כלל.
דפש מוד גם מביאים לפה הפקה שלמה, בעוד שתקליטן מביא לפה רק את ארגז התקליטים והדיסקים שלו.
יש הבדל עצום! לא פייר להשוות בין ההופעות הללו, התקציבים והעלויות בהפקתם שונות באופן קיצוני.


Posted by luckystrike on Apr-21-2009 17:30:

ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל

בכל מקרה - יש משהו אמנם במה שוייבר כתב פה, אבל מצד שני כן כיף לראות את האומן. בייחוד אם הוא מישהו שאתה מעריך ואוהב את המוזיקה שלו. בדרך כלל גם רמת המיקסוס יותר גבוהה מסתם דיג'יי שעולה לנגן וגם הטראקליסטינג מעולה וקולע ויש אנרגיות טובות. נכון שזה לא הדבר הכי חשוב באלקטרוני אבל יש בזה משהו יפה ואני חושב שזה אדיר להיות בהופעה טובה של דיג'יי ויוצר שאתה אוהב.
אגב על אחת כמה וכמה למשל שמדובר באמן לדוגמא כמו ראנק 1 שהרבה פעמים מופיעים ומנגנים לייב את הטראקים שזה כבר ערך מוסף אדיר לדעתי למופע ומעלה את ההנאה פי כמה.
זה גם סוג של שואו (למשל אינפקטד שמופיעים טוב) וחוויה


Posted by Viber on Apr-21-2009 17:48:

הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??


Posted by sh33p on Apr-21-2009 18:03:

quote:
Originally posted by luckystrike
ההפקות של האלקטרוני בארץ זולות מאוד
עד כדי כך שאפילו הדבר הבסיסי ביותר כמו איכות הסאונד מאכזבת
שלא נדבר על אפקטים נוספים של זיקוקים וכאלה או על אירגון נורמלי שלא קיים פה...
הלוואי והיה לנו רבע ממה שקורה בהפקות של טראנס בחו"ל




מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.


Posted by luckystrike on Apr-21-2009 18:15:

quote:
Originally posted by Viber
הלו הלו! לא דיברנו פה על לייב-אקטס

וכמובן שעדיף את האומן שינגן את החומר שלו אבל תכל'ס רוב מה שהם מנגנים זה לא החומר שלהם לא??
אז מה באמת ההבדל אם הם מנגנים טראק מסויים של פול מילר או מישהו אחר?? סתם לראות אומן מפורסם??


לייב אקטס זה באמת הדבר

אני זוכר באנרג'י ב2004 שהייתי וראנק 1 הופיעו - היה מטורף !!!
וגם באנרג'י האחרון הם נתנו שואו


אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור


Posted by luckystrike on Apr-21-2009 18:15:

quote:
Originally posted by sh33p
מורן במקום לבכות תתחיל להגיע ולהנות
אתה יודע מה אומרים על מסיבות בישראל?!
אין מסיבה לא טובה - יש לא מספיק וודקה.

ובנימה רצינית
מי שימשיך לשקוע ברחמים על הסצינה הישראלית שיבושם לו
בשטח מי שמגיע למסיבות של האומן, קומפורט וברזילאי יוצא מבסוט כמעט כל פעם.


מסכים איתך לגבי הוודקה
פשוט הטראומה של הערב של ארמין באומן עדיי תקועה לי בראש



אגב - מי בא להופיע בקומפורט ?
יש הופעות טובות שם ?


Posted by .A.Y. on Apr-21-2009 19:58:

בקומפורט יש רק טראנס פסיכודלי עד כמה שידוע לי
ומי שבוכה על הסאונד בארץ עוד לא היה בבלוק כנראה
זה פשוט המועדון האהוב עליי..


Posted by Viber on Apr-21-2009 20:49:

quote:
Originally posted by luckystrike

אבל גם הופעה רגילה זה סוף הדרך. תחשוב בהופעה כמו של פרי בארץ שאין לו שם ענק כמו טיאסטו ובהופעה שלו יש המון אוהבי טראנס שלאו דווקא היו מגיעים לאותו מקום אחרת - ויש אנרגיות מטורפות. כולם מכירים את הטראקים וכולם חיים את ההופעה. אתה שומע גם טראקים שתמיד אמרת לעצמך שהלוואי והיית במסיבה והיו שמים וכו'
יש בזה יתרונות בקיצור



נכון.
אבל אם לא הייתי מכיר אותו מילדות זה לא היה מזיז לי.


Posted by uzi on Apr-22-2009 23:18:

quote:
Originally posted by Viber
סתם לראות אומן מפורסם?

וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי.
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת...
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.


Posted by benji904 on Apr-23-2009 22:08:

quote:
Originally posted by uzi
וייבר היקר, רק על עצמי לספר ידעתי.
אני יודע שזה נשמע דפוק לשלם 100-150 שקל ו"לסבול" רק בשביל לראות פרצוף מוכר.
אבל תדע לך שאותי זה מרגש בעוצמות אדירות לפגוש את האומן, חבל שהאוירה קצת הורסת...
פרי קורסטן זכר אותי בכל הופעה ובכל מפגש ברדיו 99. הוא, גיבור המוזיקה של שנות העשרה שלי, מזהה אותי אישית ואומר לי "אתה תמיד בא להופעות שלי".
אשכרה יורדת לי דמעה עכשיו, בחיי!
אני יכול לשלוח לך כמה תמונות. הייתי כל כך מאושר בכל פעם שהצטלמתי עם האומנים הללו! זה מרגיש לי כמו הגשמת חלום, הגשמה עצמית.
תראה, בארץ שלנו קשה לקבל סאונד טוב, נוחות ותקליטן מעולה בדיוק לטעמך. יש מקומות יוצאי דופן אבל תרבות המועדונים שלנו היא כזו ש"דיסקוטקים זה לצעירים/לילדים". אתם לא יודעים כמה אני נתקל בזה!
אפילו כשאני אומר באוניברסיטה שאני אוהב מוזיקה אלקטרונית/טראנס אנשים בדרך כלל מחמיצים פנים בחצי זילזול.
שיהיה ברור, גם כשאני אומר שאני אוהב מוזיקת
SMOOTH JAZZ
ומת על האילטורים של "קני ג'י" אין להם מושג על מה אני מדבר!
זה פשוט המציאות פה, זאת התרבות, לטוב ולרע.
אנחנו מדינה קטנה ואי אפשר לצפות מכל אירוע להיות הכי איכותי בעולם.


Absolutely agreed on:
1) the present, local culture
2) the excitement of the encounter: I'm the idiotic dopehead walking around with my former, unvalid Dutch passport collecting autographs...


Posted by MINTZ on Apr-24-2009 12:20:

אם הם יבואו - אין מצב שאני מפסיד את זה נראה לי...

אני מת כבר לראות אומן של מלודיות...

הבנתי שהפסדתי מסיבה די מעולה עם ארמין (האחרונה) אך לצערי זה היה מסיבות של עבדתי אותה תקופה ולא יכלתי להרשות לעצמי


בקיצור מחכה להזדמנות הבאה לשמוע מלודיות חדשות באוזני...

חבל שלא ארגנו כלום ליום העצמאות... אבל עדיין יש תקיץ...


Posted by MINTZ on Apr-24-2009 12:21:

האמת - עכשיו לא חסר ממש... רק צריך שיגיע מישהו לאיזור... ואני שם!

היה מרטין רוט' או משהו כזה?


Posted by sh33p on Apr-24-2009 13:00:

היה מרטין רוט
וביום העצמאות יש את
Jerome Isma-Ae


Posted by MINTZ on Apr-24-2009 14:08:

:-| חבל שלא הודיעו לי על זה... אלא רק על מסיבות בינוניות...

לגבי השם ששמת פה לא אומר לי הרבה...

מי זה האומן הזה?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.