TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עבודה....


Posted by NaOren on Jun-16-2002 21:29:

עבודה....

אחים שלי, דבר ראשון מצטער אם פתחתם פה על זה כבר טרד
פשוט לא ראיתי בכל הדף פה...

אז יש למישהו מושג איך משיגים עבודה?
חוץ מלהבור בחנויות?
יענו אני רוצה ללכת לחלק פליארים...
אז לאן אני אמור ללכת שיפנו אותי?


Posted by Hell_Copter on Jun-16-2002 22:33:

עדיף לך יותר לעבוד באיזה חנות נחמדה עם מזגן מאשר לחלק פליירים בחום
אם יש לך הזדמנות לחלק פליירים אז בסבבה אבל אם לא אז בשביל מה סתם

ופעם הבאה תדע שאפשר לעשות חיפוש...
בפינה הימנית למטה יש סרץ' ושם אתה כותב מילה וזה מחפש לך ט'רדים עם המילה הזאת
הפורום הוא לא רק עמוד אחד


Posted by m0sh on Jun-17-2002 07:39:

רועי צודק

ובאמת אל תיהיה עצלן פעם הבאה


Posted by oDrori on Jun-17-2002 12:25:

ביזיון. תתבייש בעצמך


Posted by NaOren on Jun-17-2002 14:08:

quote:
Originally posted by oDrori
ביזיון. תתבייש בעצמך


מאיפה אני אמור לדעת את זה???


Posted by oDrori on Jun-17-2002 18:05:

סתם בצחוק אחי... פשוט הצחיק אותי איך שתפסו עלייך קריזה... מוש ורועי זה לא כזה ביג דיל...


Posted by YuVaL on Jun-17-2002 19:47:

מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב?


Posted by DjChook on Jun-17-2002 19:57:

עזבו את הבן אדם המסכן

הוא עדין עושה
QOUTE
ומוחק את מה שרשום שהוא עושה הודעה אז תרחמו עליו


Posted by NaOren on Jun-17-2002 19:57:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב?


מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו?


Posted by Hell_Copter on Jun-17-2002 20:03:

quote:
Originally posted by oren_naor


מה יש לך
אהה גבר???
יש לך בעיות או משהו?


מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!?


Posted by DjChook on Jun-17-2002 20:04:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


מה אתה נורמלי!??!
יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!?
מה זה השוק שיש פה!?


הוא לא שם לב

עזבו אותו


Posted by NaOren on Jun-17-2002 20:15:

quote:
Originally posted by DjChook


הוא לא שם לב

עזבו אותו


ראסמי...
אני לא מבין פה


:-)))))


Posted by Q-PiXeL on Jun-17-2002 20:17:

הת'רד הזה כבר אל יחזור לענייני עבודה...

ויובל אמר את זה על הודעה שמוש רשם ואז יובל מחק אותה...
עזבו..
יובל סגור וזהו...
ותקפיצו ת'רד של העבודה...


Posted by m0sh on Jun-17-2002 22:41:

מה שקרה שיובל העיז למחוק לי את הפוסט שכתבתי

אז אתה יודע מה

SUCK MY DICK


Posted by oDrori on Jun-17-2002 22:54:

יובל, מה כבר היה כתוב שם?


Posted by m0sh on Jun-17-2002 22:56:

אתה רוצה שאני יגיד לך מה כתבתי?!

זה היה מופנה אליך

אז תיהיה ילד טוב ותשב בצד

זה לא שאני ערס

פשוט די לזיין כבר את השכל

אמרתי לו יפה יא חרא


Posted by oDrori on Jun-17-2002 22:58:

מה אתה לוקח ברצינות מוש סתם הוא לא ראה שיש טופיק אז פשוט לא חשבתי שצריך להתעצבן, לא שהתעצבנתם אימייייייים או משהו סתם הקצנתי... לא כזה אסון ואני לא חרא


Posted by m0sh on Jun-17-2002 23:04:

אתה צודק

סתם אמרתי לך

ויובל הפך את זה לרציני

יא לחוצים

אני שמח בזמן האחרון כמו מלך


Posted by oDrori on Jun-17-2002 23:21:

Jester

חחחחחחחחחחח.... אוקיי...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.