TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עבודה....
עבודה....
אחים שלי, דבר ראשון מצטער אם פתחתם פה על זה כבר טרד
פשוט לא ראיתי בכל הדף פה...
אז יש למישהו מושג איך משיגים עבודה?
חוץ מלהבור בחנויות?
יענו אני רוצה ללכת לחלק פליארים...
אז לאן אני אמור ללכת שיפנו אותי?
עדיף לך יותר לעבוד באיזה חנות נחמדה עם מזגן מאשר לחלק פליירים בחום
אם יש לך הזדמנות לחלק פליירים אז בסבבה אבל אם לא אז בשביל מה סתם
ופעם הבאה תדע שאפשר לעשות חיפוש...
בפינה הימנית למטה יש סרץ' ושם אתה כותב מילה וזה מחפש לך ט'רדים עם המילה הזאת
הפורום הוא לא רק עמוד אחד
רועי צודק
ובאמת אל תיהיה עצלן פעם הבאה
ביזיון. תתבייש בעצמך
| quote: |
| Originally posted by oDrori ביזיון. תתבייש בעצמך |
סתם בצחוק אחי... פשוט הצחיק אותי איך שתפסו עלייך קריזה... מוש ורועי זה לא כזה ביג דיל...
מוש
תעשה לי טובה
בלי סתם שטויות טוב?
עזבו את הבן אדם המסכן
הוא עדין עושה
QOUTE
ומוחק את מה שרשום שהוא עושה הודעה אז תרחמו עליו
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy מוש תעשה לי טובה בלי סתם שטויות טוב? |
| quote: |
| Originally posted by oren_naor מה יש לך אהה גבר??? יש לך בעיות או משהו? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter מה אתה נורמלי!??! יובל אמר למוש להרגע אז אתה בא אל יובל בטענות!? מה זה השוק שיש פה!? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook הוא לא שם לב עזבו אותו |
הת'רד הזה כבר אל יחזור לענייני עבודה...
ויובל אמר את זה על הודעה שמוש רשם ואז יובל מחק אותה...
עזבו..
יובל סגור וזהו...
ותקפיצו ת'רד של העבודה...
מה שקרה שיובל העיז למחוק לי את הפוסט שכתבתי
אז אתה יודע מה
SUCK MY DICK
יובל, מה כבר היה כתוב שם?
אתה רוצה שאני יגיד לך מה כתבתי?!
זה היה מופנה אליך
אז תיהיה ילד טוב ותשב בצד
זה לא שאני ערס
פשוט די לזיין כבר את השכל
אמרתי לו יפה יא חרא
מה אתה לוקח ברצינות מוש סתם הוא לא ראה שיש טופיק אז פשוט לא חשבתי שצריך להתעצבן, לא שהתעצבנתם אימייייייים או משהו סתם הקצנתי... לא כזה אסון ואני לא חרא
אתה צודק
סתם אמרתי לך
ויובל הפך את זה לרציני
יא לחוצים
אני שמח בזמן האחרון כמו מלך

חחחחחחחחחחח.... אוקיי...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.