TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heeeeeeet!!!!!!
Heeeeeeet!!!!!!
Nee geen tret met hete vrouwen maar over het warme weer 
WHoo00 is dit een hittegolf ofzo!
Zit ik mn tentamen te maken in een lokaal waar iedereen zich de pleuris zweet, ga ik naar de bus op schiphol daarna, zegt die thermometer daar dat het 32 graden is t00t!
De bus was ook niet om van te genieten zeg, en dat tentamen van morgen leren lukt ook al moeilijk, ik ga toch liever met een ijsje in de zon zitten buiten 
Ben ik de enige die hier zoveel last van heeft en zitten jullie nu lekker bruin te bakken en te genieten??

Gelukkig heb ik Airco 
gheheh, ik heb vakantie
tot september

Zij wel!!!!

Ik heb nog 5 tentamens de komende twee weken. Leren is al kut en zeker met dit weer. Gelukkig woon ik 500 meter van het strand af. Dus dat wordt op strand 'leren'
ik had neit door dat t ZO heet was dus ging met spijkerbroek naar school 
t was kokend heet in de computerlokalen 
ben blij da'k nu thuis zit zonder kleren aan
ik bedoel...met shirje en shortje 
IK WIL ZWEMMEN!!!!!!!!!!!
tis echt TERINGJANTJE warm...
had ik dus niet in de gaten..kheb dus zon stageplaats waar je grootste deel van de dag binnen zit
... kom ik om half 1 ff naar buiten KABAM, ik ging echt bijna gestrekt==>> onbenullig gewoon!
zelfs langzaam lopen is nog teveel van het goede momenteel...
en het zal de hele week wel zo blijven ook... (en wie moet er weer leren... juist, moi
)... was de week maar voorbij...
anywayz, tis natuurlijk wel beter dan regen
ik ook leren man, donderdag mijn laatste tentamen en dan maar hopen dat ik geen her heb... her zijn in juli.
Echt kut dat ik binnen zit om te leren...
Arme stakkers die nog moeten leren
. IK HEB VAKANTIE! 
je hebt weer mazzel dat je zo afgelegen woont daar in de polder... je smeekt echt om een dreun op je gaffel
EDIT: 1 voordeeltje van een her op donderdagmorgen is wel dat ik de hele donderdag middag op het schoolnetwerk ga zitten sleuren EN fikken

Ik heb lekker vakantie maar uitgerekend nu ben ik ziek, dus dat schiet ook niet echt op 
het is idd errug heet, morgen word het ook nog zo heet maar op het einde van de dag gaat het afkoelen.
het is ook echt niet te doen om buiten te zitten in de zon, dan brand je helemaal weg, ik heb dus lekker heel de dag binnen gezeten, voetbal kijken, muziek luisteren etc...
maja, ik heb toch vakantie 
ik heb vandaag en morgen excursie
dat betekent...een btje met een vlindernetje beestjes vangen in t open veld, vet relaxed dus, afgesloten met een potje skinnydippen
wat is biologie toch een mooie studie...

ik moest vandaag werken op terras, en om 10 uur was het al focking warm!! ik was blij dat ik vandaag een korte dienst had want het was niet te houden!!
morgen lekker zwemmen, ja mensen ik heb vrij! 

Arme stakkers allemaal, ik ben lekker aan het werk in het zonnetje.
morgen lekker weer, ik heb er nou al zin aan !!
NOT 
Ik ben net trug van da beach! Superchill.. en wat een vrouwen weer
Heb me weer kostelijk vermaakt, maarrrr ben nu wel een btje verbrand
Vanavond weer ff naar da beach, ff bieren met een paar maten 
LTR!
*zucht* wat is het leven toch mooi........ 
moe je niet studeren ofzo?

woensdag 1 her.. moet te doen zijn 
scheveningen strand
sahara bar.. hehe 
ik heb sinds vorige week al niets meer te doen, zit me eigenljik alleen maar wat te vervelen en de echte vakantie moet nog beginnen
heb in principe al vakantie.
vrijdag m'n laatste her maar dat is niet bijster veel. ik kan nu al lekker genieten dus 
moet hele dagen werken bij de OLA, lekker koel dus (-7) 
Gelukkig werk ik 's avonds en leef ik 's nachts, dus heb ik voor het grootste deel door de hitte heen geslapen...