TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- line up lovefields
line up lovefields
LOVE STAGE:
Luke Slater (live), Soulvation (live), zuco 103 (live, Alien Logic (live), Laidback Luke, 100% Isis, Erick E, Lady Aida en Rho
MIND STAGE:
Green Velvet (live), Acid Junkies (live), Steve Rachmad, Miss Djax, Marco Bailey, Montana, T-Quest, Praxyd en Pota 303
SOUL STAGE:
Ferry Corsten, Armin v. Buuren, Marco V, Promiss, Misja Helsloot, Base, Dexter G
prijs: 35 euro
mwoah de prijs valt mee maar ik ga er niet zo'n end voor naar het zuiden reizen..
waar is lovefields dan?...
Op het Pinkpop terrein bij Landgraaf. Denk alleen niet dat ik er bij ben, ga van het zomer ook al naar Amsterdam Alive!, Impulz en Extrema, zit nog te denken over Mysteryland... kost allemaal wel piekies
En natuurlijk FFWD ook nog, maar da's graties 
Ehm...dit was toch 2 dagen???? Hoorde ik...
Greetz,
SnuggLe
www.lovefields.nl
daar staat trouwens nix over 2 dagen! maar dit feessie lijkt me wel vet! armin, ferry, marco, lemmon8, misja, djax, bailey, montana!! ik denk zeker het checken waard.. toch eff kijken waat landgraaf nou precies ligt en wie ik mee kan krijgen!
Lijkt me best een leuk feestje...
mij ook ff kijken wanneer t is...
[edit] 11 augustus.. damn!!! ben ik op vakantie
[/edit]
Shit de 10de is Mysteryland natuurlijk, jammer dan voor Lovefields
| quote: |
| Originally posted by hamburgerboefje Shit de 10de is Mysteryland natuurlijk, jammer dan voor Lovefields |
Hmmm... de 11e he? 9e=Addiction, 10e=FFWD... Nou, ik weet 't nog niet hoor, dat Lovefields...
Gingen er nu nog mensen naar Lovefields?
Ik zal er iig zijn (dankzij gratis VIP-tickets
)
Met vriendelijke groet.
fvck man tom middleton komt niet en ipv daarvan komt james zabiela..
DAMN daarvoor alleen zou ik al gaan zabiela is VET!!!!!
| Originally posted by mr.marcello Gingen er nu nog mensen naar Lovefields? Ik zal er iig zijn (dankzij gratis VIP-tickets )Met vriendelijke groet. |
Ik heb d'r iig flink zin in!!
| Originally posted by mr.marcello Ik zal er iig zijn (dankzij gratis VIP-tickets ) |
| Originally posted by Partyhardy! hoe was het, hoe was het? ik ben erg benieuwd aangezien ik hier ook erg graag heen gewilt had! hoe was de sfeer, en het terrein ingedeelt, was het druk en regen gehad? en hoe draaide lemon8 en armin en ferry? |

We hebben toen maar een programma gehaald en zijn effe
Die maat van mij (die de VIP-tickets via z'n werk had gekregen) was de hele dag al niet lekker en wilde dus perse terug naar huis. Daar baalde ik stevig van, maar ik ben maar met hem terug naar huis meegegaan. Hij had dit tenslotte allemaal mogelijk gemaakt.....