TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Einde van AudioGalaxy?!?!?!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Apoptosis on Jun-17-2002 23:17:

Sad Einde van AudioGalaxy?!?!?!

RAMP!!!!

k zet net AudioGalaxy te checke... blijkt m'n hele wachtlijst te zijn verdwenen... dus k denk 'Oh nix aan de hand, gewoon ff aanvullen weer'... blijken ALLE nummers die ik zoek geblokt te zijn!!

Iemand anders dit probleem?? Is het nu dan toch echt gebeurd??!!?!

Tyfu*lijers.....

Posted by Apoptosis on Jun-17-2002 23:41:

Lamaar..... k zie net dat r ook een topic over is in de Main forum.

Hier dus...

Posted by Miss Proximus on Jun-18-2002 07:16:

je HAD ook je eigen thread kunnen deleten

Gewoon onderaan je eerste post op "edit/delete" dan bovenaan die pagina het boxje "delete" aanvinken en op de delete button klikken

of onderaan de threadpagina op dat "uitvouwboxje" (LoL) op open/closed drukken.....dat kan nog steeds

deleten daarentegen kan al nie meer

Posted by Apoptosis on Jun-18-2002 20:44:

Dat had ik kunnen doen ja, maar dat is niet gebeurd.....

t valt me trouwens op dat maar weinig holland forummers op die threads over AG hebben gereageerd, alsof niemand hier het wat kan schelen (wat natuurlijk niet zo zal zijn)... hebben jullie soms geheimpjes te verbergen, andere bronnen van inkomsten, beter dan AG?

Posted by Blik on Jun-18-2002 20:47:

ik denk dat dat komt omdat veel mensen via ftps hun muziek binnenkrijgen, ik ben er ook niet zo blij mee dat AG sluit, maar er komt wel weer iets nieuws.

Posted by Jappio on Jun-18-2002 21:15:

Vast wel.. Ik vind het ook errug jammer hoor! Er komt vast wel weer wat nieuws, al hoop ik dat er net zoveel trens op komt te staan als op AG, maar we shall see...

Posted by tijs08 on Jun-19-2002 12:46:

ik baal er ook heeeel erg van hoor!! Ik haalde via AG al mijn shit binnen.. en brande er per week zeker 4 cds mee weg!! Trance & Hardstyle....

dis echt klote.. en hoop dat er snel 1 goeie vervanger komt.. en niet 10 verschillende zodatde database nog steeds erg klein blijft.

Posted by TranceFool on Jun-19-2002 12:51:

Check de thread over de Hub in de main section, be benieuwd of dat wat wordt....ze sharen nu al meer dan 1 TB, das dus niet weinig (en dan mij nog nie eens meegerekend)

Posted by total woot on Jun-19-2002 14:04:

als dat is wat ik denk dat dat is dan is ik blij!

Posted by Flipper01 on Jun-19-2002 15:05:

Ik heb me al ingeschreven, moet het alleen nog installeren. Maar het klinkt idd veelbelovend!
Als het net zo lekker werkt als AG dan ben ik weer gelukkig!!

Posted by Cosmic on Jun-19-2002 15:24:

Gewoon met zn allen naar die TA Hub gaan. We zitten nu al op meer dan 300 users met ruim 1 tera(!) byte aan mp3.

Posted by Jappio on Jun-19-2002 16:40:

Precies.. hoe meer users, hoe meer muziek! Mijn gbtjes zijn ook toegevoegd

Posted by moogwai on Jun-19-2002 17:49:

jammer

AG was erg handig voor het downlaoden van oude "onbekende" nummers die ik nog niet had zoals E-Nomine - E-Nomine (Cosmic Gate Remix), Sensoria-X - Stop The War (Fire & Ice Remix) en Novaskotia - Novaskotia (Armin van Buuren's Rising Star Mix). Deze kwamen dan lekker binnen waaien terwijl mijn zussie aan 't internetten was....

Posted by John on Jun-20-2002 16:03:

ppfff idd kut zeg.. weinig nieuwe nrs voor mij dus, ook geen ouwe trouwens..todat er weer wat nieuws is...:S

Posted by tijs08 on Jun-20-2002 16:10:

quote:
Originally posted by TranceFool
Check de thread over de Hub in de main section, ben benieuwd of dat wat wordt....

Wat een super progje zeg!! en JA zekers dat dit DE goeie vervanger voor AG word!! alleen maar TAs en bijna iedereen shared meer als 1 GB!!!

Posted by TimeportE on Jun-20-2002 16:12:

idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!!

Posted by TranceFool on Jun-20-2002 16:57:

quote:
Originally posted by TimeportE
idd kom naar de TA hub.. nu 1,92 Terrabyte !!!!

2,2 al

ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden

Posted by TimeportE on Jun-20-2002 18:53:

quote:
Originally posted by TranceFool
ik vinnet alleen wel beetje kut dat echt gelijk iedereen als een tiest loopt te leechen, maar groot gaattie wel worden

ja klopt wel een beetje ja, maar laat ze zou ik zeggen: ik share gewoon al mijn mp3s (nie dat d/l van mij snel gaat, heb een upload rate van 14 kbps )... die chat is trouwens daar meestal wel best gezellig!! jaa krijg het chatten weer in de vingers, denk dat ik misschien weer eens langs kom op irc (pas maar op ) ..

Posted by ScuL on Jun-21-2002 17:03:

ook ik ben lid van de TA DC hub. nu nog ff DC installeren :P

Posted by basvh on Jun-21-2002 18:21:

ik heb maar 56k6 en de TA hub gaat heel langzaam bij mij. echt kut

Posted by serialkillah on Jun-22-2002 15:45:

yep, direct correct werkt als een tiet

Posted by total woot on Jun-23-2002 19:46:

het leuke is dat er zo lomp veel muziek staat, je ook regelmatig iets tegenkomt dat je nog niet kent.

ltr

Posted by mr.marcello on Jun-24-2002 20:15:

En dat je dan ook nog eens andere Hub-jes kunt bezoeken. Je kan er echt gewoon alles downloaden.....echt perfect dus!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by eXos on Jun-24-2002 20:22:

kloot maar lekker aan jongens

Posted by Opti on Jun-24-2002 20:24:

ik krijg niet eens een pass...

Pages (2): [1] 2 »