TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/10/09:B2B pres:Psygathering 2009:YAHEL IN CONCERT,ASTRAL PROJECTION,KOXBOX ,ETC
Pages (2): [1] 2 »
03/10/09:B2B pres:Psygathering 2009:YAHEL IN CONCERT,ASTRAL PROJECTION,KOXBOX ,ETC
On 3 October 2009, B2B Productions will rumble the ground under your feet again. We gathered the best Psytrance artists of the world in one place.
They are bringing there whole legacy with them and will provide you with a unique mixture of old an new works.
Not only your ears, but also you eyes will be treated with a spectacular, never seen visual show. Expect the unexpected at The Greatest Indoor Psytrance Event in the Benelux!!
LIVE IN CONCERT
YAHEL
(Phonokol rec/Israel)
(A world premiere concert,with gitarist and drummer )
LIVE
ASTRAL PROJECTION (Trust in Trance/Israel)
(one of the pioneers of the goa/psytrance,bringing old an new works)
KOXBOX (twisted records.DK)
(with an exlusief oldskool set followed with his new works)
SYNSUN (phonokol/ Ukraine)
(from old to new works)
FIRAGA (agitato rec/B2B.Be)
NORION (B2B/unio mystica.Be)
special openings concert by the belgian plastics (crossover of psychedelic rock/electro)
stunning uv decorations by Nils Psyberpunk (Switserland)
visuals by campattack.com
light and lasershow
market area,animations
and so much more...
TICKETS
presale:22.5 euro
door price: 27.5 euro
presale starts 13 juli
online:www.back2basicsonline.com/fnac.be
all fnac outlets (0900 00 600 (0.45 euro p/m)
gigaswing Hasselt Kapelstraat26,shanti bazaar Jesusstraat Antwerpen
GRENSLANDHALLEN HASSELT BELGIUM

interesting!
twas dik in orde vorige keer, dus misschien nu weer 
ja we hebben ook geleerd vanons vorige fouten en die gaan we dit jaar eruit helpen he 
greetz
| quote: |
| Originally posted by Config interesting! twas dik in orde vorige keer, dus misschien nu weer |
Astral wil ik wel live zien..
Denk niet dat ik hier vrienden voor kan porren... psy vinden ze allemaal te eng.
| Originally posted by Unique2701 Astral wil ik wel live zien.. Denk niet dat ik hier vrienden voor kan porren... psy vinden ze allemaal te eng. |

... zeg maar tegen je vrienden dat het geen psy is, Astral is eigenlijk goa
Qua scare factor is astral projection in vrgl met koxbox een aflevering van my little pony ofzo
Yahel

| Originally posted by Eagle` Qua scare factor is astral projection in vrgl met koxbox een aflevering van my little pony ofzo |

het is een lekkere gemengde line up 
voor de goa liefhebbers..astral en koxbox
de trance lovers..yahel en dan nog eens in concert 
en synsun..ja..dat is echt zalige knal muziek
en dan een begin concert van de belgian plastics
| Originally posted by FCB_Fanatic ik vond ze vorig jaar zeker de moeite op Tomorrowland. Toch proberen komen dus ![]() en psy is idd z��r eng ... zeg maar tegen je vrienden dat het geen psy is, Astral is eigenlijk goa |
| Originally posted by Unique2701 Alles zonder een breakdown van 5 minuten + zoetsappige vocals vinden ze eng joh |
van keer geen brullende vent 
yahel zal ook zijn tammy gelukkig niet meenemen 
| Originally posted by FCB_Fanatic zijt gij vorig jaar eigenlijk naar die 5Years B2B geweest Eagle? Plannen om dit jaar te gaan? |

b2b is full on gericht en niet proggi 
en op TL vorig jaar was yahel ook niet live dat is gewoon een dj set met een gitarist ...
en koxbox en synsun zijn nu ook niet de meeste commerciele namen he
ma je moet ieder wat wils geven
maja ik begrijp als je proggi minded bent dat dit allemaal bullshit is voor u 
maar vin nu niet dat je zomaar mag zeggen dat b2b geen kwaliteit levert ..anders was het ook nooit zo gegroeid ...
enja...i love the 90's is een feest voor 22000 man in de arena en dit is in de studio voor een 1500 man ...ben je er vorig jaar geweest ?
| Originally posted by firaga b2b is full on gericht en niet proggi ![]() en op TL vorig jaar was yahel ook niet live dat is gewoon een dj set met een gitarist ... en koxbox en synsun zijn nu ook niet de meeste commerciele namen he ma je moet ieder wat wils geven maja ik begrijp als je proggi minded bent dat dit allemaal bullshit is voor u ![]() maar vin nu niet dat je zomaar mag zeggen dat b2b geen kwaliteit levert ..anders was het ook nooit zo gegroeid ... enja...i love the 90's is een feest voor 22000 man in de arena en dit is in de studio voor een 1500 man ...ben je er vorig jaar geweest ? |
wel dat is dan het leuke eraan..yahel is al van 97 bezig erin en heeft vette shit gedaan ..denk ge nu echt dat ik hem zijn nieuwe (alla tammy shit) gaan laten doen...heb zelf infected en oldskool set erbij laten doen ..yahel vraagt nu aan mij wat hem moet gaan LIVE spelen ....ik ga ook al ff mee en weet wat ik wil
vergeet niet dat degeen die achter B2B zit ...graag die muziek hoort 
yahel is deels van de scene ..dat kunt ge niet ontkennen 
Ik ben (naast wat werk van Yahel) eigenlijk helemaal niet thuis in dit genre. Kan iemand me helpen om wat (recente) sets te vinden?
| Originally posted by Gladius Ik ben (naast wat werk van Yahel) eigenlijk helemaal niet thuis in dit genre. Kan iemand me helpen om wat (recente) sets te vinden? |
nog een bijkomend vraagje @ Firaga: Je vermeld hierboven dat je je verwachtingen hebt geuit tov Yahel, is dat ook gebeurt (of gaat dat nog gebeuren) tov John 00 Fleming voor op Tomorrowland (om bvb meer full on te draaien)?
enig idee al hoe lang hij zal draaien op TL?
thanks 
op tomorrowland speelt die 1.5 uur en zal hij gewoon een set doen 
ik doe dat tegenover yahel omdat de bedoeling van psygathering is...dat ze hun geschiedenis voorstellen
...
cheers fcb! kzal laten weten wat ik van die set vind!
| Originally posted by firaga op tomorrowland speelt die 1.5 uur en zal hij gewoon een set doen ![]() ik doe dat tegenover yahel omdat de bedoeling van psygathering is...dat ze hun geschiedenis voorstellen ... |

)
| Originally posted by Gladius cheers fcb! kzal laten weten wat ik van die set vind! |
MOAR pls!!!
| Originally posted by Gladius damn man, daar zit zalig materiaal tussen, echt goeie set! Af en toe zo'n setje kan er zeker mee door, verfrissend! =) Super voor op de fiets! MOAR pls!!! |
voor de liefhebbers
de presale is begonnen bij fnac
greetz