TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ayia napa.

Posted by Xplorer76 on Jun-18-2002 09:17:

Ayia napa.

Hello gott folk, dimman efter VM fiaskot b�rjar l�gga sig.
(Ja, det �r ett fiasko att torska mot ett land som spelar sitt f�rsta VM, det hade vart mer f�rst�ligt att �ka ut mot Argentina.)

Jag ska hedra Ayia Napa med ett bes�k i sommar.
Nu e det s� att jag beh�ver lite info, club scenen ska ju vara helt ok d�r, man vart ska man g�??
L�nkar till sidor d�r info finns?
S� ut med allt ni vet om Ayia Napa.

Tack p� f�rhand, ha en bra sommar.

Posted by doter on Jun-18-2002 10:01:

Ja s�kte efter Ayia Napa p� Evreka f�r ett tag sen � hittade massor av bra sidor.
Finns massor av bra klubbar tydligen, mycket inriktat p� House � Trance! :P

S�k bara

Posted by MiB on Jun-18-2002 13:08:

vard�r f�r ca 2 �r sen o dom spelar trance p� dom st�rre st�llen runtom hela stan... sidor vet jag inte men vet bara att det e ett f�rbannat festande d�r =))

s� ha det s� kul d�r... kul st�lle om man vill festa 24/7 =)))

Posted by Xplorer76 on Jun-18-2002 13:19:

quote:
Originally posted by doter

S�k bara

Fan, det var ju det jag t�nkte slippa.....

Posted by SWE_TRANCE on Jun-18-2002 15:50:

var d�r f�rra �ret, gillad "Castle Club", grymt sk�n musik d�r...

Vasseg�:
http://www.ayianapa.dk/ <- Bra "clubguide"
http://www.ayianapa.nu/ <- Leta fjortisar att gulla med d�r nere...

Posted by NbR on Jun-19-2002 00:21:

Cool .. jag skall dit oxo i �r.. �ngrar mig lite nu i efterhand men min flickv�n gav mig en dag att fundera p� var jag ville att vi skulle �ka.

Posted by NbR on Jun-19-2002 00:47:

"The pubs in Ayia Napa work from early in the afternoon until 1.30am. The clubs open their doors around 1.30am and go up to 4am. For all of you party people there are some after hour clubs that work from 3am till the morning!"

sk���nt.. slippa dessa svenska sunktider, det �r vid 1.00 man b�rjar vakna.

synd att det skall vara s� jobbigt att hitta fester som inte bara k�r pysktrans h�r i sverige.. tips ngn maila g�rna isf..

Posted by SteveTranz4ever on Jun-19-2002 07:14:

Jag var d�r sommaren 2000...
Vet inte s� d�r mycke om klubbar f�r just trance, jag droppa in bara p� n�gra spontant n�t jag ville ha annat �n regular disco, eftersom mina polare inte gillar trance och liknande musik s� fick man dra sj�lv.
Ayia Napa �r mest Engelsm�nnens andra hem och hemmet f�r 2 step och speed garage musiken...

En natt n�r en kompis kom hem var han helt i extas, han hade trillat in p� en klubb och vem spela d�r... Paul Oakenfold !!!
Fan � detta hade jag missat..

Kan s�ga att Ayia Napa har sjukt mycke klubbar f�r alla stilar s� jag �r helt s�ker p� att du/ni hittar n�t som passar er... Jag skulle hellre dra till Ayia Napa igen �n att dra till Ibiza om jag fick chansen...

Kolla in min hemsida d�r jag har ca.260 bilder d�rifr�n... Inte bara fulla grabbar p� bilderna

Nu ska jag springa tebaxx � jobba / Steve