TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AG Substitut ?!

Posted by NordLight on Jun-18-2002 14:55:

Arrow AG Substitut ?!

Hej !

Vilka p2p program rekommenderar ni? F�rdelar & nackdelar?
Vilka har spyware? Tillf�rlitlighet m.m.

Greetz
NordLight

Posted by P4z! on Jun-19-2002 10:05:

Jag anv�nder Direct Connect! Fast det kanske inte r�knas som p2p program? f�rdelen �r ju att det finns s�� mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man s�ker. Enda nackdelen jag kan t�nka �r att folk kan avbryta fil�verf�ringen om man laddar ner fr�n dem, men p� TA hubben tror jag nog inte n�gon g�r det, har inte h�nt f�r mig �n iaf!

//DJ_A

Posted by NordLight on Jun-19-2002 13:50:

quote:
Originally posted by Dj_Activated
Jag anv�nder Direct Connect! Fast det kanske inte r�knas som p2p program? f�rdelen �r ju att det finns s�� mycket att ladda ner, och att man oftast hittar det man s�ker. Enda nackdelen jag kan t�nka �r att folk kan avbryta fil�verf�ringen om man laddar ner fr�n dem, men p� TA hubben tror jag nog inte n�gon g�r det, har inte h�nt f�r mig �n iaf!

//DJ_A

Tack f�r tipset!

Var f�r jag detaljerna till TA huben?

Greetz
NordLight

Posted by Virus on Jun-19-2002 13:55:

TA Huben funkar otroligt bra nu n�r AG �r borta. Det �r det absolut b�sta AG substitutet som jag k�nner till. Alla borde joina. The more the merrier..

F�r att g�ra det m�ste man PM:a Bizz (som har hand om huben).. Kolla efter tr�den TA DC Hub (eller n�t liknande) i music discussion...

Posted by Ravesquad on Jun-19-2002 13:59:

TA-Huben e verkligen helt otroligt bra! En dr�m som g�r i uppfyllelse

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=52231

Posted by NordLight on Jun-19-2002 16:02:

Thanx alot !

Ska pm:a direkt!

Greetz
NL

Posted by Mystoz on Jun-19-2002 19:27:

Cool

AG d�d s�ge hej till DC!!

Posted by robstar on Jun-19-2002 22:01:

www.Soulseek.org e oxo bra.

Posted by GyLLe on Jun-22-2002 18:20:

vet ni n�n bra hub p� dc d�r man nte beh�ver shara s� mkt.. jag har n�mligen bara 4 gb att dela med mej....

Posted by P4z! on Jun-22-2002 18:53:

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
vet ni n�n bra hub p� dc d�r man nte beh�ver shara s� mkt.. jag har n�mligen bara 4 gb att dela med mej....

TA hubben kr�ver ju bara att du delar med dig 200 mb s� det �r ju inget problem, kolla i Public Hubs, d�r brukar det st� hur mkt man m�ste dela med sig osv!

//DJ_A

Posted by GyLLe on Jun-23-2002 10:27:

mmmm jag vet... men ingen p� TA huben har ju mer �n 5 slots �ppna...(kan bro p� kass lina) men dom �r alltid upptagna...d�m som sitter p� 1mbit lina eller mer kan ju �ppna 15 slots iaf....

Posted by NordLight on Jun-23-2002 21:57:

Har pm'at Bizz - inget svar �nnu

Han �r nog mycket busy sedan AG d�den.

Greetz
NordLight